Zračna luka Franjo Tuđman premala! Premalo stajanki za zrakoplove, izlaza manje nego na starom terminalu
Naši sugovornici upućeni u testiranje kažu da je stari terminal ljeti pucao po šavovima, a da će na novom terminalu biti još gore.
Komentari 146
Hvala "velikom" Hajdašu, Francuzima i Milančetu na "super" poslu!
Pa hoće li se u ovoj Državi više išta napraviti smisleno i sa svrhom a ne samo za izvlačenje novaca?
Kladim se u 1000 eura da je netko zbrinuo svoju familiju kod dodjele radova
14 izlaza novi terminal, 18 izlaza stari terminal..... Tko je za to primio plaću, hitno streljati po kratkom postupku. I šta sad ? Neka ovi Dash avioni i svi low cost operateri slijeću na stari terminal, a ostali na novi. A ovi koji će ijednom hvatati transfer iz Sarajeva za Amsterdam, će ubuduće putovati belosvetskom kompanijom ER Serbija umjesto sa CA. Pa to i je poanta da se uništi sve što je hrvatsko. Aerodrom francuzima, putnicima ER Serbiji. Pukni grome !!!!!
Ne bih mogao reci da sam iznenadjen.
tipična hrvatska priča. ništa što do sada nismo vidjeli.
evo još jedna afera partije sa zračnom lukom
Naravno da je premala ... dok se poplaćalo svima i svakome ispod stola...ostalo para samo za 10-tak kvadrata,...,a da se nešto o otme priupita i izvođača radova ??
Za sva pitanja obratite se gđi. hajdaš dončić - mijenjan projekt (za trećinu smanjeno sve), francuzima su se dale odriješene ruke da rade što hoće, te će u slučaju neostvarivanja njima zacrtanih prihoda država odnosno porezni obveznici nakamknuti razliku! Ugovor na način sdpgovnjara.
Za to su prije svega krivi političari koji su slušali jadikovke koncesionara koji je prvobitni projekt mijenjao dvadesetak puta, uvijek s obrazloženjem o nepotrebno velikim troškovima, e da bi izgradio zgradu koja po funkcionalnosti nije ni uz postojeću! Pa se štedjelo na podrumu, na podrumskim rezervoarima, vjerojatno će one prikolice za prtljagu i dalje vući u žuto obojani traktori marke IMT, tako da turisti odmah vide da su na brdovitom balkanu.
Sad cu pozitivno diskriminirati.Nisu li u tom Francuskom konzorciju ,glavni bili nekakvi srbi?Kao i u izradi elaborata za racionalizaciju bolnickog sustava?Ako se to jos itko sjeca?
Pa nisu Francuzi došli ovdje graditi monumentalna zdanja, došli su pobrati novac i odmagliti kad koncesija završi.....
Muljanje na izgradnji aerodroma nije nikakva izmisljotina hrvata, novi aerodrom u berlinu stoji gotov godinama i neotvoren zbog valjda jedne od vecih afera tamo, isto i sa beckim aerodromom. Ne kuzim se puno u detalje ali znam da stari ima 18 izlaza naguranih jedan do drugog kao u stali i da se odjednom koristilo najvise 4 ili 5 jer vise autobusa ni ne stane prihvatiti putnike taman i da zele koristiti vise izlaza.
jel vama jasno da je pola ovih slika iz Zračne luke Dubrovnik. svaka čast večernji
Ej, velebni Večenji! A da provjerite koje slike stavljate prije objavljivanje teksta? Ovo gore je interner novog dubrovačkog terminala.
Ponovo lijepo molim, dajte nas podsjetite koji je ministar graditeljstva izdal odobrenje za gradnju, uz suglasnost kojeg ministra prometa, jesu li traženi uvjeti i tko ih je potpisal u ime vojske, odnosno MORH-a, pa i tko potpisuje velebni projekt, koji je očito funkcionalan samo kao dopuna starom terminalu od kojeg je fizički odvojen - vojnim aerodromom, te je očito zamišljeno da se autobusi s putnicima, opskrbna i servisna vozila vozikaju, a putnički avioni rolaju sim pak tam po vojnom aerodromu, ne samo izvanredno možda u vrhu sezone, već redovno. Te zakaj to sve javnost nije znala ranije, već smo se zabavljali odabirom imena. Neću biti zlobna i reći da je Tuđman dobil šlampavi spomenik kak i zaslužuje, ali nekak se taj zaključak sam nameće.
A jesu napravili autobusni kolodvor iz D.Vakufa...Kad se samo sjetim prezentacije od prije 5 godina i sto su sada napravili,a digli cijene i administrativne takse kao da je Dubai,hehehe.
Ne zna covjek dali da se smije ili place.Planiranje nam nikad nije bila jaka strana a izvedba jos gora.Sto je tu je,gore ne more biti!
Još jedan "uspjeh" SveDrP-ovaca.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Još jedna kriminalna afera u režiji Milanovića o kojoj se mediji ne usude govoriti. Na projektu zračne luke Zagreb, pojedinci su zgrnulu milijune na kriminalni način. Čovjek koji je bio pomoćnik u agenciji povisio je pristrojbe za putnike za međunarodni let s 10 na 15 eura, domaći sa 3 na 7 eura i onda ode raditi u tu francusku tvrtku. Hrvatska oštećena za 300 milijuna eura., a radi se o tvrtki ZAIC koja je osnovana za 3 eura u Britaniji, ima veze i sa Panamom, a s tom lovom od povećanja pristrojbi i taksi smo mogli sami uz pomoć strukturnih fondova EU financirati izgradnju zračne luke i otplaćivati. Svi u dorh-u znaju o kakvom kriminalu se radi, ali se prave svi mutavi. To je još jedna mutna afera Milanovića o kojoj javnost nema pojma. Kad kontroliraš dorh i medije, možeš raditi što hoćeš.Mediji bi trebali pisati o tragediji koncesioniranja zračne luke Zagreb. Uvidom u anex 1, ali i dio odredbi anexa 2, vidljivo je da je koncesionar uspio poskupiti projekt sa planiranih 195 na čak 365 milijuna EUR. Bivši ministar Dončić je proveo taj natječaj. Da u Hrvatskoj postoje neki pošteni mediji, Dončića bi uništili bez problema, ali o kriminalu sdp-ovaca je zabranjeno pisati!