Do turističke sezone zagrebačka obilaznica dobit će treći trak!
HAC počinje zaustavni trak pretvarati u treći vozni, namijenjen samo kamionima
Komentari 45
Aj, dobro, ali malo su čudne neke stvari. Razumijem ove brzine u sporijoj i srednjoj traci, ali 100 kilometara na sat za današnje automobile u lijevoj traci je bedastoća. I zašto su tamo autobusi? Pa sada je na nekim dijelovima obilaznice dozvoljena veća brzina. Ovo sa tri trake bez zaustavne, u slučaju kvara, stvarno, ledi krv u žilama, pogotovo noću i po kiši ili snijegu. Bar izvesti svakih nekoliko kilometara neko ugibalište ili stajanku od 50-60 metara, da se ljudi malo izmaknu iz prometa u slučaju kvara.
Vidi se Bandičev rukopis. Tako je u gradu ZG otimanjem pješačkih površina "stvorio" biciklističke staze, koje to zapravo nisu, ali je dobio Potemkinova sela za pokazati. Ovo "genijalno" rješenje će potrajati do prve velike nesreće, a onda će biti krivi svi osim MB štetočine.
Znači, uzet će zaustavnu traku i napraviti treću? Van pameti!
Mene samo zanima sto ce se desavati ovo ljeto na onom dijelu gdje ce se spajati tri trake u dvije? Treca traka na obilaznici je i vise nego potrebna, ali doslovce treca traka a ne ove triper kombinacije. Sad ce oni straviti dvije litre u flasu od litre, mos mislit kak bu to funkcioniralo.
Još jedan trak ne nosi ništa,nama su problem naplatne kućice,tu se stvaraju čepovi...vošnja zaustavnim trakom će samo stvarati još veću gužvu.....jedan trak mora biti slobodan za prioritetna vozila...
zaustavni trak nije konstruiran za promet, pogotovo ne za konstantni promet teskih vozila, taj trak ce doslovno propast za 2 mjeseca
Što sve uihljebi neće smisliti. Kakva ludost!
Vjerovatno je i gospodin Bandic nesto doprineo tom trecem traku
Ovo je ko na rekonstrukciji Ljubljanske avenije, dodaš jedan trak, pa smanjiš brzinu, valjda da protočnost bude jednako loša.
Bit će veselo, sve samo ne dobro...
Nemoze tako pa zaustavni trak je za pretjecanje kolona,!!!! :)
Šta bi tek Zagreb dobio da su svake godine izbori. Bio bi bolji i ljepši od Beča i Švicarske a i prosječna plaća bila bi iznad 8000€. Vjerodostojno i transparentno.
Bilo bi izvrsno da javnost dobije na uvid troškovnik za izvođenje i okončani obračun stvarno izvedenih radova od predviđenih 16 mil.
Bojim se opet “stručnjaci” lupetaju rješenja koja nisu prosla duboke simulacije. Naime zaustavi trak je uži i nije radjen za promet dakle kvaliteta asfalta je za klasu lošija i sigurno nece moci trpjeti kamionski promet. Nadalje kako su vec rekli mnogi to je zaustavi trak kojeg tijekom velikog prometa zaista i koriste ljudi čija se vozila pokvare dakle bez dogradnje proširenja na svakih 300 metara to ce biti opasna avantura, zaustavi troškovi prolaze vrlo blizu stupova nadvožnjaka (ne mora biti opasno ali opet ponavljam taj trak nije planiran za prometovanje a kamoli kamiona, nadalje najkritičnija mjesta ce biti činjenica da izlazne i ulazne točke sa odmorišta i petlji nisu prilagođene jer je tu predvidjen prostor za ubrzavanje automobila kako bi se on nesmetano uključio ili usporavanje kako vi se isključio iz prometa nesmetano. TO OVDJE VISE NECE BITI MOGUCE i bit ce jako opasno za male automobile da se bez posljedica umetnu medju kamionske konvoje....DAKLE ideja kao da je dosla na pamet djetetu Ili supruzi nekog managera iz Hrvatskh autocesta pa je on to s ushićenjem iznio svojim bezidejnim kolegama na jutarnjem kolegiju...nepromišljeno, ishitreno i jaaaako opasno....treći trak da! no reba ga projektirati i izgraditi a ne samo iscrtati linije....strasno tko upravlja nasim autocestama.....
Da policija malo više kontrolira kamijonđije kojima je pretjecanje na zaobilaznici zabranjeno, bilo bi daleko manje gužvi, jer dok on s 90pretekne onog koji vozi 88 to traje kao gladna godina, a na kraju zaobilaznice je stigao dvije minute prije, ili u najgorem slučaju na sljedeći kamion, takve bi ja drapio s 5000 kn kazne pa bi sljedeći puta poštivali pravila.
Da, u zapadnoj Europi se 3 trak pretvara u vozni kada je gužva i to je riješeno signalizacijom, nama su problem naplatne kućice koj treba maknuti, molim inženjere da naprave krug po njemačkoj autocesti!
Inače je i do sada bilo zabranjeno preticanje kamionima na obilaznici, samo što su se svi vodili za onom “smije se ono što te ne vide”, a policije tamo nikada nije bilo.
A predložena ograničenja brzine su smiješna, tamo nitko ne vozi 80, ako nije debela magla ili prolom oblaka.
Jako lose ogranicenje srednje trake....u desnoj se kamioni voze 80 I nitko ga ne nize preteci seednjom trakom jer je isto ogranicenje I onda.ce.svI u lijevu traku.....ovo mora da je netko radio sa kupljenom diplomom
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Treci trak je svakako dobro rjesenje ali ne na ovakav nacin. Sto kad dode do kvara ili prometnih nesreca a to se na obilaznici dogada svakodnevno? Vise nece biti zaustavnog traka sto znaci ako netko ostane u kvaru bit ce na otvorenoj prometnici sto ni za sigurnost nije dobro.