AK Siget: Neki voze s podignutim ralicama da uštede na gorivu!
Građani su se požalili da vozila nekih privatnih koncesionara voze s podignutim ralicama
Komentari 25
Stedu gorivo, tako posli istoce pedesetak litara nafte u svoj auto
ako bandi nedas posla ,cvili na sve strane , das bandi posla , odmah te varaju. bolje bi to i postenije obavili obrtnici iz Ugande koji nikad snijeg vidjeli nisu !
Sesvete ,Dubrava , Sesvetski kraljevec ... to da dignu ralicu ZNA SE podijele sa davateljem koncesije i eto zarade . Zna se za to ali nadležni dobijaju svoj dio i čekaju da se snjeg otopi a fondovi napune i opet biramo takve!
a što bi premas ovoj slici ova ralica trebala?? brisati mokri asfalt??
Ne mogu vjerovati da gospoda iz AMK Siget pišu i izjavljuju ovakve gluposti. Vožnja vozila s podignutom ralicom je sasvim normalna pojava pošto kamion mora doći u dio grada na zadatak koji pripada njemu.Jer ako bi on od svoje baze do svog zadatka imao spuštenu ralicu i vršio posipavanje odradio bi dio ili cijeli zadatak drugog vozila i potrošio sol za svoj dio.
Da su ralice gurali jos vise bi goriva ustedili...
jucer oko 22:50 na aveniji dubrovnik dok je dosta snijega bilo na cesti prosla je jedna s dignutom ralicom
Tu je majka kakvo je stanje u ruralnim dijelovima zemlje. Kada sam bio u posjeti prijatelju, jedna privatna manja ralica koja je samo jednom prošla po cesti , u više navrata ponovila je relaciju kretanja ali podignutom ralicom i bez potrošnje šodera ili soli. Šljunak se baca na kapaljku, pa ako na kvadratni metar dopsije nekoliko zrna to je dobro posipanje. No vozači tih ralica vjerojatno uredno bilježe prijeđenu kilometražu i potrošeni materijal a to nema tko kontrolirati, no sigurno revno dostavljaju račune općini ili gradu. No zato sam vidio na jednoj dionici "poludivlje ceste" na jednom brijegu gdje se nalazi jedna gostiona, da je na toj cestici povećana količina šodera ili soli. Vjerojatno je gazda uredio da se baci više šodera. Na račun drugih cesta koje su osiromašene šoderom. Vjerojatno nadzora nema i kako kooperanti napišu uglavnom se tako i isplaćuje. Kontrole su rijetke.
Dr. sc. Damir Skaro? Ovo moze otpustiti i najtvrdju stolicu...
Mislio sam da sam čuo za gotovo sve varijante drpeža, ali ovo je dno dna. Ako vidim nekog s dignutom ralicom bit će mu bolje da se nije ni rodio.
Treba na prvoj sjednici CK drugu Haj-dončiću izreći oštru drugarsku kritiku jer nije objavio brojeve na koje građani mogu cinkati sve one koji bi morali čistiti snijeg a to ne rade dovoljno predano, jer 360 000 nezaposlenih nije moglo danas normalno funkcionirati zbog lošeg planiranja padalina i slabog rada "privatnika" koji sabotiraju naš socijalistički udruženi napor...
To nije niš novega....
14.01.2013. u 18:24h serislav je napisao/la: .............................................................................................................................. a, šta ceš mu napraviti?...eto ja danas bila svjedok gdje se tip vozi u ralici a, ralicu spušta tek onda kad naiđe na neki auto koji mu se mice da ga dobrano zatrpa....i šta da mu radiš? dok dođeš k sebi da netko može biti toliki kreten on ode... vozaci ralica bi trebali biti placeni po ocišcenim ulicama a, građani informirani gdje mogu dojaviti dal, je ralica i koliko puta prošla i ocistila
Larala, imaš pravo. Ne znam, najbolje bi im bilo zavrnuti šiju, ali onda te majmunčina tuži i još ti uzme pare. Sve je sranje osim pišanja.
neki????? , večina!!!!!!, na djelu je opće drpanje
koje gluposti se ovdje mogu procitati,pa odkuda ja znam koju dionicu taj privatnik ima u svom ugovoru da bih ga mogao prijaviti za neciscenje snjega ??? mozda se covjek vraca ili ide tocit gorivo ili ide do svoje dionice koja mu je placena ili nesto trece,ovo je hajka na vjestice.
@DGS Pa kak to moreš reći za mog imenjaka, hehe. On je oličenje poštenja, intelekta, ljepote...
Prosječna brzina u trenutko čiščenja snjega je 20-25 km/h,a prosječna brzina kretanja kod ne čiščenja je 40 km/h.sada izračunajte koliko bi trebalo vozilu da čisti šta nemora,a udaljenost do njegovog dijela nerijteko je i 20 km. Tu ima jedan problem koji ljudi iz kancelarije ne vide i neznaju za njega,a to je da kooperanti (privatnici) imaju jednog vozača po kamionu.To je kad pada slab snijeg dovoljno jer se pretežno radi noću,a kroz dan ništa.U ovoj situaciji kad treba raditi to 48 sati i više to je problem jer vozač mora bar malo odspavati. Za to treba nategnuti kooperante-tu je problem.
Uz put gospodo,kako parkirate svoja vozila (mislim na vozila parkirana uz cestu) jeste li ikad navečer kad kroz prozor gledate kako pada snijeg na trenutak razmislili da uz njega mora proči ralica koja je šira od 2,5m.Niste,velika večina i boli vas briga. Kakve gume imate na svojim automobilima u trenucima kad su na cesti zimski uvjeti.Da li su zimske,kolika im je ripna i koliko su stare? Uz put sve prometnice na području grada ZAG se ne čiste iz baze na Žitnjaku ima i drugih van grada,a to znači da i svih 210 ekipa ne izlazi sa Žitnjaka. Da se danas moglo bolje,je ali to ne može g. Bandić popraviti već stručni ljudi iz ZG Cesta koji tamo nisu došli nakon zadnjih lokalnih izbora.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Dugave, 2 traktora su imala podignute ralice. Vrijeme 15,30 h.