Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Novi hit u gradu

Jeste li za kavu na kojoj je isprintana vaša fotka?

Foto: Borna Filic/PIXSELL
1/11
07.03.2018.
u 09:46

Gosti na površini napitka najčešće ispisuju selfieje i slike kućnih ljubimaca, no popularni su i razni citati ili inspirativne poruke

Divljenje kavama na čijoj se površini nalazi cvijet, smajlić ili neki drugi “crtež” latte art majstora stvar je prošlosti. Gradom je zavladala prava groznica za novootvorenim Greenery Procaffeom koji prvi u Hrvatskoj nudi printanje na kavu.

Omiljeni citati ili inspirativne poruke za ljepši dan, različiti motivi, pa čak i vlastite fotografije i selfieji na površini toplog napitka razlozi su zbog kojih se dolaze ispijati upravo u Ulicu grada Vukovara 52e. Sve što je potrebno za kavu s porukom, kako su je nazvali, jest putem aplikacije Coffee Ripples odabrati željeni motiv te ga poslati na printer. Motiv se na površini napitka ispisuje upravo kavom te tako okus ostaje nepromijenjen.

Sjedi se na ljuljačkama

– Pored toliko kafića u gradu znali smo da, ako želimo uspjeti, moramo donijeti nešto novo, inovativno. Istražujući ugostiteljske trendove u inozemstvu, sasvim smo slučajno naletjeli na printer za kavu i odmah znali da je to pogodak. Iako se ne printaju samo natpisi, odlučili smo je nazvati kava s porukom zato što svaka pripovijeda svoju priču – govori Marija Nosić koja je sa suprugom Matom vlasnica kafića.

Osobe koje prvi put dođu u Greenery Procaffe obično su, ističe vlasnica, jako neodlučne pri odabiru željenoga motiva. Međutim, ako bi se trebao napraviti neki presjek, najpopularnijim se pokazalo printanje selfieja i fotografija kućnih ljubimaca.

– Kave se kod nas uvijek prvo fotkaju pa tek onda ispijaju. Posjetitelji koji dijele fotografije na društvenim mrežama najbolji su nam marketing, a sreća s kojom ljudi i ulaze i izlaze iz kafića znak je da smo pogodili s idejom – kaže Marija Nosić.

Međutim, nije samo kava ono što mami Zagrepčane u Greenery Procaffe. Cijeli je prostor uređen tako da izgleda kao da je precrtan iz kataloga, a posebno su popularne ljuljačke koje su omiljena mjesta za sjedenje u kafiću. Bračni par Nosić, naime, nije pratio samo trendove u ugostiteljstvu nego i u svijetu interijera. Tako se, kao što sam naziv kafića implicira, zelena boja nametnula kao imperativ u uređenju. Od pojedinih komada namještaja, preko visećega bilja do popularnih sukulenata na stolovima.

– Htjeli smo stvoriti mjesto gdje će svi posjetitelji, ali i mi sami, rado dolaziti. Sve je zeleno i zato što je moderno i zato što ta boja dokazano opušta – ističe vlasnica.

Sami miješate začine

Pratili su i trendove među posjetiteljima te tako primijetili da je u Zagrebu sve popularnije ispijanje džina.

– A kod nas je i džin drugačiji jer gosti sami mogu miješati začine s kojim će ga popiti – objašnjava Marija Nosić i dodaje kako je osluškivanje želja gostiju način na koji će poslovati.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije