Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
rujanski rat
Povratak na članak

Trinaestorica zapovjednika iz "rujanskog rata" prozivaju Ademija

Ademi je kazao da je šibenska bitka bila presudna za Hrvatsku, no ostalim je zapovjednicima zasmetala njegova izjava da ''topovi sa Žirja nisu obranili Šibenik''.

Komentari 65

Avatar puky
puky
22:06 15.09.2010.

... kad treba pobrati slavu pobjede onda Ademi nije bio u \"paralelnom sustavu zapovijedanja\" već je sve sam obavio i zasluge su samo njegove ... ali kad treba odgovarati za tobož počinjene zločine, onda Ademi, premda zapovjednik snaga u \"Medačkom džepu\", nije ništa kriv, sve je to Norac kroz \"paralelnu crtu zapovijedanja napravio\" ... nijedan bivši oficir JNA nije optužen niti za jedan zločina a glavnim snagama su zapovijedali (general Stipetić) u Oluji i većini drugih operacija ... no onda se odmah izvlači taj \"dvostruki sustav zapovijedanja\" ... strava ...

VL
L3
luka_37
22:29 15.09.2010.

Ademi je šiptarčina koja se je 92 pojavio u 1 GBR tada takozvanom IPD-u i potjerao sve dečke i borce iz 90-tih godina i nametnui svoje oficire iz JNA...s tim da nije znao niti pošteno govoriti Hrvatski...sramota... Uspio je maznuti i 2 kontejnera odora za svoju šiptarsku braču iz Hrvatskih rezervi kad je počeo rat na Kosovu i proči nekažnjeno.... Ali to je tak u ovoj jadnoj Hrvatskoj oficirčine JNA se drze zajedno i jedan drugom štite leđa a naši dečki su ginuli i danas robijaju...FUJ

VL
OB
-obrisani-
23:11 15.09.2010.

15.09.2010. u 21:07h Vorosmart je napisao/la: Zar vodnici,poručnici i milicajci bolje poznaju vojnu strategiju od jednog pravog generala.Ne konobara,šofera ili instalatera,nego generala? ---------------------------------------------------- Da te poučim, jer očito nemaš pojma koji je čin Ademi imao u JNA i kada jeje dobio čin generala! Dakle, u HV je došao 1991. godine sa činom kapetana (tri zvjezdice, ne četiri), da bi 1992. godine dobio čin brigadira i 1995. godine general-bojnika, što u JNA nikada ne bi ostvario, bez obzira što je Albanac i što su se i u JNA dodijeljivali činovi po \"rasporedu i nacionalnom ključu\". A možda će jednom netko spomenuti i njegovu suradnju sa OB (organi bezbednosti) JNA i kako mu je dobro došlo da se \"skloni\" u Hrvatskoj.

VL
NU
nubiwarior
23:15 15.09.2010.

Je, je kad je on prevario srbe i skinio upaljače s granata i projektila pa su padale kao jabuke sa stabla bez eksplozije a cijela vojska ga je gledala u čudu i mislila da je skrenuo, onda su srbi rekli pa ovi imaju neispravnu opremu i juriš, kad su svi ušli u domet projektila i onda Ademi rekao stavite upaljače nazad i kada su pale ispravne granate onda su srbi rekli povlačenje pa je bilo prekasno jer se trebalo povlačite kroz šumu eksplozija, to vam je Ademi školovani akademski general, i ta teorija se danas uči u West Pointu, jeste li možda čuli za tu instituciju seljačine nezahvalne!!! Lako je biti danas general makon bitke kukavice, čudo je što se uopće obranila ta Hrvatska stakvim nezahvalnim kukavičkim narodom!!!

VL
SM
Smijesko
23:19 15.09.2010.

15.09.2010. u 15:35h ssrree je napisao/la: Što su si ta trnajstorica umislila? Da su oni obranili Šibenik? Komedijaši! .................................................. Možda nisu Šibenik, ali jesu Hrvatsku! >>>>>>>>>>> 15.09.2010. u 14:04h Contractor je napisao/la: \"Jakih\" li zapovjednika!!!Da nije bilo sposobnog i školovanognog časnika Rahima Ademija ne bi oni sada tu ni sjedili.Pun mi je klinac više takvih razno raznih \"zapovjednika\" poput Čermaka,Dečaka,Đakića,Rojsa i tako u nedogled... ..................................................... Imaju li dezerteri poput tebe još kakvu kretensku primjedbu ili ... ?

VL
OB
-obrisani-
00:01 16.09.2010.

15.09.2010. u 14:04h Contractor je napisao/la: \"Jakih\" li zapovjednika!!!Da nije bilo sposobnog i školovanog časnika Rahima Ademija ne bi oni sada tu ni sjedili.Pun mi je klinac više takvih razno raznih \"zapovjednika\" poput Čermaka,Dečaka,Đakića,Rojsa i tako u nedogled... ........................... Jesii li potpuno siguran u navedenu tvrdnju.??.. Ja znam da nisi u pravu .. a Bobetko, Stipetić, Gotovina, Filipović, Mareković, Budimir.Kapular, Jelić, Šundov,Krstičević, Miličević, Basarac, Zvirotić, Kruljac, Norac ??? Mnogi nisu školovani u JNA... Ademi je bio ipak u sjeni, nekih većih faca... Realno.!!!!

VL
OB
-obrisani-
01:27 16.09.2010.

15.09.2010. u 23:15h nubiwarior je napisao/la: Je, je kad je on prevario srbe i skinio upaljače s granata i projektila pa su padale kao jabuke sa stabla bez eksplozije a cijela vojska ga je gledala u čudu i mislila da je skrenuo, onda su srbi rekli pa ovi imaju neispravnu opremu i juriš, kad su svi ušli u domet projektila i onda Ademi rekao stavite upaljače nazad i kada su pale ispravne granate onda su srbi rekli povlačenje pa je bilo prekasno jer se trebalo povlačite kroz šumu eksplozija, to vam je Ademi školovani akademski general, i ta teorija se danas uči u West Pointu, jeste li možda čuli za tu instituciju seljačine nezahvalne!!! Lako je biti danas general makon bitke kukavice, čudo je što se uopće obranila ta Hrvatska stakvim nezahvalnim kukavičkim narodom!!! ::::::::::::::::::::::::::::: Kada bi to bila istina WEST POINT bi trebao ukinuti, kako potpuno nepotrebnu vojnu školu, bez obzira na kvalitetu i tradiciju, jer podučava bajke iz dječjeg vrtića i stripova.

VL
SM
Smijesko
01:40 16.09.2010.

15.09.2010. u 20:19h centras1 je napisao/la: eto te atmosfere gdje svatko svakoga pljuje i blati, kad jednom počne, tome nema konca. ako je ademi bio glavni zapovjednik, a bitke su dobivene, valjda je on i najzaslužniji, i tko sada možee izvrtati hijerarhiju i odgovornosti i zasluga?! tko su ti zapovjednici, njih čak 13, toliko zapovjednika nema ni ruska armija, koji im je bio rang i čime su zapovjedali da se u sve tako razumiju? jesu li ili nisu topovi s žirja imali domet? ako ademi nešto nije dobro napravio, što je to? prema ovima ništa se ne zna i sve je podložno svačijem slobodnom tumačenju. kakva bi to bila vojska i kakav rezultat da je svatko radio po svome? no, meni se čini da nije problem u ondašnjoj vojsci, nego u ešalonima lažnih branitelja, koji su se, nekažnjeni, toliko osilili da su uzeli u svemu glavnu riječ. znam bar dva grada dolje gdje se do riječi ne može doći od ljudi koji nikad nisu vidjeli ratišta... --------------------------------------- Nije problem u ovom tvom cjelokupnom laprdanju koje samo pokazuje kolika si jadna ignorantska budala, osim zadnje rečenice koja treba glasiti: \"znam bar dva grada dolje gdje se do riječi ne može doći od DEZERTERA I KUKAVICA koji nikad nisu vidjeli ratišta...\" tako da ljudima i u ostalim gradovima bude jasno o kome se radi kada si ti u pitanju. Ali ako kažeš: \"ako je ademi bio glavni zapovjednik, a bitke su dobivene, valjda je on i najzaslužniji, i tko sada može izvrtati hijerarhiju i odgovornosti i zasluga?!\" onda kao gigant vojne i svake druge misli možda možeš ili znaš objasniti kako je Ademi kao prvooptuženi oslobođen, a drugooptuženi, za isto kazneno djelo, na istom suđenju kažnjen kaznom zatvora? Ako ne možeš ili ne znaš, vrati se u govna iz kojih si se izvukao kada je opasnost prošla, jer će se tamo manje osjetiti tvoj smrad običnog dezerterskog glupana!

VL
OB
-obrisani-
04:52 16.09.2010.

najbitniji segment za dobivanje rata ,a time i oslobođenje lijepe naše bio je predaja varaždinskih vojarni odnosno osvajanje vojarni uz veliko angažiranje varaždinčara sa načelom coningocih ljudi koje je predvodio gospodin čačić

VL
OB
-obrisani-
04:57 16.09.2010.

ova trinaestorica glume posljednju večer ,ovi apostoli su kao sveta vodica samo što za razliku od svete vodice oni više štete nego koriste.....da nije bilo školovanih kadrova od bivše JNA koji su pristupili oslobađanju lijepe naše rat bi imao daleko teže posljedice ,galamđija je uvik bilo i bit će

VL
OB
-obrisani-
11:49 16.09.2010.

Ukratko, rasprodaja vojničke časti.

VL
OB
-obrisani-
11:18 16.09.2010.

jaka ste mi voska kad imate siptare za komadante. koga sve jos imali u svojim redovima i placene aaaaaaaaamere i mudzehedine. po treci put se vi boriter protiv pogresnog neprijatelja. pravi neprijatelji su siptari i muslimani

VL
Avatar zanusi13
zanusi13
11:19 16.09.2010.

Pogledajte ih; da mi je znati što su bili prije rata... Definitivno su si svi preuveličali zasluge za obranu države, samo me zanima kolike su im mirovine? Oni koji su dojučerašnjim stolarima, instalaterima centralnog grijanja i vozačima dali činove za koje se u normalnim zemljama ljudi školuju više godina obezvrijedili su svaki rad i izazvali in flaciju činova... Isto je napravio i Hitler kada je poslije pohoda na Francusku podijelio par tisuća visokih činova kako bi obezvrijedio stare pruske časnike... Tuđman je kao povjesničar morao znati za taj događaj i nije smio dozvoliti takvo obezvrijeđivanje znanja i struke. Zahvali se čovjeku za njegov doprinos na neki drugi način, a ne dodjelom činova polupismenim ljudima...

VL
CO
Contractor
13:30 16.09.2010.

16.09.2010. u 00:01h Leoni je napisao/la: Jesi li potpuno siguran u navedenu tvrdnju.??.. Ja znam da nisi u pravu .. a Bobetko, Stipetić, Gotovina, Filipović, Mareković, Budimir.Kapular, Jelić, Šundov,Krstičević, Miličević, Basarac, Zvirotić, Kruljac, Norac ??? Mnogi nisu školovani u JNA... Ademi je bio ipak u sjeni, nekih većih faca... Realno.!!!! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Potpuno siguran Leoni.Možemo redom o svakom ponaosob: -Janko Bobetko: general školovan u bivšoj JNA; -Petar Stipetić: general školovan u bivšoj JNA; -Ante Gotovina:školovani kaplar Legije stranaca,zasluge za generalski čin stječene na ratištu-nesporno,višestruko ranjavan; -Milenko Filipović:običan pripadnik Legije stranaca,po nekakvom čudu postao general i zapovjednik bojne "Zrinski",a potom i HGZ-a; -Marijan Mareković: njegov životopis počinje kao i kod velike većine HDZ-ovih "uglednika" od 1991.,kao da do tada nije postojao; -Ivan Kapular:do početka rata u Kanadi,a dokazao se izvanrednim sposobnostima u Vukovaru kao i Blago Zadro i sasvim zasluženo je dobio generalski čin,lagao o ranjavanju na južnom bojištu jer tada nije bio tamo; -o tome na kojeg Budimira misliš izjasni se,ima ih više; -za prezime Jelić vrijedi isto što i za prezime Budimir; -Mirko Šundov:školovani konobar,napredovao po stranačkoj liniji,postao RVI zbog prometne nesreće u Sukošanu 1994-status dobio 1997.,od 1994. nema ga u ni jednoj ratnoj operaciji; -Jozo Miličević:bez ikakave vojne naobrazbe,šuškovim dekretmo postao zapovjednik Tigrova: -Damir Krstičević:školovani časnik na visokoj vojnoj školi u bivšoj JNA,dokazao sposobnost zapovijedanja; -Ivan Basarc:školovani časnik bivše JNA,dokazao svoju nesposobnost na bojnom polju,posebice u Oluji; -Josip Zvirotić: zanimljivo da o njemu ničeg nema do 91. (poznato iz HDZ-ovih životopisa),a tada je odjednom zapovjednik 108. brigade (2 puta) pa do generala: -Mladen Kruljac:školovani dočasnik u bivšoj JNA,dokazan na ratištu, višestruko ranjavan.. -Mirko Norac: konobar,napredovao po stranačkoj liniji,ostalo se zna... Ne miješaj ovdje kruške i jabuke..Koliki su neki bili "face" poznato je jako dobro...

VL
PL
plastovo
15:41 16.09.2010.

Kako se ne stide Omalovazavati gospodina Ademija.To su jedni obicni primitivci Hoce da se busaju u prsa da su oni oslobodili Sibenik .Interesantno je sta su oni i kakvu vojnu naobrazbu oni imaju da se uopce mogu upustiti u diskusiju sa gospodinom Ademijem. Oni sigurno nisu bili na polozajima oko Sibenika ali jeste General Ademi. Gospodine Ademi ja nisam bio na polozajima kao Vi ali sam cuo dosta toga pozitivnog o Vama. Hvala Vam sto ste napravili za Hrvatsku.

VL
CO
Contractor
23:12 16.09.2010.

Ovo je stvarno zanimljiva tema o zapovjednicima i \"zapovjednicima\",kao i o generalima i \"generalima\"..Pa možemo još malo onda o tim koji nose genralske činove: -Đuro Dečak : završio višu ekonomsku školu,bez vojnog obrazovanja,bez sudjelovanja na bojištu,RVI zbog zatočeništva u vojnomm zatvoru (navodno krijumčarenje oružja); - Ivan Čermak : poznata stvar iz HDZ-a-do 1990. ne postoji,tada je \"uskrsnuo\" i postao dopredsjednik IO HDZ-a-Zbog \"ogromnog\" vojnog znanja i stranačke pripadnosti postaje pomoćnik ministra obrane i odjednom general-pukovnik. Onda je malo bio ministar trgovine,brodogradnje i energetike,ali mu je ostao čin. Jedan od onih koji je iz rata izašao mnogo bogatiji nego prije rata,nagradno je pitanje kako. - Matko Kakarigi : završio magisterij iz ekološkog inženjerstva,strojarski fakultet u sarajevu,bez vojnog obrazovanja.1992. postaje pukovnik,1993. brigadir,1995. stožerni brigadir,1996. general-bojnik,bez ijednog dana na ratištu.Više je poznatiji kao Zagorčev pomoćnik u Upravi za graditeljstvo MORH-a.RVI je dobio zbog dijagnoze dijabetesa od kojeg boluje od 1988.,1992. je proglašen nesposobnim za vojnu službu,a opet napominjem bez ijednog jedinog dana u ratnim operacijama.No to nije smetalo Tuđmana da ga odlikuje raznim odličjima za \"zasluge\",poput Čermaka iz rata izašao puno bogatiji. Danas se protiv njega i Zagorca vodi nekoliko kaznenih postupaka. - Vladimir Zagorec : prije Domovinskog rata radio kao pomoćni geodet i bio je vlasnik dućana lovačkim oružjem,bez ikakvog vojnog znanja i obrazovanja,Čermakov vozač kojeg kasnije nasljeđuje na funkciji u MORH-u.Kako, zašto i zbog kojih zasluga je postao general-bojnik još ni dan danas nikome nije jasno.Iako bez ijednog jedinog dana provedenog na ratištu Zagorec je naodlikovaniji hrvatski građanin (14 komada odličja,medalja i spomenica). Iz rata izašao ka milijunaš,bliskija povijest nam je svima jako dobro poznata. - Mile Ćuk : do početka rata najobičnij vozač..Odjednom postaje jako \"stručan\" te je početkom 90-ih bio načelnik SZUP-a u Bjelovaru. U 1.. HGZ ulazi 1994.Jedan \"fantastičan\" čovjek koji je istovremeno studirao i ratovao.\"Studirao\" je na Fakultetu prometnih znanosti kao i Rojs i Zagorec.Kako je postao general nitko ne zna.1999. podnosi zahtjev za RVI jer je navodno 1991. prilikom osvajanja vojarne u Bjelovaru \"odbačen\" od eksplozije granate.Nije poznato njegovo sudjelovanje u ratnim operacijama. - Ljubo Česić Rojs : prije rata vozač autobusa u Zagrebačkim transportima, kasnije Croatia busu.Nekim čudom 1991. postaje pomoćnik ministra obrane i general.1999. završava Fakultet prometnih zanosti kao Zagorec i Ćuk. Nema ni jednog jedinog dana na ratištu,poznat po 66. pukovniji HV-a (inženjerija) koju je kasnije nekim čudom privatizirao i osnovao tvrtku Monitor.U narodu poznat po izjavi \"tko je jamio,jamio je\".Danas se ne zna koliko novaca ima nakon rata. O njemu bi se kao i o Zagorcu dalo jako jako puno napista. Ima takvih \"generala\" još,ali mi se trenutno ne da pisat,možda nekom drugom prilikom. Eto Leoni to su tvoje \"face\"!

VL
KI
kilm
11:16 17.09.2010.

Contraktor da ovi svi nabrojani su pobjedili u ratu tvoje obrazovane jugooficire sa visokim vojnim školama.Da smo kojim slučajem izgubili rat ponovo bi ser desio Križni put i niko nebi odgovarao za te zločine jer niko ni dan danas nee odgovara za zločine tvojih partizana na čelu sa Titom koji sebe sada nazivaju antifašistima. Hrvatska je pobjedila u ratu i vjerujem da vi sa tom pomisli nemožete normalno živjeti i uvjek će vam smetati Hrvatska država i najzaslužniji koji su porazili tvoje školovane oficire

VL
KI
kilm
11:39 17.09.2010.

Luka-37 Ademi nikada nije bio pripadnik 1gbr TIGROVA niti ijedan oficir iz Jna do kraja 92 Hrvatsku su branili domoljubi iz svih krajeva Hrvatske i BiH. Da je kojim slučajem Ademi Hrvat on bi bio osuđen po zapovjednoj odgovornosti a ne vitez Mirko Norac. U Hrvatskoj danas nije dobro biti domoljub puno je bolje biti antihrvat jer te onda svi hvale i mediji ti daju puno prostora jer udba i dan danas upravlja i raspoređeni su u svim strukturama vlasti i medijskim prostorom

VL
OB
-obrisani-
20:42 17.09.2010.

Kažu ljudi, da je pala Vinarija da bi pa i Šibenik. :-))

VL
OB
-obrisani-
20:58 17.09.2010.

15.09.2010. u 22:06h puky je napisao/la: ... kad treba pobrati slavu pobjede onda Ademi nije bio u \"paralelnom sustavu zapovijedanja\" već je sve sam obavio i zasluge su samo njegove ... ali kad treba odgovarati za tobož počinjene zločine, onda Ademi, premda zapovjednik snaga u \"Medačkom džepu\", nije ništa kriv, sve je to Norac kroz \"paralelnu crtu zapovijedanja napravio\" ... nijedan bivši oficir JNA nije optužen niti za jedan zločina a glavnim snagama su zapovijedali (general Stipetić) u Oluji i većini drugih operacija ... no onda se odmah izvlači taj \"dvostruki sustav zapovijedanja\" ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ovo je pitanje svih pitanja, a ovi koji sad brane ovog šipca-izdajicu su ostaliu zbunjeni i ne znaju što bi, pa nemaš ni plusa ni minusa nego si na nuli. A pitanje svih pitanja vezanih uz ovo pitanje je na suđenju za medački džep postavio admiral Domazet: Ako je postojala jedna zapovjedna linija za koju svi znaju, i koja je išla od zapovjednika na terenu, preko zapovjednika zbornih područja, i preko glavnog stožera, a završavala je na vrhovnom zapovjedniku, onda ja postavlja pitanje svih pitanja: a gdje je završavala ta famozna druga linija zapovjedanja. Ni do dan-danas nema odgovora. Bitno da jugooficiri lažima spašavaju vlastitu kožu da bi još dublje zakopali i Gotovinu, u Praljka, i ostale koji su za razliku od ovih Ademija, Stipetića, Tusa, Špegelja i slične gamadi bili skupa sa svojim vojnicima na terenu a ne upravljali sa sto kilometara daljine kao Stipetić u Posavini.

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.