Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Ništa od novih garaža!

Pojeftinjenje donijelo i trošak za reprogram aparata i nove ploče
20. svibnja 2011. u 20:30 7 komentara 3 prikaza
mišeta
Foto: PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/6

Milan Bandić odabrao je najefikasniji način obračuna s dojučerašnjim prijateljima iz Zagrebačkog holdinga – “sjeo” im je na račun. Gradska megatvrtka, koja je prošlu godinu završila sa 500 milijuna kuna minusa, ostat će kratka za još desetak milijuna koji su trebali stići iz podružnice Zagrebparking.

Naime, odluka o pojeftinjenju parkiranja u prvoj zoni sa 12 na 10 kuna za sat razveselila je građane, ali prisjela Robertu Mišeti, direktoru ZG parkinga. Smatra da će se ta odluka odraziti i na standard građana, jer zbog nje – nema gradnje novih garaža!

I dodatni troškovi

– Ideja viših cijena prije je značila ujedno veća ulaganja, prije svega u garaže, što je sada znatno smanjeno i bit će teško sagraditi nove – ustvrdio je Mišeta.

Podsjeća da se u zlatno doba Zagrebparkinga gradilo čak dvije garaže odjednom – one na Tuškancu i Langovu trgu. – Gubitak od 10 mil. kuna mora se sagledati u punoj slici. Mi smo u ovoj godini krenuli s manjim planom. Imamo garažu manje (ona u Ilici vraćena je vlasniku i više nije u sklopu Zagrebparkinga, op.a.), izgubili smo posao odvoza olupina, to sada radi tvrtka Cezar, a gradonačelnik je pojeftinjenjem karata u siječnju prihode smanjio za još četiri milijuna kuna – nabrojio je Mišeta, koji je u šest mjeseci ostao bez 15 milijuna kuna.

Dodatni trošak nastat će i jer se mora promijeniti oko 500 prometnih znakova za oko 200.000 kuna, te će se svi automati morati reprogramirati, što će podružnicu stajati još oko 50 tisuća kuna.

Potpuno drukčija percepcija stvarnosti je u Gradu.

– Zagrebparking to ne može smatrati gubitkom, oni samo trebaju pokriti troškove poslovanja, a to mogu i novim cijenama, gubitaka oni nemaju. Moraju shvatiti da nisu profitabilna institucija – kazao je Davor Jelavić, pročelnik Ureda za izgradnju i promet.

Privatnici u garažama?

Smatra da najave Roberta Mišete da će biti teško krenuti u izgradnju novih garaža zbog manjka novca građane ne moraju zabrinjavati.

– Garaže su se gradile s njima i bez njih. Isto tako, sve je više privatnih interesenata za gradnju garaža – nastavio je Jelavić. Tako je Holdingu dao jasno do znanja da Grad u budućnosti sve manje računa na Zagrebparking kao partnera u rješavanju prometnih problema. Najavljuje i nova pojeftinjenja za druge zone o čemu će, kaže, gradonačelnik odlučiti - uskoro.

Garaža Tuškanac “obogatit&r

Garaža Tuškanac “obogatit” će se autopraonicom

Slamka spasa za direktora Zagrebparkinga moglo bi biti “obogaćivanje” usluga koje pružaju.

– Na Tuškancu bismo mogli otvoriti autopraonicu kako bismo obogatili ponudu i privukli ljude – kazao je Robert Mišeta.

Tako, smatra, ta bi garaža mogla opstati unatoč onoj centra Cvjetni, koja se nalazi nekoliko stotina metara južnije, u Gundulićevoj ulici. Naime, Zagrebparking već neko vrijeme pokušava “istjerati” 158 stanara kojima je Bandić omogućio parkiranje na osnovi povlaštene karte, što tu podružnicu godišnje stoji više od dva milijuna kuna.

– Mi želimo da garaža Tuškanac postane ono što treba biti, a to je javna garaža za koju se plaća prema važećem cjeniku – često je govorio Mišeta, koji smatra da bi stanari trebali mjesečno platiti 1.500 kuna, odnosno 16.500 kuna godišnje za korištenje garaže.

Međutim, odgovor iz Grada uvijek je isti: “Ljudi koji žive u najužem centru moraju imati mjesta za parkiranje i mi nećemo dodatno financirati karte za Tuškanac”. Garaža ima ukupno 429 parkirnih mjesta, od kojih je, osim 158 za stanare, 156 rezervirano za saborske zastupnike. Onih komercijalnih trenutačno je “samo” 115.

Zbog 39 litara ulja
Bugarin proživljava dramu u Hrvatskoj: Dobio visoku kaznu, boravi u vozilu na granici
HUO
SAMO NA VEČERNJI TV-U OD 13 SATI
Doznajte kako se možete osigurati i financijski zaštititi od privatnih i poslovnih rizika
  • Vito:

    Podsjeća da se u zlatno doba Zagrebparkinga gradilo čak dvije garaže odjednom – one na Tuškancu i Langovu trgu. Od kuda se dotepel u Zagreb ovaj pozer, Robert Mišeta? Prvo su izgradili garažu ispod Kvaternikovog trga. Zatim su počeli graditi ... prikaži još!iti garažu u Tuškancu. Garaža ispod Langovog trga već je davno bila u uporabi.

  • Vito:

    Mi smo u ovoj godini krenuli s manjim planom. Imamo garažu manje (ona u Ilici vraćena je vlasniku i više nije u sklopu Zagrebparkinga, op.a.) Još pretprošle godine izgubili su garažu u Palmotićevoj pa nisu toliko plakali. Baš suprotno, zaposlili ... prikaži još!li su još više niškoriti, pljačkaša, koji samo mladi i zdravi šeću po gradu i pljačkaju kako im se i gdje digne. Uopće ne poštujući Zakon o sigurnosti prometa i pišući \"kazne\" na uredno parkirana vozila koja nikom u prometu ne smetaju.

  • Vito:

    Pojeftinjenje donijelo i trošak za reprogram aparata i nove ploče Moram priznati da članak nisam pročitao, ali mi se na kopiranu rečenicu odmah postavilo pitanje: Hoće li sukladno smanjenju prihoda biti smanejna i njihova plaća? Ili će plaće ostati identične? ... prikaži još!čne? Naravno uz 6 %-tni rast svake godine.