Ovo mi je najbolji rođendanski poklon, izjavio je potkraj studenog sada već davne 2000. pokojni gradonačelnik Milan Bandić pri otvaranju nove tramvajske pruge od Jaruna do Prečkog. Nekoliko mjeseci ranije tramvaj je prvi put prošao tračnicama od Dubrave do Dupca. Bila su to posljednja proširenja ZET-ove tramvajske mreže u metropoli.
No, iako nije izgrađen ni metar u više od dva desetljeća, planova je itekako bilo. Od početka dvijetisućitih iz GUP-a u GUP, iz strateškog plana u strateški plan, prenosila se ideja o novih sedam tramvajskih trasa kojima bi se dodatno ojačala mreža javnog prijevoza. Tako u planovima ZET-a iz 2006. pronalazimo ideju o tih sedam proširenja od istoka i zapada do juga Zagreba.
Istražili smo:
Desetljećima se govori o novim tramvajskim trasama u Zagrebu, a grad planira realizirati ove
ZET prometuje na 116 km pruge. Posljednja nova dionica izgrađena je 2000., a iduća bi mogla biti do kraja mandata. Neki projekti i nisu dospjeli u fokus javnosti, no zato je bilo onih koji su se često izvlačili iz ladica, a ostali nerealizirani. Procjenjuje se da će tračnice koje će povezati Zapruđe i Ranžirni kolodvor, a najizglednije će prve osvanuti, stajati 20 milijuna eura
Komentara 5
GO
Zašto se ne radi pruga po SR Njemačke, umjesto po Sarajevskoj? SR Njemačkoj gravitiraju Sloboština, Dugave, Travno, Utrine. Sigurno veći broj stanovnika, nego u slijepom crijevu kao što je Sarajevska.Otvaranjem Sarajevske za promet iz Siska i Velike Gorice, SR Njemačka b se mogla smanjiti sa 6, na 4 trake i tramvaje.
NI
Jel netko radio studiju za ovu broj 2. Znam da je nekome zapelo za oko postojanje središnjeg pojasa koji je prazan ali ako se ne gradi produžetak do ZLZ ta ruta nema rezona (a čini mi se da spoj na ZLZ ide vlakom gradnjom odvojka s pruge prema Sisku).
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
I onda je svizac zamotao čokoladu.....