Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 120
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
brze ceste do Virovitice i Požege
Povratak na članak

Tko će spojiti Slavoniju i Podravinu s ostatkom Hrvatske? Slavimo Pelješki most, a istok vapi za cestama koje znače život

Krajem listopada u prometu 83 km Koridora Vc od Osijeka do Belog Manastira, a za preostalih 5 km do mađarske granice natječaj početkom rujna

Komentari 77

BI
billynik
22:58 01.08.2022.

Nekima je ovaj Pelješki most stvarno teško pao. Da toliko mrzim zemlju u kojoj živim jednostavno bi se odselio, to je danas bar lako jer je ova država omogućila da možeš živjeti gotovo gdje hoces.

VL
TW
twisteer
23:28 01.08.2022.

koja toksična teza....pelješki most je valjda kriv zaaaa... vrijeme slavlja je prošlo i sad se aktiviraju spavači...

VL
Avatar bijeloanijebrašno
bijeloanijebrašno
23:06 01.08.2022.

Osijek je 100 g na 3,5 h a sada i manje od Zg. Split je nekada bio 5,5 a sada je 3,5. Tko je tu u stvari bio iuolitan !?

VL
Avatar smokeonthewater
smokeonthewater
06:38 02.08.2022.

Brza cesta Virovitica - Požega gotov je projekt koji će se realizirati. Most kod Stare Gradiške neki dan je završen, pristupna prometnica prema auto cesti se gradi, sa bosanske strane auto-cesta do B.Luke i Doboja gdje se spaja sa 5C koridorom. Sve će u nekoliko godina biti u funkciji. Podravska magistrala već sada je višestruko bolja nego je bila a stalno se dograđuje za bolji i sigurniji protok vozila.

VL
EZ
ezer
00:54 02.08.2022.

U planu su brze ceste kroz Slavoniju, evo dobar primjer je Lužani-Pleternica-Našice što se ne može usporediti s Pelješkim mostom, zapravo svaki projekt je priča za sebe.

VL
KO
koraknaprijed
05:07 02.08.2022.

A čemu služi C5 koridor kroz Hrvatsku koji ide od Mađarska granice do BH i snjim ne samo da povjerujemo Slavoniju,,Pidravinu, i Pisavinu sa Dalmacijim,već sa cijelom srednjiom Evropom.

VL
FA
faraon
09:22 02.08.2022.

Treba što prije krenuti u izgradnju brze ceste Bjelovar - Virovitica - Slatina.

VL
FO
FOX
09:20 02.08.2022.

Svi pričaju o autocestama za koje država masno naplaćuje cestarinu. O županijskim cestama koje koristi svakodnevno 3/4 stanovništva i koje propadaju ne brine i ne priča nitko.

VL
CO
Cosinus
08:33 02.08.2022.

Dovoljno je poslušati emisiju “Dobro jutro Hrvatska” i slične. Svaki dan je Zagreb tem, pa malo Rijeka, pa malo Varaždin, pa onda jedanput tjedno Osijek, a ostalo ne postoji. Svaka riba smrdi od glave.

VL
HR
hrza
12:28 02.08.2022.

Za koga???Istok vapi za ljudima a ne cestama.

VL
PE
peronja
09:24 02.08.2022.

činjenica je da nam je Pelješki most važan, kao i autocesta do Splita i dalje do Dubrovnika može i brza cesta (samo za motorna vozila): Godinama stoji povezivanje Zagreba s Bjelovarom i dalje s Viroviticom (brza cesta do pred Bjelovar davno je bila gotova). Isto tako potrebna je brza cesta Varaždin-Virovitica-Osijek, kao i dobra cesta Virovitica-Daruvar-Požega. Sve to govori da je sjever Hrvatske u prometnom zaostatku, ali ne treba zbog toga kriviti Pelješki most.

VL
TM
trade_mark
09:08 02.08.2022.

župani u tim dijelovima su skoro po pravilu iz kriminalne organizacije znane kao adeze. u podravini je zadnje bio onaj tolušić koji je trenutno u zatvoru a u požegi je bio godinama bio onaj obiteljski zlostavljač tomašević. i šta se sad čudimo?

VL
CO
Cosinus
08:37 02.08.2022.

Cesta Županja - Vinkovci je toliko opterećena kamionima da se ne može voziti. Otvorili su prijelaze prema Srbiji, a ceste za automobile. Zadnja rupa na svirali. Purger mora na more pa je ta cesta i napravljena, pa purger mora na zapad pa je i to napravljeno pa je čak napravljeno prema istoku jer purger mora u Beograd. Ostalo je nebitno. Od Virovitice, Našica, Vukovara, Vinkovaca,…, je sve nebitno. Možda je tako i bolje. Neće devastirati vikendicama to područje.

VL
ZZ
Zo-ZG
10:06 02.08.2022.

A što je sa brzom cestom Križevci - Koprivnica? Cesta iz smjer Zagreba došla do Križevaca, a gradnja preostalih 30-ak kilometara se odgađa već deset godina. Veza između Koprivnice i tog dijela Podravine s ostatkom Hrvatske očito nijednom političaru nijee važna. Tih 30 kilometara trenutno vijuga kroz gusto naseljena sela i predstavlja opasnost po život za stanovnike i vozače. Glavno da Podravka i druge tvornice iz Koprivnice uredno obilato pune državni proračun. Pluc na sve koji odlučuju!

VL
PL
Plenkec
21:16 02.08.2022.

Pa srediće Vlada i taj problem. Postoje dva prijedloga u saboru. 1. Da se cijela Slavonija prebaci na Pelješac. Ili da Brisel financira ceste u Slavoniji i domaći Kinezi završe posao. Pošto prije da će oni nešto napraviti nego naši.

VL
PH
Petarstijena-HR
22:32 02.08.2022.

Svi političari,saborski zastupnici ,premijeri,diplomati i sl. od 90-ih do danas a porijeklom su iz Dalmacije,za Dalmaciju nisu učinili ništa ,oni su otišli živjeti u Zagreb idući linijom manjeg otpora da su gore državne institucije i državni poslovi,lakše se uhljebiti,rade uglavnom za sebe i svoj privatni džep...Toliko su mogli napraviti,a nisu napravili ništa da im se podsmjehuju i njihove kolege Zagorci, Prigorci,Slavonci,Istrijani....

VL
07
070274
12:05 02.08.2022.

Jel to znači da Pelješki most nije trebao? I mi smo desetljećima vapili za mostom, doći će svi na red.

VL
PH
Petarstijena-HR
18:04 02.08.2022.

Usput informativno Slavonija je dobila autocestu prije 40.g pravac Zg-Bg i iskoristila je u Jugi benefite te autoceste i zalet,predispozicije koje Dalmacija nije imala. Dalmacija je kao regija najzadnja spojena na sustav autocesta. Ali Dalmacija hvata korake,i sustiže Istru koja je naslonjena na Sloveniju i Italiju,samo da Split poveže na tokove,on bi povukao cijelu regiju,kao i nekad,samo su ga vlasti od 90-ih na ovamo zakonski i prometno izolirali....Ako Banja Luka napravi spoj autocestom,te koridor VC tada će se Dalmacija brže razvijati...

VL
Avatar Disko
Disko
12:08 03.08.2022.

Pelješki most je bila debilna predizborna fora. Nitko nije ozbiljno mislio da će se raditi i otvarati.

VL
Avatar spin
spin
01:00 03.08.2022.

To je tužna istina da čak i autoceste koje se grade po Slavoniji, grade se u korist turizma na dalmatinskoj obali. Famozni WC koridor je prvo poslužio kao kasica prasica za Šeksa, Ožbolticu i druge kradezeovce koji su prije projektiranja znajući gdje će ići trasa, pokupovali zemljišta i poslije ih skupo prodali državi. I kad bude gotov taj koridor, povezivati će luku Ploče i Mađarsku. Koja je korist u tome za Slavoniju, osim što će nam po autocesti smrditi bosanski kamioni i tu i tamo popiti kahvu na nekoj pumpi? S tim autocestama Slavonija se praktički premošćuje odnosno preko njih se brže prazni (lakše je otići u pečalbu u DE npr.) i njima (autocestama) u Slavoniju brže stiže uvozna roba. Samo kad se sjetim graje oko smanjivanja PDV-a za turistički sektor, iako isti pola prometa ne prijavi, niti prijave pola turista. Nasuprot tome poljoprivreda je morala biti uništena da bi se dalmatinski vlastodršci koji drmaju Hrvatskom sjetili smanjiti PDV na osnovne poljoprivredne proizvod. Diskriminacija je to koja mi i danas pravi knedlu u grlu i toliko me raspižđuje da sam odlučio više ne ići ljetovati u Dalmaciju. Naravno, sve je lijepo u domoljubnim thompsonovi i Škorinim pjesmama gdje je Slavonija jedino ravnopravna, do u stvarnom životu koristi imaju lokalne etničke skupine koje su na vlasti. Za Tuđmana sva je lova išla u Hercegovinu, poslije njega HDZ lopovima iz Dalmacije. Pogeđte samo koliko je ministara iz tih krajeva moralo otići zbog lopovluk.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.