Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
policija izvijestila
Povratak na članak

Za ratni zločin u Borovu u pritvoru zadržana samo jedna osoba

- Za jednog od prijavljenih i trenutno nedostupnih raspisana je međunarodna tjeralica

Komentari 21

OB
-obrisani-
19:17 13.11.2010.

13.11.2010. u 19:10h ribnlk je napisao/la: . . ..svi putevi vode prema krivogubecu, glavasu, susku, seksu, ...zasto bi se istina tribala znati...??? . . HAHAHAHAHAHA...... vidim da netko pokusava biti ribnikov klon. Samo proziran je jer drugo slovo i jeje pretvorio u l hahahahahahaha

VL
NE
nedvojbeno
14:30 13.11.2010.

Znate li ko je prvi visoki dužnosnik HDZ-a koji je javno upozorio na korupciju, kriminalnu privatizaciju, lažne branitelje i lažne HRVI ? To je Jure Šimić, osnivač HDZ-a u Bjelovaru, učinio još 1993. godine. Znate li gdje je trenutno Jure Šimić ? Pritvoren je u Bjelovaru radi navodno počinjenog ratnog zločina prilikom oslobađanja vojarni u Bjelovaru 1991. godine na osnovu \"dokaza\" Save Štrbca. Ima li njegovo uhićenje veze sa navodima koje je iznosio 1993. godine ? Želi li ga se na ovaj način ušutkati ? Koliko se čovjek osjećao krivim za navodne zločine govori činjenica da je bez ikakvog straha od uhićenja nebrojeno puta boravio u BiH-a i Republici Srpskoj iako je znao da je protiv njega podignuta optužnica u beogradu. Srbi ga nisu uhitili radi nepostojanja dokaza ali zato Hrvati jesu.

VL
OB
-obrisani-
14:54 13.11.2010.

koji bedaci,sam se blamiraju.

VL
Avatar ninnna
ninnna
18:52 13.11.2010.

Lov na veštice, posle skoro 20 godina? Naravno da se blamiraju... Državi nije u interesu, da se zaista sazna šta se dogodilo u Borovu. Neko bi onda morao da odgovara za sve postupke i sve laži koje su tada plasiranene u medijima, a taj neko sigurno nisu meštani Borova... Pozz svima iz Borova...

VL
OB
-obrisani-
19:10 13.11.2010.

. . ..svi putevi vode prema krivogubecu, glavasu, susku, seksu, ...zasto bi se istina tribala znati...??? . .

VL
OB
-obrisani-
19:26 13.11.2010.

. ...ribnik.....ribnlk,...tko ne vidi razliku...??...mora da je domoljubno hendikepiran.. .

VL
OB
-obrisani-
21:19 13.11.2010.

\"Policija nije željela reći o kojim se imenima radi, već samo sa se radi o osobama optuženima za kazneno djelo ratnog zločina počinjenog u Borovu Selu, današnjem Borovu, ...\" Hahahaha, popuštate se polako ali još nedovoljno. Posle mog upornog ponavljanjaa da nekoretno pišete toponim ovom mestu sad ste se delomično popustili. Borovo je korektno ali se uvek i zvalo Borovo, a nikad Borovo Selo. Hajde sad opet na proveravanje pa ispravite i ovo.

VL
OB
-obrisani-
21:29 13.11.2010.

Ja priznajem da bi bilo praktičnije da se Borovo zove Borovo Selo pa da se tako razlikuje od vukovarskog naselja Borovo (kolonija ili naselje) ali nije tako i Borovo se oduvek zvalo samo Borovo pa je nejasno kako to da novinari, i u Hrvatskoj, ali i u Srbiji, a od njih su preuzeli i svi novinari sveta, uporno pišu Borovo Selo i da niko nije proverio kako se ovo mesto zaista zove.

VL
Avatar ninnna
ninnna
21:49 13.11.2010.

@kurcula, ne postoji Borovo selo, a i Borovo naselje je izgrađeno na zemlji (u atarima) seljaka iz Borova i pripalo je Vukovaru tek posle 2. svetskog rata, kada je Borovu oduzet status opštine...

VL
OB
-obrisani-
22:15 13.11.2010.

A u kojem se ti to elementu sporiš sa mnom? Ja kažem da ne postoji Borovo Selo a ti kažeš da ne postoji Borovo selo. Ako ti se ono \"s\" u \"selo\" nije omaklo nego si namerno udarila malim slovom, onda, u stvari ti nisi u pravu. Postoji selo Borovo a to se, u određenom sinstaksičkom poretku može i obratno napisati - Borovo selo, eventualno sa zarezom između (npr. U Borovu, selu na Dunavu.......) Međutim, ne postoji Borovo Selo. Toponimi sastavljeni od više reči pišu se velikim slovom, svaka reč. Recimo Bijelo Brdo postoji ali ja ne znam da postoji neko bijelo Brdo u okolini. Inače, Bata je napravio fabriku obuće u ataru sela Borova. Zemlju su seljaci prodali Bati (nakon neuspelih pregovora sa Belobrcima, ovi nisu hteli da prodaju zemlju!) A u pravu si za opštinu. Fabrika i naselje bilo je administrativno pod Opštinom Borovo da bi posle rata, i ukrupnjavanja opština, sve postalo Opština Vukovar (i Borovo samo, dakle), a posle rata, i mirne reintegracije, kad su ponovo osnovane male opštine, Borovo naselje i fabrika obuće nije stavljena po administraciju novoosnovane opštine Borovo nego je potpalo (ostalo) pod Vukovarom.

VL
Avatar ninnna
ninnna
22:36 13.11.2010.

@kurcula, ne sporim se ni u najmanjoj meri ... Moj post je reakcije na tvoje reči: \"Ja priznajem da bi bilo praktičnije da se Borovo zove Borovo Selo...\" A ono malo \"s\" je samo greška. Biću pažljivija sledeći put. (Stidimdim se 5 minuta!) Inače, oko svega ostalog smo istomišljenici....

VL
OB
-obrisani-
08:59 14.11.2010.

Ne treba biti, PSIHOLOG, da bi se zaključilo, zašto se, Svrbi, \"rasprde\" ispod ovakvih i sl. članaka!!!! Pametnome i previše!!!!

VL
Avatar ninnna
ninnna
10:03 14.11.2010.

@Djoganioo1, da li si ikada čuo za reč-PRAVOPIS? Može to i mnogo bolje...

VL
OB
-obrisani-
13:49 14.11.2010.

13.11.2010. u 22:36h ninnna je napisao/la: @kurcula, ne sporim se ni u najmanjoj meri ... . . . Pa tko je vidio da se lazovi srbovlasi spore jedno sa drugim. To se moza dogoditi jedino ako jedno pocme govoriti istinu.

VL
OB
-obrisani-
14:48 14.11.2010.

A ko je još nekad, negde, video pismenog nacional-šovinistu? Nigde se ne kaže se počme osim u toj štali iz koje dolaziš. Prvo opismenjavanje (akcija 30 slova), pa da završiš večernju osnovnu, pa neku zanatsku srednju, pa tek tad stidljivo da priviriš ovde i da, uglavnom, čitaš šta pametniji i pismeniji pišu, a ne da se trpaš preko reda.

VL
OB
-obrisani-
18:50 14.11.2010.

ninnna ako misliš na \"reč\", doista, nisam....

VL
OB
-obrisani-
18:53 14.11.2010.

14.11.2010. u 08:59h Djoganioo1 je napisao/la: Ne treba biti, PSIHOLOG, da bi se zaključilo, zašto se, Svrbi, \"rasprde\" ispod ovakvih i sl. članaka!!!! Pametnome i previše!!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ A ko je tebe slago da spadas u pametne, taj mora stvarno da te mrzi !

VL
OB
-obrisani-
13:48 15.11.2010.

Za ratni zločin u Borovu u pritvoru zadržana samo jedna osoba I ta jedna će morati biti puštena zbog nedostatka dokaz zato što su oni koji su učestvovali u sačekuši već odavno otišli iz hrvatske ili bili proterani, ovo će biti pre nastavak iživljavanja nad prostalim Srbima nebili se i ti preostali izbacili i tako konačno etnički očistili hr od Srba, nema problema može i tako, u tom slučaju će hrvati u Srbiji dobiti isti tretman pa više neće bit nikog u Srbiji da kaže da je Vojvodina ikad imala bilo kakve veze sa hrvatskom !

VL
OB
-obrisani-
20:50 15.11.2010.

Naravno, primena principa retorzije je pitanje samopoštovanja i ne mora se odmah odgovoriti retorzijom, može i sa zadrškom. Ali ovde se radi o tome šta se zapravo tumači kao ratni zločin. U ratu pucaju jedni na druge i pritome određeni broj ljudi i pogine. Na ovaj način izvršeno ubistvo nije uvek kažjivo i nije ratni zločin. Zločin je samo ono ubistvo koje ja kao kršenje običaja ratovanja opisano u međunarodnom krivičnom zakoniku koji se tiče običaja ratovanja. Zato ja kažem da ne razumem zašto bi postavljanje zasede, u okviru ratnih dejstava, bilo krivično delo, t jest ratni zločin. Jedni krenuli u oružani obračun sa drugima a ovi drugi im postavili zamku i porazili ih. Gde je tu ratni zločin?

VL
ME
Melkior
23:36 15.11.2010.

Kurcula Zlocin (bilo ratni ili ne ratni) je svaki zlocin kad uhicenog covjeka (ako je uhicen znaci da je nanaoruzan) ubijes na najsiroviji nacin. Izmasakriras ga, da ga i rodjena zena na obdukciji jedva prepoznaje. Pripadnici bijelih orlova i samii su se hvalili kako su ih masakrirali i kako ih su ih neki molili neka ih barem ubiju bez mucenja, Ne pustam je uopce u diskusiju, jesu li uhiceni redarstvenici legalno usli u Borovo selo ili ne jer znam da se razizlazimo i da se tu nikada necemo slagati.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.