OTKRIĆE
Povratak na članak

U našoj galaksiji
ima još planeta
kao što je Zemlja

Znanstvenici poput Dijane Dominis Prester drže da je povećana vjerojatnost života u svemiru.

Komentari 27

MA
malitrn
08:57 14.01.2012.

budalaštine ! bacanje vremena i novaca ! i šta da nađeš neku želatinu s kojom nemaš apsolutno ništa ! jedino novi rat !

21:51 15.01.2012.

Auuuu, dobra Presterica, pravi MILF, za razliku od one rahitične iritantne Ide Prester.

Avatar Idler 3
Idler 3
21:52 13.01.2012.

Uz dužno poštovanje ali čist onak fiozofski - u svemiru postoji bezbroj planeta poput našeg kao što postoji i bezbroj galaksija poput naše !!!

Avatar arcanius
arcanius
22:03 13.01.2012.

Idler 3, možda je fulala, ali \'\'znanstvenica\'\' nije za baciti :D

AI
aids
22:13 13.01.2012.

to je meni i kao otkriče \"tople vode\".... Pa što i ako ima planeta kao Zemlja i da ima na njima vode ,bakterija i životinja..kad mi do njih ne možemo doći ....NIKAD.... kad su udaljeni 1000 svj.godina...1000 godina putovati do nekog odredišta i to brzinom svjetlosti...HIHIHIIHHI....bolje nek mi to objasne kako to izvesti ,a onda čemo dalje istraživati....

AI
aids
22:34 13.01.2012.

čuj ldier 3 ....natjerao si me na razmišljanje....počimam sklapati letjelicu ... a dok bude gotova mogu se zadovoljiti i s ovom crnkom Dijanom...hihihih

Avatar Idler 3
Idler 3
22:25 13.01.2012.

23:11 13.01.2012.

otkrila toplu vodu,ahahahaah a nezna d aje nas aPlaneta upravo ---LABOR-- za Ljude sa raznih Planeta da nije bili bi svi isti , a nismo svi isti,hehehehhe

23:14 13.01.2012.

kako nije jos otkrila d au Mexiko Sity ima oko 10.000 Vanzemaljaca koji zive 200 metara ispod Zemlje,,heehehhehehe

AA
Aartur
23:26 13.01.2012.

Hrvate ne interesiraju ovakve vijesti, a ni znanost općenito. Hoćemo više Big Brothera, fufa i velikih političara. Nema veze što smo u recesiji već treću godinu, a prognoza je daljnji pad BDP-a. Želimo ostati neobrazovani do kraja.

23:49 13.01.2012.

Ocekujem definitivno preseljenje Vecernjeg lista na jednu od tih planeta slicnih zemlji. Sto prije to bolje - za ovu zemlju i kuglu zemaljsku. Mozda stanovnici nekog od tih planeta, slicnih zemlji, budu lakse podnosili novinarske gluposti.

00:40 14.01.2012.

dijana pokaži mi venericu...mmmm

Avatar Django
Django
00:13 14.01.2012.

13.01.2012. u 22:25h Idler 3 je napisao/la: 22:13h aids....a zamisli otkriju planet na kojem žive samo crnke mlađe od 30 ugodnih oblina 90-60-90, hodaju u bikiniju po cijele dane....a planet udaljen 1000 svjetlosnih godina...ijaaaaaaaaj >;-)) --- Zašto u bikiniju ?

00:54 14.01.2012.

– Još smo daleko od toga, ne možemo reći koliko ga ima i u kakvu obliku - oprezna je dr. Prester Zbog čega oprezna!??? Možda se boji da bi mogla proći kao Giordano Bruno... Evo ja kažem: \"Ima života uu svemiru\" I što čemo sad!!!

01:00 14.01.2012.

Postoje na stotine svjetova i civilizacija u svemiru. Problem je sto ta bica ne zele nista da imaju sa stanovnicima zemlje. Los glas se daleko cuje, pa tako i glas o zlim ljudima. Ono sto ljudi cine jedni drugima ne cini niti jedna druga vrsta. Dovoljno je pogledati kako se ponasaju vodeci politicari svijeta i sve je jasno. Cijeli zemaljski sistem je izgradjen na iskoriscavanju, ugnjetavanju i manipuliranju ljudima. Kad bi se bijedi i neobrazovanim otvorile oci barem za trenutak izbila bi revolucija. Zato ih se drzi u vjecnoj tami i koristi kao roba koja se upotrijebi i baci.

01:17 14.01.2012.

Znanstvenici su cudni ljudi. Americki projekt nazvan SETI koji evo vec godinama pokusava da pronadje radio signale neke civilizacije je do sada kostao milione dolara, a rezultat nikakav. I sad se ti znanstvenici pitaju kako je to moguce da nitko ne zeli kontaktirati zemlju.A ti isti znanstvenici putuju u Pariz ili London i po nekoliko puta, a nikad nisu posjetili predgradja gdje zivi bijeda i gdje cvijeta kriminal. I ne bi im palo na pamet da imaju kotakt sa stanovnicima tih podrucja. Zato bica sa drugih planeta izbjegavaju ljudsku rasu jer znaju da bi svako potencijalno tehnolosko otkrice koje bi dospijelo u ruke ljudi bilo upotrebljeno u cilju ugnjetavanja naroda i ljudi. Otkako je nasa civilizacija postala, barem do sada, niti jedan drzavnik ili vlada nije imala za cilj da ljudi dobiju jedno drugo shvatanje o svemiru i sebi. Sve se uvijek svodilo na politicku moc i prisilu.

Avatar __MAX__
__MAX__
01:36 14.01.2012.

misljenja sam da ovakvi novinski napisi samo stete nasem HR drustvu u cjelini.....jer nas usporavaju u slobodnom padu ka \"kamenom dobu\" sa crkvom na celu.

AM
Axis Mundi
01:48 14.01.2012.

kada je to čovjek i ZAŠTO umislio da je sam u BESKRAJU?

MI
miso
01:49 14.01.2012.

Dijana je vrh vrhunaca svemira. Siguran sam da takvo što (život) nigdje ne postoji. Cijenimo Zemlju kao jedan jedini objekt jedinstven u cijelom cjelcatom svemiru. Čuvajmo je kao kap vode na dlanu.

02:27 14.01.2012.

Citajuci knjigu \"The Secret of the Saucers,\" covjek pocinje da razumije zasto nasi znanstvenici jos uvijek hodaju u tami. Jednostavno, oni na ogroman svemir zele da primijene zemaljske zakone i covjeka kao da smo mi mjerilo univerzuma. Zato se ti naucnici smiju ljudima koji tvrde da se NLO kretao ogromnom brzinom ili izvodio druge kretnje koje se nama cine nemogucima. A upravo je takav pogled na svemir stetio najvise ljudima. Jer mi nismo ni jedini niti smo kruna univerzuma.Ljudi se drze Einsteina i drugih znanstvenika kao da oni posjeduju apsolutni istinu, a istina je da je i danasnji najveci znanstvenik ogranicen jer nije ni sposoban da zamisli kako drugi svijetovi izgledaju i kakve su druge dimenzije.

« 1 2 »