Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 8
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Društvena mreža zanimljiva oglašivačima

Fotke na Instagramu objavljuje i dijeli čak 72 tisuće Zagrepčana

20.03.2015., Zagreb -  Djecja igra na spomeniku Nikoli Tesli.  Photo: Marko Lukunic/PIXSELL
11.10.2015.
u 17:31

I tvrtke prate tko je sve korisnik ne bi li provele svoje kampanje

Svoje fotografije svakog dana Instagramu objavljuje i dijeli ukupno 72.000 Zagrepčana. Službeni podaci ove društvene mreže pokazuju kako riječ o aplikaciji koja je sve popularnija u svijetu pa tako i u hrvatskoj metropoli.

Pozitivna iznenađenja

– Iako je riječ o iznimno rastućoj društvenoj mreži, podaci su i više nego dobri, a čak nas je i iznenadilo da u Hrvatskoj ima ukupno 170.000 korisnika Instagrama – objašnjava Milica Cetinić stručnjakinja iz Agencije za digitalni marketing Jasno & Glasno koja je nakon objave podatke i analizirala te ih prikazala uz pomoć infografike. Tako je vidljivo da je najviše vlasnika profila iz Zagreba, a 57 posto od ukupnog broja korisnika čine žene. Što se tiče dobi, najviše korisnika, njih 84.000 ima od 18 do 24 godine, dok gotovo 27.000 školaraca od 13 do 17 godina koristi ovu društvenu mrežu.

–Podaci o dobi su očekivani, ali je također pozitivno iznenađenje da čak 45.000 osoba od 25 do 34 godine te njih 17.000 od 35 do 44 godine također ima aktivne profile – objasnila je Milica Cetinić. A tijekom razgovora s građanima uvidjeli smo da je statistika, u ovom slučaju prema njihovom iskustvu, točna.

– Većina mojih vršnjaka ima Instagram, posebice prijateljice koje stalno objavljuju fotografije – rekla je 19-godišnja studentica povijesti Dora Slišković.

Karakteristike korisnika

A podaci o broju korisnika te njihovim demografskim značajkama postali su dostupni nakon što je od rujna u Hrvatskoj moguće i oglašavanje na Instagramu.

– Društvene mreže nisu zanimljive samo korisnicima, nego i brojnim tvrtkama kojima je to dodatna platforma za oglašavanje. No, da bi tvrtka negdje postavila svoj oglas, mora znati da će on doprijeti do željene publike, stoga je važno znati karakteristike korisnika – objasnila je Milica Cetinić te napomenula kako su dostupni i podaci o interesima korisnika ove mreže.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije