Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Život

Građanima je slaba utjeha prizanje da je temperatura u nekim vozilima veliki problem

27. lipnja 2017. u 12:14 3 komentara 2161 prikaza
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL

Vruće. Jako je vruće. Univerzalni je to odgovor na pitanje ovih dana kako je u Zagrebu, što se događa i koje su novosti, a vrućine i kako se skloniti od njih glavne su teme razgovora. Pritom odgovor na pitanje kamo pobjeći od toplinskog udara svakako nije – u vozilo javnog prijevoza (odnosno, barem dobar dio njih).

Počela sezona kupanja Zagrebačke su plaže uz bok najboljima na Jadranu

Dok je u nekima, naime, većinom novijim autobusima i tramvajima, temperatura uglavnom ugodna, ima vozila u kojima se putnici doslovno osjećaju kao da će se skuhati, što s razlogom izaziva njihovu ljutnju. Dio je problematičnih vozila prestar i uopće nema klimu, u drugom dijelu ona ne radi, a u trećem nije uključena iako je ispravna (iz potpuno neobjašnjivih razloga). Bez obzira na uzrok, posljedica je da mnogi dobro razmisle prije ulaska u vruće vozilo, a čak se i pješačenje po užarenom asfaltu čini kao bolja opcija. Jer kao da nije dovoljno što zbog rjeđeg reda vožnje ljudi moraju dulje čekati na jakom suncu, ako po njih dođe autobus ili tramvaj bez klime situacija postaje potpuno neizdrživa. Građanima je slaba, gotovo nikakva utjeha što je ZET priznao da je temperatura problem u nekim vozilima. “Iako je vozni park većim dijelom obnovljen, neki su autobusi i tramvaji starije generacije i u njima se temperatura regulira sukladno mogućnostima, no uskoro se očekuje i daljnja obnova voznog parka te će putovanje biti znatno ugodnije”, poručuje ZET u svojoj objavi. Također je dodao i da je sustav hlađenja u novim vozilima automatski podešen i vozači ne mogu dodatno regulirati temperaturu, već ona ovisi o vanjskoj temperaturi. Još jednom, slaba je to utjeha građanima kojima ostaje tek zbijati šale na društvenim mrežama gdje su već počeli uspoređivati ZET-ova vozila sa saunama i parnim kupeljima. No jedno su šale, a drugo je činjenica da prevruća vozila zaista mogu biti opasna za zdravlje i da se ZET doista mora potruditi da što manje takvih vozila bude u prometu, barem za najvećih vrućina.

Zagreb - radovi U REKONSTRUKCIJI Evo gdje se i do kada ovoga ljeta kopa u Zagrebu 'BILO JE INCIDENATA' Nakon katastrofe u Londonu otkrivamo kakva je situacija sa zagrebačkim neboderima Zagreb: Opera Ero s onoga svijeta u sklopu festivala Zagreb Classic na Tomislavcu POD VEDRIM NEBOM Ero s onoga svijeta na Tomislavcu ispraćen ovacijama
Plazma keksi
BAŠ KAO NEKADA
Stvari koje se godinama nisu promijenile, a svejedno ih obožavamo
  • Deleted user:

    Ma koga je briga za to???? Sada su Grad i Holding usmjereni samo napromjenu imena trga tj očuvanje vlasti. Te nesnosne populiste nije briga kako građani žive, po kavim se ulicama voze, što su gradski prioriteti da bi uvjeti življenja ... prikaži još! građana bili imalo bolji............ na njima je da samo plaćaju debilni prirez a oni će trgovati, prodavati moral i namještati sebi pozicije i fotelje.

  • Deleted user:

    Mišljenje mnogih stanovnika Zagreba je da nam trebaju ulaganja u ono što nam svakodnevnicu čini lakšom, boljom, ugodnijom. Vlasnik ZET-a je Grad Zagreb odnosno Zagrebački Holding. Umjesto u fontane, neka ulažu u kvalitetnija vozila javnog prijevoza po Zagrebu. Napokon, plaćamo ... prikaži još!mo službenike poglavarstva i prirez, porez, komunalne naknade, kako bi se dio toga upotrijebio na dobro svih nas. Na posao se vozimo svakodnevno. Pored fontana prošećemo ponekad.

  • Deleted user:

    I u novim tramvajima je prevruće jer su senzori namjerno postavljeni da pokazuju nižu temperaturu nego li što je stvarno vani.