Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Od 1. studenog sat vremena vožnje u tramvaju i autobusu plaćat ćemo 6 kn

Ako se za primjenu, kažu u trgovačkom društvu, ne stignu “pregrupirati” do sljedećeg mjeseca, do prosinca sigurno hoće
19. listopada 2017. u 09:13 11 komentara 4950 prikaza
tramvaj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Od Črnomerca do Dubrave tramvajem za šest ili sedam kuna. S tom je vizijom gradonačelnik Milan Bandić odlučio smanjiti minus Zagrebačkog holdinga, koji je u gubitku 87 milijuna kuna. Povećanje je to za gotovo 29 milijuna kuna u odnosu na prvih šest mjeseci prošle godine. Najveći je razlog pad prihoda od prijevoza putnika u Holdingovoj podružnici ZET-u u odnosu na isto razdoblje 2016., koji su smanjeni za 19,6 milijuna kuna. Minus je nastao velikim dijelom zbog karte od četiri kune, pa su u Gradskoj upravi odlučili uvesti novu međukartu, a hoće li koštati šest ili sedam kuna, rekao je Bandić, odlučit će se do kraja tjedna. Iako u Holdingu kažu da je već odlučeno da će cijena biti šest kuna.

zet OSTAJE KARTA OD 4 KN Bandić uvodi i karte od 6 ili 7 kn za ZET, želi plaćanje parkinga u cijelom Zagrebu

Čak 4,5 milijuna manje

Odluku o novoj karti, koja bi vrijedila sat vremena, u Gradskoj su upravi donijeli nakon što su dobili podatke o poslovanju Holdinga za prvih šest mjeseci. Sudeći prema brojkama, polusatne karte za četiri kune Zagrepčanima su bile pun pogodak. Njih su počeli kupovati više, ali su manje kupovali one za deset kuna, kao i dnevne karte te mjesečne i godišnje ZET-ove pokaze. U prvih šest mjeseci, piše u izvješću Holdinga, “otišlo” je 11,1 milijun karata za četiri kune. Istovremeno, karata od deset kuna prodalo se 1,2 milijuna, dok ih je u prvoj polovici 2016. godine prodano 5,7 milijuna. U istom tom razdoblju lani prodano je 418 tisuća mjesečnih pokaza, dok je ove godine ta brojka 366 tisuća. Lani su u ZET-u prodali 165 tisuća godišnjih pokaza, dok su ove godine prodali njih 160 tisuća. Smanjenom prihodu, piše također u izvješću Holdinga, doprinijelo je i to što je karta od četiri kune vrijedila i izvan prometnog područja Zagreba, a istovremeno su tri zone izvan grada na području Velike Gorice i Zaprešića te općina Bistra, Luka, Stupnik i Klinča Sela pretvorene u jednu zonu.

Mogle bi biti zelene boje

U ZET-u kažu kako nemaju informaciju kada će se nova međukarta točno uvesti, s obzirom na to da oni samo “provode odluke Grada”, no kako saznajemo u Zagrebačkom holdingu, po šest bi se kuna za sat građani bi mogli voziti već od 1. studenog.

– Jednako je tako gradonačelnik karte za četiri kune najavio 18. siječnja, a uvedene su 1. veljače, pa bi, prema našim procjenama, nove međukarte mogle biti u prodaji za dva tjedna. Ako se ne stignemo “pregrupirati” do tada, do 1. prosinca hoćemo definitivno – kažu u Holdingu. Karte po šest kuna, dodaju, mogle bi biti zelene boje, ali sumnjaju da će njihovo uvođenje bitno popraviti poslovanje gradskog trgovačkog društva.

Ultimatum građana Španskog Parking ćemo plaćati tek kad uredite park i crno raskrižje

– Karta bi trebala koštati 30 ili 40 kuna da bismo bili na nuli – ističu u Holdingu. Kako bi smanjili dugove tog društva, pak, u Gradu razmišljaju i o uvođenju naplate parkiranja u cijelom gradu.

– No, bit će po simboličnim cijenama, s popustima. Želimo da budu ravnopravni oni koji kupuju garaže i investiraju 30 godina unaprijed u parkirno mjesto i oni koji nisu kupili garaže, a parkiraju na javnim površinama. Ne možemo imati građane prvog i drugog reda – zaključio je gradonačelnik Bandić.     

Milan Bandić Rebalans proračuna Za dvoranu u Granešini, a ni za bazen u Španskom opet nema dovoljno novca Česte nesreće Nepregledno je raskrižje noćna mora Trnovčice, to se hitno treba riješiti Zagrebparking Uspjela pobuna Aparati se iz Španskog miču, parking se neće plaćati
VISERA
EU FONDOVI
Inovacije: Radimo na razvoju robota koji će mnoge poštedjeti zamornog pretipkavanja podataka
  • senior:

    Kada ćemo otjerati ovog gada u njegovu POGANU VLAKU pa neka tamo naplaćuje i prdeže.

  • BubyZG:

    Pri izgradnji svake građevine ( kuće, stana, poslovnog objekta ... ) i prije izdavanje građevinske dozvole, investitor je obavezan platiti KOMUNALNU naknadu prema kvadraturi i vrijednosti buduće nekretnine. Ovaj iznos ubire lokalna samouprava da bi se izgradila KOMUNALNA infrastruktura u ... prikaži još! okolici buduće građevine, a to uključuje : vrtiće, škole, zdravstvene ustanove, ceste, nogostupe i PARKIRALIŠNA mjesta ... Prema tome nije istina da ljudi koji nisu kupili garaže nisu ništa platili za prakiranje svog vozila. Sigurno je da su platili manje nego za garažu, ali zauzvrat NEMAJU zajamčeno parkirališno mjesto. Predložena naplata parkiranja u cijelom gradu je najobičniji dodatni prirez, a parkiranje će ionako ostati isto kao i do sada, jer se lova prikupljena od naplate istog NE vraća u sustav parkiranja ( npr. izgradanja novih garaža, parkirališta i sl. ), već se preljeva u neke druge projekte, po želji Banderasa i pridružene mu klike !!

  • Avatar AlPoS
    AlPoS:

    Narode, narode primjećujete li kako je uvijek kao po pravilu holding i grad u plusu u predizborno vrijeme, a desetke milja u gubicima odmah nakon izbora. Milan moralna šlapa nemilice mlati našu lovu na sve strane i uništava grad koji ... prikaži još! se desetljećima neće oporaviti od ovoga rasipništva, jer grad i holding funkcioniraju sistemom spojenih posuda.