Ogorčeni Zagrepčanin: 'Vožnju od osam kilometara platio sam 65 eura'
Vozača je zatražio i račun, on mu je najprije kazao kako mu ga ne može isprintati. Na koncu je ipak dobio račun s iznosom od 65 eura, no o kojoj se kilometraži radilo, nije bilo naznačeno
Komentari 31
U Svedskoj npr. svako taxi vozilo mora imati naljepnicu na bocnim vratima sa obadvije strane sa maximalnom cijenom voznje u vremenu od 15 minuta, postoje tri taxe, radnim danom, vecernjim od 19-06, i praznikom, takodjer na suvozacevom mjestu mora bitii ista takva naljepnica, ako je nema i policija vas zaustavi, slijedi velika kazna firmi! Nazalost kod nas ce jos dugo vremena proci da se sve europeizira pa tako i takvi zivozderi od ljudi mogu da pljackaju kako hoce!
Pa danas svatko može biti taxista,ali kontrole nema.Sve je to posljedica Liničevih i Butkovičevih igara
Butkoviću, godinama čitamo slične priče. Ajde trgni se i radi nešto umjesto da se prepucavaš s Milanovićem.
Butkovićev nered s taxistima. Umjesto volova rješavaj probleme, moj butko
E moj dečec, dok je ofcih bilo bu i vune, kaj nisi odbil platit i rekel nek te otpela prek vu murju kaj je upraf tuj na Črnomercu ?
Nažalost niti nadležno ministarstvo niti nadležni ured u Zagrebu ništa ne poduzimaju da spriječe lopovluke pojedinih taksista. Nema jedinstvene cijene ili barem maksimalne cijene po kilometru pa pojedinci naplaćuju koliko žele. Čak inspektori niti ne kontroliraju izgled računa, da imaa naznačenu relaciju , broj kilometara vrijeme i cijenu. To nadležne nije niti briga već samo brinu da je u vozilu cjenik pa makar i napisan nečitljivim i nevidljim slovima i brojkama. Naravno ima jako puno poštenih ljudi koji pošteno zarađuju svoj kruh, ali radi nekolicine će i oni izgubiti poslove. Svakako treba uzimati provjerene taksi firme ili udruge. Treba znati da potrošač može i na stajanci uzeti taksi koji želi a ne onaj koji je prvi na redu. Uvijek je dobro prije sjedana u vozilo pitati kakve su cijene i približno koja je cijena relacije koju želimo koristiti .
Registracija taksija?
butkoviću, kolika je tvoja provizija?
Ma išao bi ZET-ovac sa busom ...ali nije došao :-)
Uskoro im dolazi kraj i to zauvijek. Dolazi super Mate sa taxi vozilima bez vozača. A svi znamo da nas Mate i roboti neće oderati nego ćemo imati skoro besplatne robotaxije zahvaljujući našem Mati i njegovom genijalnoj izumu i naravno Europskim milijardama. Ima da se vozimo mukte.
Na Kolindinoj pretpostavljenoj plaći od 8000 eura cijena vožnje od 65 eura ne bi bilo skupo.
Ja sam jučer relaciju od 11 km platio 11 €. Samo kaj je u mojem slučaju bio Uber, a ne neki xyz j.d.o.
Super su mi ovi zg taksisti u klmentarima koji se zale na uber i slicne.. prevaranti od rodjenja. Otkad postoje aplikacije nikad me nitko nije sokirao cijenom. Ako nema ubera,bolta i slicnih, idem pjesice. Slucajevi kao u ovom clanku su nazalost neuki ljudi koji ne razmisljaju.
A to je to. Prijaviti tvrtku da nije imala istaknut cjenik i sl, te ovako preko mreža upozoriti da se ne voza neprovjerenim prijevoznicima, konkretno navedenim. To zna svatko tko je malo putovao po Europi, ali i dalje... A kako se braniti od toga? Nema druge nego koristiti provjerene taxi prijevoznike koji imaju istaknute cjenike. To je danas bar jednostavno provjeriti.
Ako ti bude lakse zali se Saboru i HDZu kaj su donjeli tako dobar zakon samo da bi pogodovali raznim aplikacijama koje izvlace 25 posto i vise nivaca iz Hrvatske.Piši Butkoviću ili još bolje njegovom bikiću jer bu te on prije razumio
Cijena svakog proizvoda i usluge mora biti jasno istaknuta. Klijent prije nego odluči kupiti robu ili uslugu mora biti nedvosmisleno upoznat za cijenom iste. Ne smije biti promjene cijene robe ili usluge na štetu klijenta od trenutka kad klijent kupi robu tj. stavi u košaru ili ekvivalentno toj radnji, dakle od trenutka kada je klijent pristao na kupnju. Može biti promjene jedino u korist klijenta. Ista pravila se mogu i moraju primjeniti i na taksi usluge. Klijent mora dobiti sveukupnu cijenu vožnje za odredište koje kaže od taksista ili isprintanu na listiću ili putem poruke na mobitelu. Nakon kupnje usluge po završetku taksi vožnje ili odmah na početku klijent plaća uslugu. Ili se mogu izdavati pre-paid karte za taksi vožnju slično kao i javni prijevoz npr. klijent kupi kartu npr. 5 eura i dobije pravo na određen broj kilometara taksi vožnje. Mora se ukinuti taj sistem "po kilometru" i taksimetra.
Svuda u Europi (npr. Austrija, Njemačka, Švicarska, Italija) cijene taxi usluga su regulirane od strane grada ili "županije". Uvijek postoji maksimalna cijena za start i za kilometar vožnje, a cijene su najčešće 3.80€ za start danju i cijena po kilometru od 0.8. do 1.60 € (isto tako danju). Cijene vožnje noću ili praznicima su nešto više. To su cijene koje su konkurentne i prema Uberu, tako da ni vozači Ubera nisu u prednosti. Samo Balkanci još i danas probaju otkriti toplu vodu, ali im nikako ne polazi za rukom…
Interesantno a kad vas uber odere kad je guzva sutite ko bikici
Kada su taxsisti prosvjedovali ispred Ministarstva Prometa bili ste ogorčeni na njih. Tražili ste glefajte
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Znam taksista koji otvoreno priča kako "dere" ljude, pogotovo ako mu se ne da vozit