Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 168
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
mogućnost izbora

Interne vodomjere mogu ugrađivati sve tvrtke, ne samo Holding

Vodomjer
Petar Glebov/PIXSELL
27.03.2014.
u 08:50

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja stopirala odluku o zabrani ugradnje sustava daljinskog očitanja, nakon što se tvrtka Brunata žalila da Vodoopskrba i odvodnja na taj posao ima monopol

Sve tvrtke koje se bave ugradnjom internih vodomjera u stanove i nude uslugu njihova daljinskog očitanja svoj posao mogu nastaviti i dalje.

Takvo rješenje Vodoopskrbi i odvodnji je izdala Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja kojoj se nedavno požalila tvrtka Brunata zbog, kako su kazali, monopola.

Naime, Brunata se požalila na odluku gradskog Vodovoda da jedino oni mogu ugrađivati nove vodomjere s isključivo svojim sustavom daljinskog očitanja. Iz Vodovoda su kazali da je odluka privremeno stopirana pa će se do okončanja postupka Agencije nastaviti izdavati dozvole drugim tvrtkama za ugradnju svojih vodomjera i sustava daljinskog očitanja, a najkasnije do 17. rujna, dokad očekuju rješenje.

Prema privremenoj odluci Agencije, Vodovod treba svoju odluku, kojom su ostali onemogućeni očitavati potrošnju vode, a sami građani kao potrošači ograničeni u izboru pružatelja usluga očitanja, staviti izvan snage na 6 mjeseci.

Inače, ugradnja internih vodomjera u starim zgradama koje imaju samo jedan vodomjer pa trošak dijele prema broju članova umjesto potrošnji pomoći će stanarima da imaju pravednije račune. Cijena je same ugradnje internih vodomjera po stanu od 1000 do 1300 kuna po vertikali, no unatoč velikoj investiciji, u konačnici svatko plaća samo onoliko vode koliko zaista i potroši.

>>Monopol na vodomjere oduzima se ZG holdingu?

Komentara 1

AY
ayago
20:20 19.03.2015.

Evo da s vama podijelim naše iskustvo s firmom Brunata. Jako smo nezadovoljni s uslugom, njihovom organizacijom i načinom na koji se brunata odnosi prema korisnicima / svojim klijentima. Upozorenje svim koji će ugrađivati razdjelinike i termostatske ventile jer kadkad izaberete firmu koja će vam to voditi više to ne možete promijeniti, i oni će vam to voditi i naplaćivati uslugu godinama. Njihov osnovni posao je da brunata uređaji očitavaju i pošalju ukupno potrošene impulse na obračun svaki mjesec. Od 4 radijatora u stanu, 1 i to u najvećoj sobi gdje se i najviše impulsa potroši, brunata uređaj ne šalje podatke u sustav, nego samo očitava. I ako to brunata tek nakon 6 mjeseci riješi to znači da će vam se impulsi od 6 mjeseci ukupno zbrojiti u jednom mjesecu. A taj vam broj užasno puno povećava omjer u odnosu na ostale stanare pa ćete na kraju platiti više nego što se potrošlili u tih 6 mjeseci da je uređaj javljao kako spada podatke u sustav. Podatke je lako provjeriti kad se ulogira u sistem brunata.hr s korisničkim podacima. Nakon što to ne funkcionira mjesec i pol sam im javio, brunata na to nije nikako reagirala. Nakon dva tjedna opet zovem, korisnička podrška u brunati kaže da imaju to već zavedeno da sam javio od prije, i evo sad će opet napisati prijavu i da će nas netko kontaktirati. Nakon mjesec dana opet ništa. Pa opet zovem. I tako unedogled. Ja živim u hrvatskoj cijeli život i naučen sam na hrvatski način odnosa prema korisnicima, poslovanje i sve ostalo.... ali za način i stvari koje brunata izvodi su nevjerojatni. Ugradili smo razdjelnike i termostatske ventile na radijatore prije sezone grijanja. Ugadnju je izvršila Brunata, izabrali smo brunatu jer kad se gledaju cijene od svih ponuđača svi su tu negdje, trebali smo možda više obratiti pažnju na iskustva drugih korisnika. Prvo već kod ugradnje se pokazalo kako aljkavo i loše odrađuju svoj posao. Ne krenu od dogovorenog datuma, kasne u tim danima kad treba ugradit, pa započnu ugradnju .... pa se to sve oduži al to je najmanji problem jer je to tako sa svim majstorima. Nisu u par stanova zategnuli kako spada ventile koje su ugrađivali pa je 3 stana bilo poplavljeno kad se punio sistem zgrade s vodom. Meni je na jednom radijatoru ventil tako sitno pustao vodu da sam skužio tek nakon dva tjedna jer je sve postalo vlažno okolo. Po stubištima zgrade imamo radijatore, koji su isto dobili brunata ventile i trebali su ih blokirati na 1 što je oko 18 stupnjeva. Ja ne znam kako ta Brunata vodi svoje ljude i kakav to management ima brunata, al to izgleda kao lud, zbunjen i nenormalan. Pola radijatora je stvarno bila blokirana na 1., a ostalih pola: ovaj je blakiran na 5?!, drugi na 3, onaj se vrti na sve strane... ovaj dio stubišta pokušava postić tropsku klimu... Brunata pet mjeseci izigrava predstavnika stanara zgrade, koji ih pokušava da ponovim 5 (pet) mjeseci dovući da riješe i poprave ono što su trebali napravit kako spada u startu. Brunata je dobila dosta novaca od naše zgrade koja ima 6 ulaza, i sve joj je plačeno već odavno. Predstavnik stanara zgrade je već lud ne zna šta bi rekao, uglavnom rezultat svega je da ima još jedan ventil na radijatoru u stubištu koji se vrti na sve strane. Ima i drugih firmi koje ugrađuju razdjelnike i termostatske ventile na radijatore, razmislite dobro prije nego se odlučite koga ćete izabrati, nije sve u cijeni. Pazite da vam ne prodaju maglu ipak su to hrvati u firmi Brunata.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije