Grad je zarazila 'rotormanija'. Stručnjaci: Samo neka se širi, kružni tok bolji je od semafora
Četiri će niknuti u Novom Zagrebu, a dobit će ih i Borongaj, Gračani...
Komentari 65
Još da ljudi znaju voziti, npr. dati žmigavac, gdje bi nam bio kraj...
A kad za 330mil na postojeći rotor stave semafore, to je onda bolje od semafora ili lošije? Ili samo kradja?
Rotori su dobri dok neki Milanov rođak ne pokrene neki biznis sa semaforima, onda će semafori nicati ko gljive
Upravo tako. U kruznom toku promet je tecniji, sporiji i sigurniji, nego na raskrizjima sa semaforima.
milana za predsjednika u 20 godina izgradio je jedno raskrižje !!!!!
Austrijanc su već davno shvatili da kružni tok je sigurniji i veća protočnosti prometa
posljednja molitva prije međugorja ?
"Prednost imaju vozila koja se već nalaze u kružnom toku, odnosno ona koja dolaze s lijeve strane prilikom ulaska u tok." Ovo nije točno. Iako velika većina kružnih tokova ima trokut pri ulasku u kružni tok, postoje i rotori bez znakova ili semafora. Tamo vrijedi pravilo desne strane tj. vozilo koje ulazi u rotor ima prednost pred vozilom koje se kreče kružnim tokom i dolazi s lijeve strane.
Još kad bi se vrli Zagrebčani naučili voziti u kružnim tokovima odnosno koristiti pokazivače smjera gdje bi nam bio kraj.....
a konačno s 25 godina zakašnjenja malo pameti ! ! ! U SLO., u Prekmurju, od Lendave do Murske Sobote, uglavnom SVA križanja osim “maleckih“ su u rotorima. Relativno jeftina i brza gradnja.
Kružni tok dobar dio dana zakrčen automobilskom kolonom koja čeka zeleno na semaforu udaljenom tridesetak metara nema baš previše smisla. Ingenioznost bandićevih "stručnjaka za promet". Trebalo je samo dignuti guzu iz uhljebljeničke uredske fotelje.
Lako za to, a kad' će tramvajska pruga do novog aerodroma ? Vjerojatno pred nove izbore...
A fontane??
jos da stave i onaj znak - kad si u kruznom toku dozvoljena 3 kruga maksimalno
Milana za gradonačelnika !!!
želim da ostane zabilježeno za povijest, kako ja tvrdim da se gužve neće smanjiti puštanjem remetinečkog rotora u pogon , već povećati u odnosu na sada kad sve ide zaobilazno, .. razlog je dozvoljen promet autobusima, kamionima, šleperima i ostalim velikim prometalima kojima je to sada zabranjeno, na mostu ćemo i dalje stajati kao gljive sve dok ispod nas ne popusti pa završimo kao u genovi, i onda će tek gradski oci shvatiti da nama treba još najmanje dva mosta preko Save da se ubrza prelazak i promet... amen
Ono pravilo kad su dva traka u rotoru u Italiji ne vrijedi a i ostala su upitna. Tko je probao zna o čemu pričam. Svaki uspješan izlazak iz rotora je kao dobitak na lutriji.
Nema Milan bre dela ko nijedan jos ,iza coveka ostaj bre vidjiv poso nemamu zamene
još jedna crtica , upravo sam prošla preko budućeg rotora i na ulazu u njega su postavljeni semafori, to znači nije rotor već najobičnije križanje.... dakle gužve nas očekuju garantirano
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Gdje su mostovi? Stari se urušavaju, a novih nigdje.