Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 122
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
podizanje optužnica
Povratak na članak

V. Šeks: Srbija se ponaša kao policajac za propalu Jugoslaviju

U donošenju zakona o ništavnosti optužnica JNA sudjelovat će i sam Vladimir Šeks.

Komentari 345

Č7
čvor2.76
06:42 27.09.2011.

Za uzvrat uvedite vize za Srbe , pa da vidiš kako će cviliti. Nebu se kupali osim u Neumu.

VL
DE
deus ex machina
07:00 27.09.2011.

ON TO …..KO TITO ! I brucošu na pravnom fakultetu jasno je da ove postupke ne vodi nikakva bivša država ni neka „nestala“ JNA. Ove optužnice podnijela je postojeća država – Republika Srbija i pravno je potpuno irelevantno tko je je i kada oko toga pokrenuo istražne radnje. Hrvatska na temelju međunarodnog prava i međunarodnih sporazuma koje je ZNA SE tko potpisivao, ima i jasne međunarodne (pravne) obveze u pogledu ovih optužnica.Šeksu je „pametnije“ da dobro razmisli što će u istražnom postupku izjaviti, jer činjenica od koje se ne može pobijeći je da su u Osijeku (i ne samo u Osijeku) neki „nestajali“ samo zato jer su imali „kriva krvna zrnca“. U sudskom postupku i Glavaš jasno rekao:…..“pa Šeks je znao sve što se zbiva, jednako kao i ja“! To što se Šeks ponaša kao Tito tj. priznaje samo sud svoje partije, neće ni njega ni Glavaša ni Vekića “sakriti“ od odgovornosti, jer ratni zločini kako se zna ….ne zastarjevaju! Stoga, donošenje nekakvih „obrambenih“ zakona besmisleno je traćenje vremena i obično nekompetentno laprdanje izazvano strahom za vlastitu g***u!

VL
OB
-obrisani-
07:15 27.09.2011.

Šeki,odgovoran si za mnoga ZLODJEL....Ii u interesu je prije svega nas Hrvata...da se tebi Šeki sudi i presudi.I ne samo tebi,već 90% ADZenjarama na visokim položajima.Samo tako naš narod ima perspektivu.Srbima HVALA do neba,što oni proganjaju zločince....kad naši neće,ili se s istim solidarišu.Užas!

VL
OB
-obrisani-
07:29 27.09.2011.

Šekularca osuditi po zapovjednoj...odgovornosti.I sam Glavaš...su rekli,da im je ova vucibatina bila nadređena....znade Šeki tko je zapovjedio likvidaciju Kira....Osječkih civila.....štitil je Merčepovce.....on je ZLO!

VL
Avatar delminium
delminium
07:52 27.09.2011.

Zločin se ne može napravit kad branite svoj dom, svoju obitelj i svoju domovinu. Zločin je ne moguće napraviti kad oslobađate svoj dom koji je agresor zauzeo, zločin je ne moguće napravit kad oslobađate dijelove svoje domovine koju je agresor zauzeo. . Po rimskom pravu imali smo pravo upotrijebit sve dozvoljene i nedozvoljene stvari kako bi se obranili od agresora i na kraju protjerali agresora.

VL
Avatar Jalnuški
Jalnuški
07:55 27.09.2011.

Kad neće Hrvati - hoće Srbi.

VL
OB
-obrisani-
07:58 27.09.2011.

Zanimljivo kad pretisnem plus ili minus na bilo koji komentar dobijem poruku da sam vec glasao A u stvari nisam tek sam otvorio comp Izgleda mi ovo komunjarski cenzuraski

VL
N7
No.77
07:59 27.09.2011.

Sa Srbijom se ne treba niti zamarati, oni su zemlja koja je prošla put od „velike“ do trenutno male Srbije i sad hvataju slamke spasa.

VL
DE
deus ex machina
08:13 27.09.2011.

JE SI LI TI I DOKTORIRAO ??? 27.09.2011. u 07:52h delminium je napisao/la: Zločin se ne može napravit kad branite svoj dom, svoju obitelj i svoju domovinu. Zločin je ne moguće napraviti kad oslobađate svoj dom koji je agresor zauzeo, zločin je ne moguće napravit kad oslobađate dijelove svoje domovine koju je agresor zauzeo. . Po rimskom pravu imali smo pravo upotrijebit sve dozvoljene i nedozvoljene stvari kako bi se obranili od agresora i na kraju protjerali agresora. ---------------------------------------------------------------- Čovječe je si ti i doktorirao na pravu?Ako nisi, očito je da za to imaš potencijala. Brzo.....na pisanje disertacije!

VL
CH
chemica
08:15 27.09.2011.

Točno, ovo je pravi pravcati \"komunjarski cenzuraski\"! Ni meni ne daju da glasam. Mamu im komunjarsku da im mamu komunjarsku. Ironija, cinizam, sarkazam...Nešto od toga.

VL
Avatar delminium
delminium
08:34 27.09.2011.

Anglosaksonsko pravo je nakaradno kao i države koje ga koriste. Zar je moguće da je kriv onaj tko brani i oslobađa svoj dom? U slučaju da vam se u kuću useli nepozvan gost imate li pravo isalit agresora? Imate li pravo noću ubit lopova koji vam pokušava provalit u kuću?

VL
BG
bijesna glista
08:40 27.09.2011.

Joj Opet Šeks. A da li će i drug Tito uskrsnuti, da se i on uključi u donošenje zakona. Starkelje indoktrinirane, sve mlado što vrijedi u državi otišlo je van, a ovakvi likovi su uništili perspektivu i polomili ono maloo mladosti i pameti što je ostalo. Zato - metla i to čelična i meti.

VL
MI
misho32
09:23 27.09.2011.

što zato treba donositi poseban Zakopn . Te provokacije treba hrvatska država ignorirati kao pravno neutemeljene jer ako smo samostalna država onda srpski sudovi nemaju nikakvu nadležnost nad hrvatskim građanima i na djelima počinjenim na tewritoriju hrvatske države.Međutim problem jee u tome što su naši kvislinzi , na čelu sa Josipovićem potpisali neki sporazum po kojem evo sada dolaze ove srpske provokacije.

VL
CH
chainsaw.
10:25 27.09.2011.

27.09.2011. u 08:34h delminium je napisao/la: “Imate li pravo noću ubit lopova..” ----------------------------------------------------------- nemate. ajde pogodi zasto.

VL
OB
-obrisani-
11:38 27.09.2011.

Iz politike treba izbaciti sve političare starije od 35 godina.

VL
BU
burgos0308
12:04 27.09.2011.

Pa Srbi su bili policajci u propaloj Jugoslaviji , pa im je to postala navika . Još uvijek nisu \" preboleli \" ono što su izgubili . Čista bolest, patologija .

VL
KL
klamerko
12:11 27.09.2011.

Jedno provokativno pitanje :) ... Da li po Vašem cijenjenom mišljenju ovisi to tko dođe na vlast s obzirom na buduće (ne)suđenje branitelja po ovim srpskim optužnicama? Pitam jer Josipović kaže: \'proces treba dovršiti,\' a HDZ kaže \'sad bi bilo dosta.\' Pazite riječi predsjednika imaju težinu a SDP-ovci su se uvijek do sada u potpunosti slagali s Josipovićem a i priznajte da su oni iz istog tabora. Ja ne bih jedino želio da se braniteljima masovno sudi na tim politički montiranim procesima. Zato bih ja radije htio ne riskirati da glasam za SDP. Ja znam da je HDZ koalirao s četnicima, da je izdao Gotovinu (u što je i SDP prvotno bio uključen) i da je krajem 2009. Jadranka izdala Gotovinin braniteljski tim, ALI... ja svejedno mislim da SDP može biti JOŠ puno gori po ovom pitanju (npr. 2000. odmah je izglasana nadležnost Haaga nad Olujom iako je Tuđman prethodno bio dobio međunarodni spor; a HDZ je pod pritiskom VB-a za vrijeme ulaska u EU koji je jaaako prosrpski). Kad je bio film UZP na televiziji gdje se govorilo o nepravilnostima Haaškog suda odmah je Pusić stala u obranu Haaga - sjećam se toga. I ne, ja nisam za HDZ. S poštovanjem.

VL
TO
toni0705
12:23 27.09.2011.

Pišu neki te optužnice treba ignorirati. Zaboravljaju pritom da je zbog sličnih srpskih žbrljotina Veljko Marić godinu dana u srpskom zatvoru i sad su ga optužili na 12 godina za nekakav ratni zločin! Hoćemo li i to ignorirati? Činjenicu da Bog zna što proživljava kao Hrvat u zatvoru i što oni koji su branili svoj dom ne mogu prijeći granicu Hrvatske jer bi mogli završiti kao Veljko?! Neke se stvari, kad imate Srbe za susjede, ne mogu ignorirati!

VL
SR
sta_reci
12:26 27.09.2011.

Da, Srbija se ponasa kao policajac za bivsu Jugoslaviju\" A Seks se ponasa kao da je trijezan. Da je bio trijezan svih ovih godina, do ovoga nebi doslo. Pogledaj se gospodine u ogledalo, pa reci sta vidis.

VL
OB
-obrisani-
13:26 27.09.2011.

Glavas je vec procesuiran za ratne zlocine pred hrvatskim sudovima i nalazi se na izdrzavanju kazne, a Mercep je u zatvoru i ceka pocetak sudjenja, pa prema tome problem postoji jos jedino sa Seksom i Vekicem. sa Srbijom bi trebalo pokusati postici odredjeni kompromis i to na taj nacin da mi njima lijepo izrucimo Seksa i Vekica, a Srbija da za uzvrat obustane od svih ostalih optuznica....tako bi bio i vuk sit i ovce na broju. na taj nacin mi bi se elegantno i trajno rijesili Seksa i Vekica, plus vise ne bi stizale nove optuznice.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.