Zar su naša djeca glupa? Iz matematike gotovo cijeli razred ima jedinice
Kod drugih nastavnika nema problema, kaže roditelj koji je prijavio nastavnicu
Komentari 44
Meni je Radojka Škalabrin predavala u srednjoj školi prije 7god i jedino što mogu reći je da se trudila pomoći da naučimo... stalno je zvala slabije đake iz matke (npr. mene) da dolaze na ploču i rješavaju zadatke uz njenuu pomoć da shvatim... ja sam imao jedva dva... rušila me i da vidiš kako sam sjeo i naučio potezao je za rukav da mi pokaže i to još dok je bila u obrtničkoj školi... Nije stvar u njoj stvar je u osnovnoj školi kako piše. loša podloga... meni je pijanac u osnovnoj predavao matematiku o čem mi pričamo... Sjećam se govorila je ako se mislite dalje školovati daj naučite tu matku trebat će vam slušajte me! Meni je ona tada bila strah ali kad sam završio razumijem što je htjela.... žao mi je da sad ima show bez veze....
Da bi se svladalo matematiku, treba knstantno svakodnevno vjezbati zadatke. Zadaci su u zbirci, kao i postupak i rjesenja. Dakle, treba imati radne navike. Tu dolazimo do srzi problema: RADNE NAVIKE.
nema to veze s nastavnicom već s razmaženom i lijenom dječurlijom. svatko može naučiti nekoliko zadataka za dvojku. inače tehnička škola je negdje u rangu gimnazije a odlična je podloga za studije strojarstva i elektrotehnike. ne treba nitko objašnjavati da su na međunarodnoj sceni jako loši rezultati naših učenika, što demantira roditelje. malo instrukcija, malo dopunske, malo zajedničkog vježbanja i neće biti problema. ako im je teška tehnička ima zanimanja koja su lakša za svladati, trogodišnje strukovne i prije će naći posla. ne možeš biti tehničar a ne znaš riješiti jednadžbu s jednom nepoznatom a kamo li nešto teže. nikada ne bih dopustio napad na nastavnika što se tiče ocjenjivanja znanja.
Vjerovali ili ne ali neka su djeca (a i roditelji) spremna organizirati se u 'bande' i maltretirati i ucjenjivati nastavnika ako ne dobiju željene ocjene. . . . Nedavni slučaj mobingiranja nastavnice matematike u Vukovaru od strane učenika.!! . .. . . . . U takvoj atmosferi im se podijele lažne dobre ocjene i mir je tu. . . . . . . . Slično se počinje događati i na fakultetima. Tko pošteno radi i traži rad studenata - može biti žrtva takvih napada. . . . . . . . . . . . . .. . Vjerovali ili ne ali to je tako !
I kao i obicno roditelji se ljute na nastavnika sto mu je dijete nesposobno naucit za 2....BRAVO RODITELJI
Nisu g.upa, kako piše u naslovu, ali nemaju radnih navika i u tom su smislu neodgojena. . . . . Olako su dobivali dobre ocjene za nikakvo znanje. Kad tad to stiže na naplatu.
Učenici su naučili dobivati ocjene bez rada. Hoće kruha bez motike i ako netko traži rad onda on ne valja. Roditeljii osvijestite se nije ta nastavnica kriva nego vi i vaša lijena djeca. Manje tuluma više rada.!
Kaže učiteljica - "...jako ste loše napisali test, 80% vas je dobilo nedovoljan iz matematike.." Javlja se Ivica - "Ali profesorice, nas nema toliko u razredu!"
Odgovor na pitanje u naslovu je: DA.
A što kaže međunarodno testiranje 15-togodišnjaka PISA? . . . . . . I Ministarstvo proznaje djeca nakon završene osnovne škole su u prosjeku -matematički nepismena-. . . . . . I to je to! .. . . . .. . . . . . Da nastavnici izbjegnu probleme daju ocjene bud zašto i dođemo do toga da nastavnik koji solidno ocjenjuje bude loš. . . . . . . . . PISA je pokazala problem u osnovnoj.
Drzava je komplet u rasulu, vidjela djeca da politicari kupuju diplome, pa kontaju sta bi se mi mucili, kad mogu oni, tako cemo i mi tako kad odrastemo. Misle djeca da je to cool, malo farabutski. Ja se stalno sjetim Sudca na Sanaderovom sudjenju - '' Vi ste doprinijeli da mladi misle kako se u nasoj drzavi moze doci do uspjeha i drugim i laksim putem, ne postovajuci eticki kodeks i zakone u nasoj drzavi.'' Logicno da djeca imaju svoje idole i u profesoru i u politicaru, i u roditeljima, sve utjece na djecu u toj dobi. A nasi su politicari vecina ''cool''.
Sve ucenike iz Siska hitno prebaciti u Kinu gdje ucenici postizu najbolje rezultate na PISA testu jer rade kao Kinezi, zato su i postali prva ekonomija svijeta i proizvode sve. Rad, rad i samo rad. Vjerujem da je istina negdjeje na sredini, losi udjbenici, nezaintersirani potplaceni nastavnici i djeca bez dobre podloge iz osnovne skole, i rezultat je vidljiv : katastrofa. Rjesenje je vec poznato : kupovanje laznih diploma. Jedini je problem sto iza lazne diplome stoji i lazno (ne)znanje pa kada treba poceti raditi, komad papira to ne zna jer treba imati nesto u glavi, i onda imate Hrvatsku danas, prepunu titulasa a malo znanja.
zato jer je potredsjednik stranke koja ce dobit na iducim izborima plagijator pa omladina vidi uzor u takvima.
U naslovu se spominje riječ g.upa, a ako ja citiram naslon dobijem poruku da sam poristio nedopuštenu riječ.!??
Nekada su roditelji cijenili zahtjevne profesore jer su znali da čine dobro za njihovu djecu. Danas ih pljuju. Usporedite znanje iz matematike naših najboljih srednjoškolaca i prosječnih srednjoškolaca iz Južne Koreje i shvatit ćete otkud tolika moć jednom Samsungu ili Hyundaiju. S matematikom nema labavo.
Tko želi djeci dobro ? Onaj koji ih tjera na učenje ili onaj koji dijeli ocijene bez podloge ?
Rjesenje je vrlo jednostavno: Profesoru matematike dati ispit iz matematike od strane ministarstva, i odmah bi se vdijelo u cemu je problem. Ukoliko profesor "padne" na ispitu tog profesora treba poslati na doskolovanje i zamjeniti sposobnijim jer je cilj nastavnikaa nauciti djecu a ne bacati u ocaj. Ukoliko su sva djeca ta koja zasluzuju neprolaznu ocjenu onda "zemlja znanja" moze samo poceti plakati jer i ovako smo jadni a s takvim podmladkom mozemo samo kopati kanale.
U hrvatskom obrazovanju ima svega, tako j emoguće da ova nastavnica ne želi / ne zna prenijeti znanje, ili je stvar u tome da je jedna od rijetkih koja drži do kriterija. Druga stvar su većina roditelja, koja je navikla da im djeca dobivaju dobre ocjene za nikakvo znanje, s obzirom kakva gomila lijenih parazita prima debele plaće od države uobičajena situacija. Činjenica je da znanje iz matematike strahovito srozano , kao i iz fizike i kemije , što se najbolje vidi na državnoj maturi , druga stvar su nakaradni tzv kurikulumi koji traže štrebanje uz gomilu beskorisne teorije, koju većina sa pedagoških akademija ne zna objasniti
Ja sam u srednjoj jedva prolazio matematiku, zato jer sam je učio 2 noći prije kontrolnog. Kad sam došao na studij elektrotehnike, moje neznanje matematike me koštalo prve godine. Druge godine sam shvatio da moram vježbati, vježbati, vježbati... Na krajuju sam imao zaključno 4 iz matiše. NA FAKSU. Nije problem u profesorici, problem je u učenicima. Ali razumijem ih, morate shvatiti da oni imaju 15 godina. I meni je u tom vremenu bio cilj sa što manje učenja proći što bolje.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da samo nadodam... roditelji pitajte svoju djecu tablicu množenja! osnova osnove neće imat pojma