Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 97
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Još nitko nije pregledao olupinu?!
Povratak na članak

Vlak smrti: Računalo je čak 127 puta javilo grešku

Vlak je iskliznuo iz tračnica, pokazala je uskoro istraga, zbog toga što su one bile polivene neprikladnim retardantom TG-300.

Komentari 36

HO
horton
23:26 13.10.2009.

Retardant je definitivno bio tamo, to se vidi i po drugom vlaku koji nije mogao stat.

VL
PI
piranha2
22:43 13.10.2009.

a što j ebi uzrok iskliznuća robela nakon toga? jel isto bio neispravan? očekivano-jamo strpati u zatvor nekog adnika-ne ove koji su osumnjičeni-oni su ipak malo veći-ajmo sindikalisti-reagirajte

VL
BJ
bj1204
21:52 13.10.2009.

Hdz zona sumraka !!! Hebrang ne zna ništa ali je netko drugi kriv. Ekipa iz HŽ su krivi ali mora biti još netko kriv netko imaginaran netko da preuzme bar 99% krivice a neće biti kažnjen . Kornati ?? Helikopter??n . Kornati ?? Helikopter?? Kamioni?? Podravka??..... Može Europa pisat šta i koliko oće ali ovi su jaći od cosa nostre i od Vatikana oni su odlučili uzet sve uništit sve i s malo vitra nestat. Jadranka lovi nekoga u kancelariji koji je htio nekog zaposlit, Gospođo KOSOR otišlo je puno novaca, puno i za vaše apetite kad je dosta.????

VL
BA
baća45
22:59 13.10.2009.

Ovaj članak je totalno bez veze. Novinarka nema pojma o čemu piše što i nije čudno jer o ovome napisati dobar , a ovako dugačak članak može samo netko tko je željezničar i to netko svestran sa puno iskustva Izvorr informacija je još veća \'\'koma\'\' a navodno je stručnjak za željznicu. Nenada Mrgana nitko na HŽ-u i ne smatra stručnjakom - on to nije nikada bio niti će biti - on je vječiti sindikalac, bundžija i provokator koji ima moćno oružje protiv svih Uprava HŽ-a , a to je najbrža obustava prometa u odnosu na sve druge sindikate i zbog toga se njegovog sindikata boje sve Uprave. Narode nema u ovom članku ništa što ide u prilog HŽ-u da bi ga HŽ naručio i platio. Dobro poznajem ljude koji rade istrage izvanrednih događaja na HŽ-u - sada za HŽ Infrastrukturu i znam da su pošteni ljudi, dobri stručnjaci i još bolji voditelji istražnih povjerenstava i ne vjerujem da bi površno odradili posao poglavito takvog slučaja u koji su uprte oči sveukupne javnosti. Sve što je bilo relevantno za istragu - odnosno otkrivanje uzroka nastanka nesreće je sigurno uzeto u obzir, a neka posebna vještačenja koja će se možda i raditi sigurno nisu od značaja koji bi uzrok nesreće (skliske tračnice zbog nanošenja retardanta na iste) mogao negirati ili umanjiti. Ako je netko platio članak onda su to krivci za nesreću jer se tako razvodnjava krivica po načelu krivi su svi (neispravan vlak, strojovođa, kondukter, održavanje pruga, održavanje vlakova itd.) odnosno svi po malo , pa onda igra šta je bilo prije kokoš ili jaje i na kraju lopovi koji su nestručno unatoč upozorenjima nastavili prskati prugu sredstvom koje ranije nisu ispitali (napravili potrobno prskanje) i koji su dobili posao da priručnom prskalicom montiranom na vozno sredsdvo HŽ-a rade prskanje iako HŽ ima \'\'kemijski vlak\'\' koji svake godine vrši tretiranje pruge protiv korova i na kojem su zaposleni stručnjaci za ovakav posao.

VL
ZA
zammy
00:46 14.10.2009.

...samo me zanima je li pravi krivci mirno spavaju...

VL
TU
tupslav
03:28 14.10.2009.

Samo Tuposlav, neki divljak iz duboke Africke djungle, ili kompletno retardirani maniak je mogao zaliti tracnice sa takvim retardantom. Od nabrojenih je Tuposlav - zna se.

VL
MI
mi
10:25 14.10.2009.

Ovaj puta molim novinare-istraživače:-istražite što su direktori radili prije i čime su se bavili, no što su postali direktori na HŽ-u?!

VL
GA
gala
12:43 14.10.2009.

mislim da postoje ljudi koji se trebaju baviti istragom, novinari sigurno nisu ti koji će dati neke rezultate.

VL
OB
-obrisani-
21:21 13.10.2009.

koji spin ponovo zločinci dokazuju zločin ! pa čak da i dobiju smrtnu kaznu(bebić i svi poltroni) -nekoliko puta je treba izvršiti! što sve čine da bi svoja ghovna oprali ! fujjjjjjj !

VL
Č1
čiko 1974
21:40 13.10.2009.

Netko je naručio ovaj članak iz uprave HŽ ali novinarka nema pojma o željeznici jer nagibna tehnika vlaka nema veze s kočenjem.

VL
JU
Jurek
22:12 13.10.2009.

Opet HŽ zajedno sa VL pokušava mazati oči ljudima. Kakav kompjutor ima ona manevarska lokomotiva ? Kakav nagibni mehanizam ima manevarska lokomotiva ? Klima je grijala na 32°C ??? Koliko je to važno za iskakanje vlaka ? Da nije bilolo iskakanja manevarske lokomotive mogli bi nam napričati bajke i bajke. I svi bi povjerovali. Ovako se ide na \"Postepeno kreiranje javnog mišljenja\"

VL
IL
ilica
22:15 13.10.2009.

Zamijeniti \'thousands of soldiers\' sa \'direktori H(D)Ž-a\': In the process, thousands of soldiers learn to disregard the belief that killing is a sin and come to adopt the more professional outlook that “killing is a craft”.

VL
LO
lovina
22:27 13.10.2009.

\"Uvjeren sam da je cijeli projekt informatizacije u HŽ-u bio dobar.\" Slavko Linić, bivši predsjednik NO HŽ-a, o nabavi 3,5 milijuna eura vrijednih uređaja za naplatu karata koji nikad nisu profunkcionirali. Zar je za čuditi kako je ostatak dogovoren?

VL
JU
Jurek
22:35 13.10.2009.

\"Svaka država ima mafiju, samo u Hrvatskoj mafija ima državu\"

VL
SA
Sapientinus
22:37 13.10.2009.

Skromno se javljam: nije li ovaj tip vlaka imao i u Njemačkoj poteškoća? Kada je VL o tome pisao onda je direktor HŽ kazao da ima garanciju (?!?) na proizvod i da ne treba kontrolu kompozicija. \"Istraživački novinari\" bi trebalii malo prelistati svoje arhive.....pa možda i dođemo do neke (makar i djelomične) istine.....

VL
BJ
bj1204
22:38 13.10.2009.

13.10.2009. u 22:15h ilica je napisao/la: U tom procesu, tisuće vojnika naučiti zanemariti vjerovanje da je ubojstvo grijeh i doći do usvojiti više stručnih izgledi da \"ubijanje je obrt\". potpisujame obrt\". potpisujam

VL
BA
baća45
00:07 14.10.2009.

5025 pregleda , a samo 16 komentara očito je tema promašena i loše obrađena da ljudi neće ni komentirati

VL
LO
loza
01:38 14.10.2009.

Ovako, jeste li ikad čuli za brod Titanic? Dali vi znate koliko toga se je poklopilo da bi na kraju bilo toliko mrtvim. Onaj koji je radio u komunikaciji ima dio odgovornosti. Jer da je sve radio po propisima bilo bi spašeno na stotinu ljudi više ili čak nebi došlo do nesreće. Koliko takvih grešaka je bilo. Od toga da brod uopće nije bio sagrađen dobrim materjalom i na ispravan način do toga da je kapetan naredio puni gasom ljevo naprijed bi izbjegao santu a on je naredio koči ljevo. Zato ovakve gluposti nemaju smisla jer vjerovatno se je puno toga moralo poklopiti da dođe do nesreće ali zauvjek će ostati činjenica da je na istom mjestu isklizio vlak koji nije bio nagibni i koji je bio lakši.

VL
BC
black_crow
01:52 14.10.2009.

isklizne nagibni, isklizne robel, obični putnički ne uspije uzbrdo dovest pomoć, dan poslije na policijskom očevidu prokliže manevarka... Jedino što ovdje nije jasno za koga novinarka \"radi\" ? Štovana Senka ako ne pokrivate kriminalce svjesno onda vas netko opasno manipulira.

VL
BC
black_crow
02:02 14.10.2009.

Kad se već novinarka nije potrudila da sazna koliko je u ovom \"povjerenstvu HŽ-a\" inžinjera strojarstva, sudskih vještaka, stručnjaka za nagibne vlakove, inozemnih stručnjaka za iste... itd. uštediti ću joj trud NITI JEDAN, Jednako je stručno povjerenstvo kao u kvalitetaa ovog članka, dno dna , spin, zataškavanje... prestrašno

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.