Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 48
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Pasja sudbina
Povratak na članak

Žuću izliječili i našli mu dom, nagrada nije dovela do vandala

Liječenje je trajalo tri mjeseca. Ostala mu je još rana na leđima koja nikada neće zarasti, kaže predsjednica vinkovačkih Prijatelja životinja D. Dečev

Komentari 41

Avatar poljicanin
poljicanin
19:04 02.01.2011.

red rad itd..,zasto pises ove gluposti,kao da odobravas ovaj maloumni cin.Sigurno si uvjeren da bi ti pocinitelji ovoga \"dijela\" bili bolji i vjerniji prijatelji nego ovaj jadan pas?

VL
NE
nergal
19:04 02.01.2011.

\"Dok ne proširi krug suosjećanja na sva živa bića, čovjek nikad neće pronaći mir.\" - Albert Schweitzer, njemački liječnik, teolog, misionar, filozof i glazbenik.

VL
Avatar poljicanin
poljicanin
19:08 02.01.2011.

Jos jedno,kada bi netko mome psu ovo ucinio,ja bi mu kozu ogulio jer bi znao da to ne cinim ljudskom bicu...

VL
ŠI
Šiljka
19:11 02.01.2011.

Hura za Žuću! Budući gazde sigurno imaju (ili je mogu nabaviti) Bioptron lampu od Zeptera s kojom će i ta ranica ( u odnosu na užase je zaista mala) vrlo brzo zarasti. Sretno!

VL
NE
nergal
19:20 02.01.2011.

@poljicanin Uz dužno poštovanje, nasilje nije rješenje. Takve osobe su i sposobne za takve činove jer su vjerojatno i same pretrpjele nasilje u nekoj fazi života i nedostaje im ljubavi. Treba ih educirati, preodgojiti i suočiti s činom za koji su odgovorni. Treba ih naučiti empatiji i suosjećanju. Ako ni to ne uspije, treba posegnuti za drastičnim kažnjavanjem.

VL
JM
ja-ma
19:28 02.01.2011.

@poljicanin Uz dužno poštovanje, nasilje nije rješenje. Takve osobe su i sposobne za takve činove jer su vjerojatno i same pretrpjele nasilje u nekoj fazi života i nedostaje im ljubavi. Treba ih educirati, preodgojiti i suočiti s činom za koji su odgovorni. Treba ih naučiti empatiji i suosjećanju. Ako ni to ne uspije, treba posegnuti za drastičnim kažnjavanjem _______________________________________________________________ Potpisujem!Ovo se i događa zato što ljudi više brinu o psima nego o odgoju djece.

VL
Avatar poljicanin
poljicanin
19:31 02.01.2011.

nergal,sve je to lijepo sto pises,no moje osobno iskustvo a i neka istrazivanja koja se bave sa ovakvim individuima pokazuju da su te osobe velikom vecinom neizljecive.Kao sto sam vec naveo,ove budale ce drugi put to uciniti sa tvojim , mojim ili necijim djetetom.Oni moraju hitno pod lokot a onaj psiholog ,koji im mozda da slobodu,bi trebao na neki nacin za njih odgovarati.

VL
NE
nergal
19:39 02.01.2011.

@poljicanin Slažem se da ima slučajevima u kojima nikakva edukacija i preodgoj nemaju efekta i koji će više puta počiniti isti zločin bez obzira na posljedice. Takvi ljudi nisu sposobni za život u zajednici i trebalo bi ih (trajno) izolirati. Ipak, vjerujem da se uz kvalitetan rad može puno toga napraviti, ako za to postoji volja i sredstva. Nažalost, iz prve ruke znam da u našim kaznionicama često nedostaje i jednog i drugog, al to je kompleksna tema za neku drugu raspravu. LP

VL
Avatar oprosnica_za_kriminalce
oprosnica_za_kriminalce
19:44 02.01.2011.

Ma hajde, o ovome će se pisati danas i možda sutra i gotovo. Je*eni debili će sutra ubiti nekoga, silovati, opljačkati i onda ćemo se pitati što se desilo. Teško je očekivati nekakvu pravdu u državi u kojoj ljudski život vrijedi 1 godinu zatvora otvorenog tipa u Švicarskoj. Sjetimo se sina lokalnog moćnika u Makarskoj koji je terencom usmrtio dvije 16-godišnjakinje.

VL
NE
nergal
19:48 02.01.2011.

@ja-ma Ne znam kako si izvukao/izvukla ovakav zaključak. Netko tko je sposoban za ovakav monstruozan čin, sposoban je to isto napraviti i djetetu. Možeš li zamisliti da je osoba koja voli svoje dijete, dobar je roditelj, sposobna mučiti i zapaliti psa iz čiste zabave?!? Ja ne mogu. Takva osoba vjerojatno ne voli nikoga, a očito ni sebe.

VL
OB
-obrisani-
19:53 02.01.2011.

Dobro bitno je da je ćuko na sigurnom i da je bolje! Oni koji su ovo uradili neće se smiriti jer to je uvijek tako pa će se sami otkriti jednog dana a roditelji će možda i sami iskusiti ono što su propustili učiniti u odgoju! Žao mi je što se ovaj očevidac nije okuražio ali s obzirom u kakvom je stanju sudstvo još bi on nadrapao!

VL
OB
-obrisani-
19:55 02.01.2011.

02.01.2011. u 19:28h ja-ma je napisao/la: @poljicanin Uz dužno poštovanje, nasilje nije rješenje. Takve osobe su i sposobne za takve činove jer su vjerojatno i same pretrpjele nasilje u nekoj fazi života i nedostaje im ljubavi. Treba ih educirati, preodgojiti i suočiti s činom za koji su odgovorni. Treba ih naučiti empatiji i suosjećanju. Ako ni to ne uspije, treba posegnuti za drastičnim kažnjavanjem _______________________________________________________________ Potpisujem!Ovo se i događa zato što ljudi više brinu o psima nego o odgoju djece. ----------------------------------------------- Ne znam tko je ovom komentaru dao minuse ali potpisnik je sasvim u pravu! Kad usfali odgoj onda je sve moguće pa i ovakvi činovi!

VL
OB
-obrisani-
21:07 02.01.2011.

Svaka čast obitelji koja ga je usvojila. A ti koji su životinju mučili ne zaslužuju drugo nego da im netko zapali šibicu na ledjima, uz malo benzina.

VL
OB
-obrisani-
21:11 02.01.2011.

19:28h ja-ma Ovo se i događa zato što ljudi više brinu o psima nego o odgoju djece. _________________________________ Normalna djeca to ne rade, bez obzira na odgoj. Rade male psihopate. A koje će sutra odrast\' u velike psihopate.

VL
Avatar BEBEK 2
BEBEK 2
21:46 02.01.2011.

Jadne li su majke te djece- monstruma, ... Bolje da su rodile tele ili zdrebe, imale bi vise koristi, ...

VL
Avatar BEBEK 2
BEBEK 2
21:53 02.01.2011.

Ma kakva sad nagrada koja bi dovela da tih monstruma, cinjenica je da postoji ocevidac, i koji, kako sam kaze, poznaje jednog od pocinitelja tog monstruoznog djela, da je hrvatska normalna i pravna drzava, policija bi ispitala tog ocevidca kojii je duzan da otkrije ime tog djeteta i njegovih roditelja, inace, smatrao bi se kao supocinitelj ovog zlocina .

VL
Avatar commentator
commentator
22:43 02.01.2011.

Žalosno, počinitelji, to su ozbiljni bolesnici, u sebi nose bolest ovoga bolesnog svijeta, to je bolest gora od kuge, jer ostavlja tjela na životu ali polako, korak po korak izjeda dušu, dok pacijent ne ostane prazna ljuštura koja na kraju izgara u plamenu koji je dosuđen prije ili kasnije ovom prolaznom svijetu. A onima koji su se trudili tu kujicu dovest u život, nakon Bogu, i njima ide svaka ćast.

VL
Avatar commentator
commentator
22:56 02.01.2011.

ne želim biti grub, a još manje bezobrazan, a ni pokušat dokaživati nešto nema smisla ako se to čini sa pozicije nekoga ko želi ispasti pametniji od drugoga, ali svi vi koji nad ovim činom dodajete ono kako je gore činiti zlo nad ljudima, i to je u redu, gore je. Ali razmislite malo ako nije za osudit ovaj čin, svezati psa i onda ga živog zapaliti, dajte nemojte nuditi i gore opcije od ovoga, ovo je doista dovoljno. Ako se želite preko kompjutera natjecati u mogućnosti ljudskog uma da čini zlo, neznam, ali probajte jednom, kad odete u wc, kad ste sami, i dok sjedite na wc školjci dok obavljate \"velikokalibarsku\" nuždu, zamislite da vam dođe neko biće, čije pripadnike možda i volite, i da vas sveže na tu školjku sa gaćama dole, i onda vas polije nekom svemirskom tekućinom i izazove neku reakciju, i vidite i osjetite što se dešava sa vašim tjelom, dok se svezani koprcate nad wc školjkom. Mislim da nema potrebe preskakati ovaj ćin i ići tražiti druge grozote, jer žao mi je što nemožete shvatiti i vjerovati da svatko koji osuđuje taj čin nad psom, sigurno bi još više osudio grozote nad ljudima, ćudi me kako to ne shvaćate, možda sudite po sebi?

VL
Avatar commentator
commentator
23:10 02.01.2011.

A očevidac...? Ova \"bolest\" kojom su \"zaraženi\" ovi mladići se i širi pomoću straha. Treba strah stresti sa sebe, i stresti će se najlakše na naćin da se novac koji se dobije tom informacijom odmah,ali odmah i u potpunosti prosljedi za neke dobrotvorne svrhe ( ne zadržati ni kunu, što znači, ne imati korist od ovog čina, ne zaradit na tome, jer bi to bila zarada na štetu koju je pretrpio pas, i na opravdanu štetu koju će pretrpjet počinitelji.) Treba javit i oprat novce od kuna i time i od straha. Prijavit ih treba, sigurno.

VL
Avatar commentator
commentator
23:12 02.01.2011.

----ne oprat novce, nego ruke---op.prev.

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.