Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 188
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Drama u Dubravi
Povratak na članak

Zadnje riječi ubijenog zaštitara: Brate, čuvaj majku i pazi na dom

Policija objavila fotografiju pljačaša banke i moli pomoć građana u prepoznavanju.

Komentari 358

OB
-obrisani-
15:44 22.12.2010.

Dobro kaže bužanić Evo, moj frend je slagao da nije bio u našim postrojbama kad je trebao ić u Kanadu, i iskopali su to. Ne samo da su mu odbili vizu 8 u Beču) , nego je još \"zaradio\" i i zabranu ulaska u kanadu na 5 godina... A jebiga,m nismo ih trebali isprebijati (kanadsku bojnu) u daruvaru, i uzet im kape i oružje...A čuj tko im kriv, kad su si umislili da su neka sila, lik zašlata konobaricu, ona mu odvali šljagu, i on se digne tući ženu... samo je zaboravio da su u kutu sjedila trojica iz zloglasne koja su se onda digla i naprašila ih ko male mačke..

VL
PA
patuljčica..
15:45 22.12.2010.

Još nešto - čitam komentare, podosta ih kaže zaštitar, slabo plaćen, nije trebao reagirati. Dakle, vama je normalno da netko ne radi svoj posao kako treba. Loše je plaćen, pa je to uz ostalo opravdanje za loše obavljen posao. ToTo je i pogrešno i nemoralno i loše u svakom pogledu. Treba kazati - nije trebao prihvatiti loše plaćen posao, ali ako ga je već prihvatio onda ga treba napraviti najbolje i najkvalitetnije što može.

VL
OB
-obrisani-
15:48 22.12.2010.

Patuljčice... ali zašto svi pljuju po muriji? nije ona kriva, krivi su tužitelji i suci...oni ih puštaju na slobodu radi tehnikalija, pa ti dođe da ti se život zgadi kad gradiš istragu protiv lopine 5 godina, a sudac ga pusti za 5 minuta ( Gucić, Kutle, Pašalić, itd..itd..)

VL
OB
-obrisani-
15:52 22.12.2010.

Izgleda da je pljačkaš vješt s oružjem... Mora da je bivši branitelj, pripadnik oružanih snaga ili naravno, policije.... :-)

VL
OB
-obrisani-
15:55 22.12.2010.

Evo ti onog zadnjeg pljačkaša koji je ubio jednog policajca i i ranio pet drugih...Pa je tražio kamere dok se \"predavao\"...Čisto zato da ga ne ustrijelimo ko mečku. A trebali smo, a eno ti ga sada \"strah i trepet\" u zatvoru čak.. I ? Šta sada? umjesto da mu je presudio Dragunov (7.62 teško kalibrirano zrno MJ84T), on još glumi frajera... pa jel to ima više smisla? nema..ako ljudi su počeli okolo ubijati bez veze , nešto ne štima u sistemu...

VL
OB
-obrisani-
15:56 22.12.2010.

+ - 22.12.2010. u 15:45h patuljčica.. je napisao/la: Još nešto - čitam komentare, podosta ih kaže zaštitar, slabo plaćen, nije trebao reagirati. Dakle, vama je normalno da netko ne radi svoj posao kako treba. Loše je plaćen, pa je toto uz ostalo opravdanje za loše obavljen posao. To je i pogrešno i nemoralno i loše u svakom pogledu. Treba kazati - nije trebao prihvatiti loše plaćen posao, ali ako ga je već prihvatio onda ga treba napraviti najbolje i najkvalitetnije što može. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mislim da ti je komentar glup iz razloga što nisu sve djelatnosti jednake.... potplaćeni profesor ili pekar bi se trebali truditi maksimalno unatoč plaći...al ovaj čovjek je poginuo radi 100-200 tisuća kuna najveće legalne kamatarske institucije na svijetu...tako da ovo kaj si napisala u ovom slučaju ne stoji!

VL
OB
-obrisani-
15:57 22.12.2010.

Aj ne seri kontrazla.. da i jest pripadnik MUP-.a ili oružanih snaga onda ne bi nikada , potcrtavam NIKADA upotrijebio vatreno oružje... E viudiš po tome se zna da nije...-...nije, potcrtavam, i odbjam s gnušanjem svaku takvu pomisao..

VL
PA
patuljčica..
16:00 22.12.2010.

baabaaloo Oprosti, ali ako preuzmeš neki posao trebaš ga obaviti kako treba. Točka. Nema veze je li to posao profesora ili zaštitara. Jer i profesor i zaštitar jako dobro znaju sve dobre i loše strane svog posla, prije nego gaa preuzmu. Tako zaštitar jako dobro zna da mu život može doći u opasnost. Pa, ako ne želi risitrati život za malu plaću treba otići. A ne da netko naj.ebe zato što on aljkavo radi svoj posao jer je potplaćen. Ok, u ovom slučaju stradao je zaštitar, ali recimo, u drugom slučaju ako bi zaštitar loše radio posao mogla je stradati službenica, ili građanin koji je došao u banku.

VL
OB
-obrisani-
16:02 22.12.2010.

patuljčice, aj mi reci kad je koji sudac najhebao radi ičega? nikada.. a evo ti priče iz života: lik provali u kuću, - dođu plavci na intervenciju i zateknu ga u provali..Lik odvali plavca francuskim ključem po glavi, i slomimi mu lubanju. Plavac ustrijeli lika u više nego opravdanoj samoobrani, ali nijer ga ubio, jedan metak -jedan pogodak... Da bi nakon toga plavac dobio suspenziju s posla , 6 mjeseci bez plaće, i još ga lopina tužila za nanošenje teških tjelesnih povreda i hoće odštetu.... Znaš što sam mu rekao? Trebao si mu ispaliti još jedan u glavu i sve bi bilo 5.

VL
OB
-obrisani-
16:11 22.12.2010.

kontrazla.... u krivu si, nijedna službena osoba NE SMIJE BITI ČLAN NITI JEDNE STRANKE... koliko se sjećam...pa zato i imamo ministre \"civile\" radi kontrole , ko fol.. i bilo kakvo političko djelovanje i agitiranje je u službi strogo zabranjeno.. ilili su i to promijenili dok sam ja gubiuo vrijeme po FWB Cobri i raznim pustinjama..

VL
OB
-obrisani-
16:07 22.12.2010.

Vozim se ja prije par godina kroz Švicarsku i kak je autoput …malo jače po gasu. Nakon par minuta evo rotirke pored mene, Halt treperi, Bitte folgen sie mir… Ok, skrenem ja, cajko iza mene. Gledam ja u retrovizor kadad ono dolazi policajac sa desnom rukom na boku, drži se za pištolj. Ja problijedio. Spustim prozor, kommen sie hier… Ja za njim, i pokaže mi na onome nekakvom mjeraču da sam vozio 149. Ok. Alkotest, 0 promila i on meni piše kaznu. Kazna je bila 117 franaka. Ok, ja izbrojim 120 franaka i dam mu. On meni račun i bitte warten sie Moment. Vrača se on sa tri franka i računom, ja pogledam i dam mu tri franka (fućkaš tri franka, nek si ima za kavu). E, pazite sad ovo, on mene primi za ruku i vraća mi natrag tri franka. Ja ga gledam blijedo s facom u stilu da je to sitniš evo mu slobodno. NE, on meni pokazuje kak sve razumije da je u redu i vraća mi natrag tri franka… Krenem ja dalje, kad on za menom. Opet halt! Kaj je sad…? Izađe on van, dođe do mog auta i pita me:»Brauchen Sie Hilfe mit Fahrdirektion?». Pazite vi kaj on pita stranca. Ne u stilu, mamu ti tvoju da te maknem s ceste, nego u stilu ljubaznosti i poštivanja, trebate li pomoć… Nein danke, vielen dank… A sad malo o našim drčnim prometnicima… Šibam ja prema Istri i naravno po gasu. Zaustavi me murjak, dođe mi do auta, nalakti se na krov i maše mi s onim blokom pa pita:»Hoćemo li pisati?» i gleda u mene…kao hoću li mu dati nešto… MA NEĆU TI POŠTIVATI POLICIJU NAŠU NIKADA, MA NEĆU DA MI JE ZADNJE U ŽIVOTU!!!! NEĆU KAD JE TUĐMAN DAO NALOG DA SE TUKU BBB, NEĆU KAD JE TJERAO BBB SA MARKOVOG TRGA….NEĆU, NEĆU I NEĆU!!!!!!!!!!! NITKO NORMALAN NE BI DOK SMIJU BITI ČLANOVI POLITIČKIH PARTIJA!!!!

VL
OB
-obrisani-
16:08 22.12.2010.

ili evo ti druge priče iz života... Likovi , tzv. notari za ovjeru potpisa, ovjere svojem lokalnom kriminalcu da je netko drugi, i taj lokalni krinminalac digne parsto somova krede na tuđe ime... znaš šta se desiu tom \"notaru\" ?*?* ama baš ništa jer on je -bivši sudac.. A ovaj jadnik je ostao bez kuće i svega ...dok notar i dalje normalno posluje...

VL
PA
patuljčica..
16:08 22.12.2010.

BlackWolfie Ne radi se o tome je li koji sudac na.ebao ili nije. Radi se o percepciji građana. Dakle o tome što građani misle o sucima, policajcima, socijalnim radnicima, državnim službenicima........a ne misle ništa dobro. O nikome od njih, preziruu ih, preneseno, preziru i samu državu.

VL
OB
-obrisani-
16:12 22.12.2010.

22.12.2010. u 16:00h patuljčica.. je napisao/la: baabaaloo Oprosti, ali ako preuzmeš neki posao trebaš ga obaviti kako treba. Točka. Nema veze je li to posao profesora ili zaštitara. Jer i profesor i zaštitar jako dobro znaju sve dobre i lošee strane svog posla, prije nego ga preuzmu. Tako zaštitar jako dobro zna da mu život može doći u opasnost. Pa, ako ne želi risitrati život za malu plaću treba otići. A ne da netko naj.ebe zato što on aljkavo radi svoj posao jer je potplaćen. Ok, u ovom slučaju stradao je zaštitar, ali recimo, u drugom slučaju ako bi zaštitar loše radio posao mogla je stradati službenica, ili građanin koji je došao u banku. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A taj zaštitar je sigurno u životu mogao birati posao al je on odabrao biti zaštitar.....hahhahaha gle čovjek je sirotinja i djete mu neće bukvalno imati kaj za jest ovaj mjesec ako ne donese doma bar tih šugavih 2800 kn... nije on zaštitar jer može birati i zato što to voli nego zato da se prehrani... jebiga koja mu je druga solucija? mogao je i on onda otići orobiti banku sljedeći mjesec.... NE ISPLATI SE POGINUTI ZA SITNE PARI, OSTAVITI IZA SEBE GLADNU OBITELJ JER TI NOVCI SU OSIGURANI I NISU OTETI IZ CARITASA VEĆ OD NAJSMRDLJIVIJE INSTITUCIJE KOJA POSTOJI U 21 ST. A TO JE BANKA!!!

VL
OB
-obrisani-
16:14 22.12.2010.

Kako sam neki dan reko svaka pljačka banke je izvrsna vijest dok netko ne strada. A za 3000 kuna nije vrijedno izgubiti život od lopova za lopova.

VL
PA
patuljčica..
16:15 22.12.2010.

baabaaloo U životu uvijek postoji izbor. Možda je vrlo mali, ali ipak postoji. Mogao je biti i čistač ulica, raditi za nešto manju plaću i ne riskirati život. I raditi svoj posao kako treba.

VL
OB
-obrisani-
16:15 22.12.2010.

neznam, većina je očito protiv mene ovdje koji branim čast , poštenje i integritet osoba, običnih ljudi koji rade u MUP-u. ima lopova svugdje, pa tako i unutar MUP-a... A što se tiče one zapvjedi da se tuku BBB-i - - to nije točno, jer su na tribini u prvim redovima bili isti ti specjalci koji nisu taj dan radili - i nije nitko nikoga taknuo, nego je pala zajebancija \"jel ti vruće, i jel oćeš pivu\"... E tako je to bilo.. a oni klinci \"ta trane\" koji su išli provocirati bez razloga su dobili porciju batina..jer ne kuže di je crta koju nesmiješ prijeći.... Lijepo jest se upucavati mladoj policajki , rista, ali kad digneš ruku onda svi 2x2 metra gromade skoče na tebe..

VL
OB
-obrisani-
16:43 22.12.2010.

usran U pravu si ali ovdje se igramo sad oko pomoći nekome zbog nečeg čega nema....

VL
OB
-obrisani-
16:21 22.12.2010.

kontrazla, Prvo, tvoje je pravo da ne poštuješ policiju, ali tvoja je obveza da poštuješ zakone. Sjeti se svojih riječi kada će ti se dogoditi situacija da te netko opljačka, napadne ili ubije tvoje najbliže. Isto tako nemoj poštovati policijuu kada ćeš od njih tražiti pomoć.

VL
OB
-obrisani-
16:22 22.12.2010.

kontrazla btw, kak je cajko bio iza tebe,kad te preretač pretekne prvo i onda digne sa stražnje strane diplay \"follow me\".....na stražnjem staklu---ej..griješiš u osnovama

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.