Nova tramvajska linija u Zagrebu. 'Put do Grada bit će nam upola kraći'
Grad je pokrenuo postupak za otkup zemljišta duž Sarajevske za izgradnju pruge.
Komentari 54
A spojiti istočni dio grada? Točnije Pešćenicu s Dubravom? Ako nisi s osobnim prijevozom, treba ti sat i pol za nesto sto je zracne linije kilometar, dva...
Bravo Bandiću, nema smisla povezivati zapadni dio grada kad tamo planiraš odlagalište opasnog otpada pa će se svi ionako s vremenom iseliti. Kaj će Podsusedu i Jankomiru tramvaj ili metro? Malo karikiram, ali brže dođem do ljubljanskog nego do zagrebačkog aerodroma.
Luksemburžanin, da živiš u Zagrebu, vidio bi ogromne radove na radničkoj cesti koja bi trebala biti i buduća tramvajska trasa do zračne luke.
Svaka čast Bandiću što je izgradio most u Jarunu. A željeznica? Veliki željeznički terminal na igralištu bivšeg Gusara/Veslačke??? Ni od njega ništa. A produžena jednosmjerna Šarengradska sa paralelnom,jednosmernom Savskom. Pa o tome se priča 40 godina. ali fontane koje nešto nisko špricaju vodu,eeee to se napravilo.
Žičara na Sljeme radi kao švicarski sat ! ( od bandićevaca samo laži,laži,laži..)
Kina je napravila popis stanovništva i potrošila na to manje novca od Hrvatske. Tako i sa vlakovima. Mogli smo već biti vladari galaksije da ne biramo tu gamad uskih interesa i pogleda.
Koji smjeh ! Od kada je Bandić na čelu grada nije izgrađeno ni metar nove pruge niti neće. I što će uopće tramvaj do Ranžirnog ?? Ukratko , taj tramvaj će provoziti kad i nova žičara , znači NIKAD!!
trebalo bi produžiti tramvajsku prugu prema laništu i jaruščici
Tramvaj Sarajevskom nema smisla. Više ima s rep njem pa vatikanskom. Da naselja budu i s lijeve i desne strane. Da ne govorim koliko je prvenstveno potrebniji tramvaj zapadnom dijelu grada. Špansko, Malešnica, Vrapče, Gajnice. Istok ga ima skoro svugdje na 10 - 15 min hoda.
Da, pa vidi se kako se svi fino voze novom prugom od Kvaternokovog trga pa do novog terminala zračne luke
ovaj optuženi klošar je to obećao i prije 3 godine....
Ukinute tramvajske linije 10 (Savski most-Borongaj) • 16 (Črnomerec-Zapruđe) • 18 (Ljubljanica-Trg žrtava fašizma)
Nadam se da će barem moji praunuci, ako već neće unuci, moći koristiti tih 2 kilometra nove tramvajske linije! "Naš Miki" već dugo pri ruci ima svoga Cica-Maca(N)a koji mu priprema "projekte" puno prije početka izbornih kampanja!
Zaprudje izgradjeno sesdesetih a tramvaj je tamo vozio od 1951. To je isto bilo kao ono o "dobrom starom vremenu" za vrijeme Tite. Novinar je toliko neupucen da nije mogao otkriti kada su te limenke gradjene. A sto se tice gradnje u Zagrebu, bilo bi lijepo vidjeti nove fasade na starim otrcanim zgradama, one cine Zagreb jako neurednim i prljavim.
Kaj idu izbori?
Lijep je ovaj tranvaj i moderan.... eto moja ga braća odbila kupiti samo zbog prednjeg stakla koje ( kako kažu ) malo na U baca
Puštanje u promet pojedinih dionica pruga (do 1910. pruga za konjski tramvaj) - 1979. Držićeva – Zapruđe – Sopot
POZOR....obavezno postaviti 3 stajališta u kozari outevima... a zapadni dio Zagreba, ko ih j*be... nek crkavaju u kilometarskim kolonama... gradonačelniče, sjetim ti se matere, žene i kćeri.... i cucka, naravno....
Mislim da su dogadjaji u posljednjih par godina, a i ovaj zadnji u Kostajnici, posljednji alarm da se konacno krene u realizaciju projekta Zagreb na Savi. U protivnom cemo zaplivati jako skoro. Bit ce kasno onda trpati Gradonacelnika u zatvor za malverzacije, dok isti izbjegava EU fondove kao vrag tamjan....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Otkud novinarki nebulozni podatak da 'osmica' prometuje već 67 godina, odnosno od 1951., i to na relaciji Mihaljevac - Zapruđe??? Tada su u tom novozagrebačkom kvartu bile samo gole ledine, a tramvaj je onamo počeo voziti puno, puno kasnije, bašaš kao što je i linija do Mihaljevca produljena nakon poznate velike nesreće na Mirogojskoj, koja se zbila pedesetih prošlog vijeka. Bilo bi sjajno da je malo više profesionalne odgovornosti u obliku provjere podataka koji se navode, ako već nije dovoljno životnog iskustva, dobrog pamćenja ili osnovne pristojnosti (ako već ne i zahvalnosti i ljubavi) prema gradu koji te ugostio i od kojeg, u konačnici, živiš - tako što ćeš se npr. bolje upoznati s važnim dijelovima njegove jučerašnjice i današnjice, pa time pridonijeti i sutrašnjici kakve-takve urbane sredine, a ne nekakve divlje naseobine!