Od 1. studenog sat vremena vožnje u tramvaju i autobusu plaćat ćemo 6 kn
Ako se za primjenu, kažu u trgovačkom društvu, ne stignu “pregrupirati” do sljedećeg mjeseca, do prosinca sigurno hoće
Komentari 11
ne znam kaj na sve to veli drug LOLO???
Narode, narode primjećujete li kako je uvijek kao po pravilu holding i grad u plusu u predizborno vrijeme, a desetke milja u gubicima odmah nakon izbora. Milan moralna šlapa nemilice mlati našu lovu na sve strane i uništava grad koji se desetljećima neće oporaviti od ovoga rasipništva, jer grad i holding funkcioniraju sistemom spojenih posuda.
Pri izgradnji svake građevine ( kuće, stana, poslovnog objekta ... ) i prije izdavanje građevinske dozvole, investitor je obavezan platiti KOMUNALNU naknadu prema kvadraturi i vrijednosti buduće nekretnine. Ovaj iznos ubire lokalna samouprava da bi se izgradila KOMUNALNA infrastruktura u okolici buduće građevine, a to uključuje : vrtiće, škole, zdravstvene ustanove, ceste, nogostupe i PARKIRALIŠNA mjesta ... Prema tome nije istina da ljudi koji nisu kupili garaže nisu ništa platili za prakiranje svog vozila. Sigurno je da su platili manje nego za garažu, ali zauzvrat NEMAJU zajamčeno parkirališno mjesto. Predložena naplata parkiranja u cijelom gradu je najobičniji dodatni prirez, a parkiranje će ionako ostati isto kao i do sada, jer se lova prikupljena od naplate istog NE vraća u sustav parkiranja ( npr. izgradanja novih garaža, parkirališta i sl. ), već se preljeva u neke druge projekte, po želji Banderasa i pridružene mu klike !!
Kaže gradonačelnik da ne možemo imati građane prvog I drugog reda pa će uvesti naplatu parkiranaj u cijelom Zagrebu. Pa kakakv je to argument?! U mom kvartu ionako nema dovoljno parkirališnih mjesta pa kad uvede naplatu, automatski će pauk imati pravo odvoziti automobile koji se divlje parkiraju (a gdje će se parkirati kad nema dovoljno mjesta?), ZG parking će, pretpostavljam, imati pravo i tim vozačima naplaćivati kazne, itd. A o tome kako će ZG parking čištiti snijeg na javnim parkirališnim zonama, ma nemojte biti smiješni. Ulice su javne pa danima ralica ne dolazi očistiti ih, a sad će kao čistiti parkirališta po kvartovima. Kad već nemate pametniji razlog, zašto izlazite s tako providnim argumentima?
sad će oni koji su plaćali 10 kuna (s jednog kraja grada na drugi) to plaćati 6 kuna...Onda će se ZET čudom čuditi da su im prihodi još manji a gubitak još veći...
Riješenje je u ciplcugu ?
revolucionalna odluka...čestitiam!!!
gospodo zetovci za 40 kn se vozim taxi službom a ne sardina u vasim starim busevima
Od 1. studenog sat vremena vožnje u tramvaju i autobusu plaćat ćemo 6 kuna :::::::: "Može" __ Samo pri tom na karti mora biti i mjerač brzine kretanja, tako da u cijenu karte ne ulazi čekanje na semaforima i spora vožnja po "žutim trakama". __ Kad tako riješe javni gradski prijevoz, možemo razmišljati o plaćanju prijevoza __ Do tada javni gradski prijevoz MORA BITI BESPLATAN __ Plaćamo porez 25 %, plaćamo prirez 18 %, dobivamo oko 3.000 kuna kao stanovnici Hrvatske, dok u isto vrijeme parazit kojeg netko naziva "gradonačelnik", dobiva više od 18.000 kuna, a sve mu je plaćeno. __ Zašto bismo mi njemu davali za nešto što nikad i kasnije, nije zaslužio??? __ Vozači javnog gradskog prijevoza dobivaju više od 7.500 kuna a samo se vrte u krug bez ikakve odgovornosti - ako zakasnite na posao niti jedan vozač ne plaća vaše kašnjenje niti gubitke, a stanu gdje i kad požele te isto tako kreću i pred nosom vam zatvaraju vrata __ nema baš nikakvog opravdanja da im itko ikad išta plaća __ Ako im se ne sviđa, slobodno se mogu vratiti u mjesta iz kojih su došli parazitski živjeti u grad
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kada ćemo otjerati ovog gada u njegovu POGANU VLAKU pa neka tamo naplaćuje i prdeže.