Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 71
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Argumenti za i protiv
Povratak na članak

Vinjete bi za 10 dana vožnje stajale od 90 do 490 kuna

Analiza HAC-a:
 Uvođenje vinjeta bilo bi skupo, a prihodi od cestarine manji

Komentari 65

Avatar think pink
think pink
17:13 05.08.2015.

hrvatska nema vinjete upravo zato da može guliti svoje građane i strance. na ovaj se način naplaćuje najskuplja cestarina na svijetu. jedna vožnja zg-split-zg košta 350 kn!!! iliti 50€. GODIŠNJA vinjeta u austriji košta 85€ - manje od dvije vožnje zg-split-zg!!! u češkoj je 50€. u švicarskoj 33€. u hrvatskoj se naplaćuje apsolutno najskuplja cestarina na svijetu. i sada ovi veseljaci iz hac-a rade "analize" sa cijenom godišnje vinjete od 150€!!! pa toliku cijenu nema nitko u eu!

VL
ZE
zeljkasabol
16:56 05.08.2015.

Protiv: teže bi se lova od naplate cestarine skretala u nepoznate pravce

VL
PE
pericpero22
16:32 05.08.2015.

Molim vas nemojte zbunjivati čitatelje promjenom valuta usred teksta - 296M eura, 560M eura, 800M kuna. Zvuči kao da je treći broj najveći, a zapravo je najmanji! Nikoga nije zapravo briga koja je u originalu valuta, bitnije je da je ovaj tekst konzistentan. Odaberite jednu valutu i držite je se, a original eventualno u zagradama.

VL
VV
Vražji Vrag
18:16 05.08.2015.

Zbog preskupe cestarine uopće ne koristim autoceste, a uzimaju mi lovu za izgradnju i održavanje istih na svakoj registraciji i svakoj litri goriva. Hoću vinjete.

VL
VV
Vražji Vrag
18:14 05.08.2015.

Jbt, da smanjili bi se prihoci, ali bi nestali gotovo svi rashodi što se tiće napaltnih kućica, smjena, hardvera i softvera... To je golem novac.

VL
DU
Deleted user
18:06 05.08.2015.

Analiza Instituta iz 2006. g. i HAC.a iz 2008. g. Tih godina nije bilo krkljanaca., a HAC-u ni ne mogu vjerovati.

VL
Avatar think pink
think pink
17:15 05.08.2015.

da se uvedu vinjete, kako bi onda razni barba luke i slični zapošljavali svoje rodijake i jarane???

VL
Avatar Jaguar_Paw
Jaguar_Paw
17:20 05.08.2015.

Plaćanje cestovne cestarine za ljude koji žive u toj istoj zemlji je suludo, al ajd moramo biti u trendu za naprednim zapadnim zemljama, ali onda bi se cestarina mogla naplaćivati na godišnjoj razini u sklopu registracije osobnog vozila koje je ionako preplaćeno. Danas ti je luksuz putovati u vlastitoj zemlji, gorivo + ogromne cestarine= prazne ceste kroz gotovo cijelu godinu

VL
HA
Humphrey Appleby
20:10 05.08.2015.

Vinjete se neće uvoditi jer treba negdje sparkirati uhljebe.

VL
Avatar štrumpf
štrumpf
17:46 05.08.2015.

Teško da su budu odlučili na vinjete... Ipak su njima naplatne kućice zlatna koka..

VL
Avatar deziderij
deziderij
07:18 06.08.2015.

"Našim" vlastodršcima odgovara samo ono od čega oni imaju koristi, posredne ili neposredne, sasvim je svejedno bitno je da se omaste. S vinjetama bi malo manje ( ili puno manje ) krali pa im to baš i ne odgovara. Da im paše kaos i javašluk u to smo se već uvjerili a tako će biti i ubuduće. Prošao sam dosta svijeta ali skupljih autocesta nema nigdje.

VL
DU
Deleted user
21:57 05.08.2015.

Treba se postaviti pitanje:Da li su autoceste prvenstveno radjene da se na njima dobro zaradi ili da budu u sluzbi gradjana? Recite mi kakav rezultat na kraju zelite i ja cu doci do tog rezultata.Ugledajte se na Austriju-vi sinovi komunistickogg sistema i samoupravljanja.

VL
Avatar rothmans
rothmans
15:26 06.08.2015.

stvar je u tome da dobar dio uhljeba ostaje bez posla ukoliko se uvedu vinjete, nema potrebe za naplatnim kucicama, a uglavnom rade rodijaci i kumovi

VL
NS
nemoralni sindikalac
18:41 05.08.2015.

Ako su navodi koje iznosi „gardist“ i približno točni (imaju logiku) onda se pouzdano može reći da bi prodaja 60% HAC ONC-a, pod uvjetima kako to objašnjava ministar Hajdaš bila katastrofa, tj kraljica svih pljački u RH

VL
NS
nemoralni sindikalac
10:44 06.08.2015.

Pitanja kao što su monetizacija duga autocesta, uvođenje vinjeta….. vrlo su važna da bi se rješavala na ovakav način kako to predlaže ministar Dončić. Prijedlozi i koraci koji se poduzimaju, bez utemeljenih analiza i dokaza su smiješni i jadni pa nije niti čudno da najčešće ostavljaju prostor sumnji (opravdano) kako se radi o pljački, rasprodaji….. Na ovu temu bi trebalo organizirati javnu raspravu, emisije na nacionalnoj TV, pisanim medijima …. u kojima bi trebalo otvoriti prostor široj grupi građana, a ne samo tzv. prometnim stručnjacima i potrošenim političarima

VL
ZA
!zagreb!
19:51 05.08.2015.

Ovakav sustav naplate pljačka samo nas iz Hrvatske. Odgovori na pitanja Protiv: 1. Ovako je nepravedno da godisnje plaćamo više tisuća kuna ako se vozimo puno. A netko tko vozi malo moze za 100 kn sto mu je jeftinije negogo Zagreb-Rijeka i natrag. 2. Ma kakvih novih ulaza?! 3. Ovo konstatacija nema smisla. 4. Naravno da ne bi kada je bolje pljačkati svoje ljude jer oni se uvijek voze a turisti samo koji mjesec. 5. Konstatacija za retardirane.

VL
IV
Ivanveliki
21:31 05.08.2015.

Ako bi uveli vinjete, vise nebi imali najskuplje autoceste u Europi!

VL
DU
Deleted user
23:06 05.08.2015.

Austrijanci naplaćaju manje od €10 za 10-odnevnu vignjetu a mi odmah €70. Bravo!

VL
AP
apaurin
20:51 05.08.2015.

10 - dnevna vinjeta 490 kn ...u jbt ...a šta sa nama koji npr . idemo 1-2 puta godišnje u zg ? zar da cestarinu za odlazak u zg platim 490 kn ? što je puno puno je ,,,,ili npr puno je ,,,,ili npr imam uputnicu za bolnicu u slavonski brod ,a zar da cestarinu do broda( cca. 30 km ) platim 490 kn '? Neka nama naplatnih kućica , mislim da su poštenije ...

VL
DU
Deleted user
18:39 05.08.2015.

šta god oni uvedu svejedno če biti u gubitku i posuđivati če novce da isplate plače

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.