Svoje fotografije svakog dana Instagramu objavljuje i dijeli ukupno 72.000 Zagrepčana. Službeni podaci ove društvene mreže pokazuju kako riječ o aplikaciji koja je sve popularnija u svijetu pa tako i u hrvatskoj metropoli.
Pozitivna iznenađenja
– Iako je riječ o iznimno rastućoj društvenoj mreži, podaci su i više nego dobri, a čak nas je i iznenadilo da u Hrvatskoj ima ukupno 170.000 korisnika Instagrama – objašnjava Milica Cetinić stručnjakinja iz Agencije za digitalni marketing Jasno & Glasno koja je nakon objave podatke i analizirala te ih prikazala uz pomoć infografike. Tako je vidljivo da je najviše vlasnika profila iz Zagreba, a 57 posto od ukupnog broja korisnika čine žene. Što se tiče dobi, najviše korisnika, njih 84.000 ima od 18 do 24 godine, dok gotovo 27.000 školaraca od 13 do 17 godina koristi ovu društvenu mrežu.
–Podaci o dobi su očekivani, ali je također pozitivno iznenađenje da čak 45.000 osoba od 25 do 34 godine te njih 17.000 od 35 do 44 godine također ima aktivne profile – objasnila je Milica Cetinić. A tijekom razgovora s građanima uvidjeli smo da je statistika, u ovom slučaju prema njihovom iskustvu, točna.
– Većina mojih vršnjaka ima Instagram, posebice prijateljice koje stalno objavljuju fotografije – rekla je 19-godišnja studentica povijesti Dora Slišković.
Karakteristike korisnika
A podaci o broju korisnika te njihovim demografskim značajkama postali su dostupni nakon što je od rujna u Hrvatskoj moguće i oglašavanje na Instagramu.
– Društvene mreže nisu zanimljive samo korisnicima, nego i brojnim tvrtkama kojima je to dodatna platforma za oglašavanje. No, da bi tvrtka negdje postavila svoj oglas, mora znati da će on doprijeti do željene publike, stoga je važno znati karakteristike korisnika – objasnila je Milica Cetinić te napomenula kako su dostupni i podaci o interesima korisnika ove mreže.