Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 7
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
optužnice
Povratak na članak

Tko je sljedeći? Branitelji u strahu koga će još uhititi...

HSP: Došli smo do popisa osoba iz Hrvatske protiv kojih je Srbija podignula optužnicu za ratni zločin. Riječ je o 332 vukovarska branitelja...

Komentari 1720

KU
kuna
23:47 08.01.2011.

8.01.2011. u 23:36h mikica je napisao/la: Prenosim ovaj teks da malo razmislite. ------------- grdilin — Sub, 08/01/2011 - 22:29. Evo što kaže jedan Vukovarski svjedok o uhičenome to o tome kako su se dobijala priznanja u srpskim logorima (Koji zaa Srbe nisu postojali). \"Purda počinio zločin. Čovjeka su doveli na položaj dali mu pušku, a on se sav tresao, molio je da mu damo kante da nosi vodu,ali on pušku ne može. U logoru je prošao pakao, tukli su ga i mučili da to nije bilo humano. čak ga ima na jenoj od onih snimki na youtube gdje kod zarobljavanja plače kao kišna godina. Mislim dokle seže srpska glupost. No da malo pojasnim, pa nekima bude malo jasnije. mene su optužili za pokolj 43.srpske djece u Borovu Naselju, mučili me na razne načine, elektrošokovima, čupanjem noktiju, drogiranjem, premlaćivanjem.....sve samo kako bi ishodili moje pisano priznanje. Nakon par dana mučenja, došao je isljednik KOS-a i rekao \"ne treba nam tvoje priznanje već imamo jedno\". Naime jedan suborac više nije mogao izdržati mučenja i misleći da sam ja ili poginuo ili otišao u proboj potpisao je da je \"čuo\" kako sam to ja napravio. Samo kako bi to njegovo mučenje prestalo jer su mu provukli žicu kroz koljeno i stezali. Dečko nije imao pojma da sam u istom logoru. Nakon dva tjedna sam odveden u Beograd i osuđen na smrtnu kaznu streljanjem, ne samo zbog toga već i zbog oružane pobune protiv sfrj, naroda i narodnosti i sličnih pizdarija koje su nadrobili u presudi.Ta presuda je pravomoćna i nikada nije poništena ili bilo što slično. No razmjenjen sam kao ratni zarobljenik i to je tada \"tako završilo\". No presuda i njegovo priznanje je ostalo arhivirano. Često tam rekao da će doći taj dan kada će srbija sve to ponovno izvući iz arhiva i reaktivirati te obnavljati suđenja.I to se događa i to će se tek događati. I ja bih sada (ili Purda) ponovno trebao ići četnicima dokazivati nekoliko godina da s time ne samo da nemam ništa već je to idijotarija nad idijotarijama. I što je najgore ovdje čitam upise koji kažu \"pa ako to nije napravio nema se čega bojati\". Jebote neki fakat ili nisu normalni ili su totalni idioti.\" Jebem nesposobnu Vladu i sve u njoj. grdi

VL
OB
-obrisani-
00:36 08.01.2011.

08.01.2011. u 00:27h Equinox je napisao/la: Istra je država, Istrijan je nacionalnost ... Equinox,pitam se dakle,ako je tako kako ti navodis...sta ti na ovom portalu trazis,sta ti zelis od nas Hrvata,kome se ti obracas,pa ti si stranaca ovdje? lijecis komplekse?? provociras? bilo kako bilo...jadan si

VL
OB
-obrisani-
23:46 08.01.2011.

@ kamocamo102 \"Moga si bar uzet neki nesrpski nick\" --- Vidim da osim svog jezika ne poznaješ ni svoju povijest. Ali opet, očito je da je u tvom odgoju nedostajalo opće kulture. Ili ikakve kulture, ako izuzmemo povremeno trovanje salmonelom.

VL
OB
-obrisani-
10:04 08.01.2011.

Tko je sljedeći da uz zastavu i Boga sjedi u zatvoru i sa domoljubnim robijanjem brani Hrvatsku domovinu ? Tko je sljedeči, ima li dragovoljaca ili če trebati to sudskim putem zgotoviti ??

VL
OB
-obrisani-
00:35 08.01.2011.

@ pins25 - Ja san Istrijan pa ne razmisljan kao i ti niti se umaram ovim sto pise u dornalu, meni je do mog dvorista i ja sam misljenja da onima kojim je do rata nek zauzmu prve linije frontee a ne da se kite medaljama kad je rat kojeg nam podmetnu gotov. Ja sam miroljubiva osoba u rat nebi nikad posa, nije mi do ubijanja niti da me netko ubije. Zivot je prekratak za se mrziti i ubijati. Te koji potpisuju za rat prije rata trebalo bi ih poslat u Haag. Za rat zakoni sute ZBOG CEGA? Kako je moguce u 21 stoljecu zakonski ubijati ljude pa bili oni civili ili u uniformi kakve to veze ima u rat se ide za UBIJATI. I ako si dobrodusan i postedis neprijatelje to nije garancija da ce i neprijatelj postediti tebe!

VL
OB
-obrisani-
00:33 08.01.2011.

Neka je naš predsjednik Jugosipović.... koji je očito i pustio popis branitelja, a ne daju nam popis agresora....gamad obliguzanska!!!!!

VL
PI
piccolo
00:52 09.01.2011.

Uzasnut i ti si OK .........jasno je i realno da su HDZ i SDP najjači .......ali neophodno im je nabit kontrolu .....no svakako ne ovakvu ko ovi smradovi SSDS i HSS....pa to je sramota u p.m.

VL
PO
poirot
00:48 08.01.2011.

Neko ovde reče \"ko je osuđen za Vukovar\". Specijalni sud u Beogradu je marta 2009god. 13 optuženih osudio za zločin na Ovčari na 193 godine a pre dva meseca je jednom povišena kazna na još 9 godina. Ali nije samo to, još mnogo se procesa vodi. Mi čekamo da se hrvatsko pravosuđe dohvati slučaja likvidacije stotine sisačkih srpskih civila o čemu se sve apsolutno zna i postoje dokazi, ali naravno to se beskrajno odlaže, valjda se čeka da zločinci pomru od starosti.

VL
GO
golo
00:38 08.01.2011.

knin95 slazem se sa vasim komentarom, nu nasi glupani u vladi i naravno josipovic su glavni krivci za ovakovu nepravdu

VL
OB
-obrisani-
00:39 08.01.2011.

08.01.2011. u 00:23h poirot je napisao/la: Ono što se dešavalo u par poslednjih meseci u beogradskom specijalnom sudu, znam da je izvesni Vujanović osuđen na veliku zatvorsku kaznu zbog Vukovara i da su šestorica uhapšenih za neke zločine kod Dubrovnika. To se može proveriti preko neta. Za takve stvari ne čujemo da radi hrvatsko pravosuđe. ... pa nemaju posla,vec je bio jedan generalni pardon(oprostenje)...ili si to zaboravio?

VL
OB
-obrisani-
00:39 08.01.2011.

@ miha - Zivimo u 21 stoljecu i svatko ima pravo na svoje misljenje tako ja tako i ti. Svatko se brine o svom dvoristu. Ja postujem tvoje postuj i ti moje a tko je jedan i provocira to je druga prica ja znam da to nisam JA!

VL
PA
patria
00:42 08.01.2011.

Tipično za \"našu\" politiku i već višedesetljetna tradicija, prvo jurišaju prvoborci \"pomirenja\",jugoslavenstva, bratstva i jedinstva, a potom nakon pripreme terena nastupa četnička konjica. Srbi nakon svega što su napravili po tom nesretnom Vukovaru sada opet imaju obraza podizati optužnice po svojim nebulozama još iz 1991., sada sa ciljem \"izjednačavanja\" krivnje u tom simbolu stradanja Hrvata u velikosrpskoj agresiji, a i što im i inače hrvatski branitelji koji su im srušili veliku Srbiju i drugo mogu biti doli ratni zločinci. Sada kada vidimo da su nam Srbi toliko dobri, zbilja bi ih trebalo nagraditi kako predlaže Josipović sa onih stotinjak kilometara kvadratnih hrvatskog prekodunavskog teritorija što ga još drže pod svojom okupacijom. Samo je jedna srpska politika-velikosrpska.

VL
PI
pins25
00:44 08.01.2011.

Ma Equinox daj sjaši, ovdje je riječ o nepravdi, znaš li značenje te riječi? Evo ovako, recimo da netko napadne to tvoje dvorište do kojeg ti je jedino stalo, i ti ga braniš pa te zbog toga osude, to ti je nepravda. Kao i ovo što se događa ovom čovjeku, branitelju Purdi. I usput, Istra ti nije država, a jadan ti...

VL
OB
-obrisani-
00:45 08.01.2011.

08.01.2011. u 00:39h Equinox je napisao/la: ... nitko ti ne brani imati vlastito misljenje o statusu Istre u RH(po tebi \'drzava\')... deplasirano je prezentirati to misljenje kao opce misljenje...ako vam je do odcjepljenja,borite se za to legalnim sredstvima u okviru zakona RH..trazite u saboru referendum itd itd....

VL
KN
knin95
00:28 08.01.2011.

Srpske Psine preko Drine u 3. p.....Materine:))))

VL
OB
-obrisani-
00:46 08.01.2011.

-Bilo je casno zivjeti Titom, manje sprdnje i vise sloge iako je bilo toliko nacijonalnih manjina. Svatko ima pravo na svoju nacjonalnost ali u isto vrijeme mi smo Jugoslaveni Tito Laka vam noc

VL
VI
vinotok
00:47 08.01.2011.

07.01.2011. u 17:19h vinotok je napisao/la: Treba se što prije očitovati hrvatska vlada - moraju se ljudi zaštiti ili da se postigne dogovor između tih država da se ne smije uhititi netko , a da prije toga nije njegovoj državi dostavljeno kako to treba učiniti . Konkretno , ako je u pitanju Tihomir , državljanin Hrvatske , onda njega ne može uhititi nitko iz BiH , ako iz njihovoga tužilaštva nije u Zagreb stigao zahtjev za uhićenje, što onda treba provjeriti u Hrvatskoj . U suprotnom dogodit će se da će početi velika hajka i masovna uhićenja na svim stranama , a ljudi neće napuštati svoje države , bez obzira na potrebe koje imaju . Tako izgleda da rat još traje . Ovo što se dogodilo s Tihomirom jest zadnja razumna opomena i upozorenje da se mogu događati i gore stvari . Ne bih to želio ilustrirati , ali zamislimo se nad ovim igranje vatre !?07.01.2011. u 17:19h vinotok je napisao/la: Treba se što prije očitovati hrvatska vlada - moraju se ljudi zaštiti ili da se postigne dogovor između tih država da se ne smije uhititi netko , a da prije toga nije njegovoj državi dostavljeno kako to treba učiniti . Konkretno , ako je u pitanju Tihomir , državljanin Hrvatske , onda njega ne može uhititi nitko iz BiH , ako iz njihovoga tužilaštva nije u Zagreb stigao zahtjev za uhićenje, što onda treba provjeriti u Hrvatskoj . U suprotnom dogodit će se da će početi velika hajka i masovna uhićenja na svim stranama , a ljudi neće napuštati svoje države , bez obzira na potrebe koje imaju . Tako izgleda da rat još traje . Ovo što se dogodilo s Tihomirom jest zadnja razumna opomena i upozorenje da se mogu događati i gore stvari . Ne bih to želio ilustrirati , ali zamislimo se nad ovim igranje vatre !?

VL
OB
-obrisani-
00:49 08.01.2011.

08.01.2011. u 00:45h Jurišić40 je napisao/la: 08.01.2011. u 00:39h Equinox je napisao/l ==================== Jako dobro si ovo napisa \"Svatko se brine o svome dvoristu\" Slazem se u potpunosti. Slazem se takodjer da se doticni Tihomir takodje brinuo o svome dvoristu.. - Pa sasvim je normalno da se svatko brine o svom dvoristu i kad se ljude salje u rat svatko se brine u prvu ruku o svom zivotu, zelja za prezivjeti i vratit se svojim milim ziv i zdrav iz INFERNA u kojeg su ga poslali a ti koji salju taj inferno promatraju iz sigurnih mjesta TO JE NAJVECA NEPRAVDA NA OVOM SVIJETU. laka noc

VL
OB
-obrisani-
00:51 08.01.2011.

08.01.2011. u 00:39h Equinox je napisao/la: ... i da nadopunim..rezultat ne tako davnih dogadjaja (poziva na odcijepljenje,samostalnost itd itd...) na ovom podrucju znamo i snosimo svi...ovo podneblje je vatra koja nije ugasena,tinja jos uvijek i ako se nastavi sa slicnim separatizmom..ah,mogao bi iz povijesti nesto zakljuciti...ma sta cu ti ja govoriti btw. sto se mene tice,ako vecina Istrijana zeli nezavisnost treba ju i imati...jesi li sada zadovoljan?

VL
OB
-obrisani-
00:27 08.01.2011.

08.01.2011. u 00:26h pins25 je napisao/la: Equinox, sanjati nije zabranjeno, ali tebi su se san i java pobrkali, potraži pomoć... dostoevski, palac gore... To ti se inače zove nova pravda na koju je nasjelo gro naših hrvatskih zbunjola! - Istra,ra, Samostalna država. Vajk bila, vajk će bit. -> Zaključci ove grupe: Istra je država, Istrijan je nacionalnost Istrijan je svatko onaj tko: -- Poštuje sve Istarske narodne skupine, njihove jezike, dijalekte i govore te njihove uzance i tradicije. -- Prihvaća njene kulture - naročito kulturu suživota. -- Djeluje, u granicama svojih mogućnosti i sposobnosti, za unapređenje Istre i za dobrobit njenih građana. Mi nismo Talijani, nismo Slovenci, nismo Hrvati -> mi smo Istrijani, i imamo elemente više naroda Istra počiva na tekovinama antifašizma

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.