Superbrzi vlak: Dizajniran je po uzoru na mač, a juri 500 km/h
Kinezi su uspješno izveli probnu vožnju najnovijeg iz serije superbrzih vlakova.
Komentari 26
kinezi planiraju napraviti prugu peking-london a putovanje bi trajalo 16 sati. izgradnju kroz sve države bi oni financirali. e sad pogledajmo gdje su kinezi a gdje smo mi kad znamo da se prugom od zagreba do splita putuje i po 7-8- sati
27.12.2011. u 10:01h ordoABchao je napisao/la: Jel s presijedanjem u teheranu ili bez?
Sigurno su Kinezi krivi što veliki hrvatski uvoznički lobi uvozi največe smeče u Hrvatsku. Kineska roba je još amerika, vidite smeče od hrane koje uvozimo i zašto su nam pune bolnice. Uvozi se hrana doslovno iz europskih smetlišta i spalionica. Sve to možemo zahvaliti hrvatskom uvoznom lobiju punom rvatina koji vole rvacku!
... ovaj \"kineski vlak\" 99% dijelova ima Made in Germay ... strava ...
za @qwerty pa što ti onda ne uviziš kvalitetno i sve ih nadmudriš, a nas spasiš od loše hrane :) Ili ipak ima negdje caka
što se tiče Kineza i prigovora na kvalitetu, oni isporučuju robu kakvu naručitelj želi. Ako je naručitelj Apple i želi prvu klasu za iPhone, iPad itd, to i dobiva. Ako su uvoznici naši i žele najnižu cijenu i kvalitetu, to i dobivaju. To nema veze sa Kinezima nego sa pohlepom trgovaca, i kupovnom moći stanovništva
Kineski vlakovi su vrlo udobni,moderni i sigurni. Za nas je neshvatljivo da takvi brzi vlakovi prometuju vrlo cesto te ponekad se moze dogoditi nezgoda (usporedite sa avionima) . Npr vlakovi izmedju Shenzhena i Guangzho prometuju svakih 15 minuta (kao nasas tramvaj) Vecina nasih starjih ljudi jos misli da je roba iz kine -losa roba. Odgovor je- koliko novaca toliko i muzike. Kvaliteta robe ovisi o kupcu a kada govorimo o HR kupcima (veletrgovcima) oni traze samo jeftino a to znaci i u velikoj mjeri nekvalitetno. Radim u Kini na inspekciji izvoznih proizvoda i svakodneno to mogu vidjeti. Ne krivite kineze –oni samo slusaju kupca.
ove vlakove je proizveo njemački simens kao i svu ostalu tehnologiju potrebnu za funkcioniranje takvog vlaka. kinezi ga eventualno operu sa vremena na vrijeme. tako su se hvalili i sa maglevom u shanghai-u a da nisu nigdje spomenuli da je to također simensov proizvod. dakle, obična komunistička propaganda.
Steta sto mi nikada nismo zivjeli u tom komunizmu ali ako ti mislis da je to njihova propaganda onda se varas.Bas Kinezi su taj narod koji se ne hvali i samo pametno suti.A to sto ste vi u zadnjih 20 godina otisli u P:M vam sigurno nisu komunisti i njihova propaganda krivi.
Ima komentara koji ismijavaju kinesku tehnologiju (kao ne moze se bez EU)-grijesite,to je samo dobra volja kineza da dopuste EU/USA firmama da uzmu dio kolaca koji se ostvajuje izvozom kineske robe . Zar mislite da je tesko kupiti nekoliko EU/USA inzinjera i prenesti bilo koju tehnologiju u Kinu ? Budimo sretni da su kinezi tako kooperativni i kupuju nasu gotovu robu-iako bi je mogli i sami proizvesti.
Ne mogu Kinezi ni bilo tko drugi napraviti nešto tako dobro, koliko to dobro Hrvati mogu popljuvati!!!!
@china. ti si malo u zabludi. Tramvaji u zg ne voze svakih 15 min. barem ne oni istog broja... ni u najvećoj špici...
NOVO POSTIGNUĆE ??? FYI Rekord : 2003 g. – Japan – MLX01 – 581 km/h (361 mph) Guinness authorization Ma kakvi Kinezi, kakav Kineski high-tech, kakva tehnologija dajte se novinari malo educirajte prije nego kaj nas bomabrdirate naslovnicama. Da nemama Njemaca dosta toga na svijetu ne bih bilo izmišljeno (Upišite Maglev train i Levitacijsko zvono) , a da ne govorim što Kinezi bi ili ne bih znali , pih ! The Tianjin route uses technology imported from the German engineering giant Siemens. Jedino su Japanci blizu Njemcima ; pogledajte \"MLX01 train\" The key difference between Japanese and German maglev trains is that the Japanese trains use super-cooled, superconducting electromagnets.
Znači prije 40 godina su Njemački inžinjeri počeli sa istraživanjem i testiranjem u Šangaju(Levitacijsko zvono ne spominjem) In Germany, some transportation players see the Maglev technology as a transport system without a future. Invented by German engineers more than 40 years ago, so far only of a short Maglev project in Shanghai has been materialized. For German minister of transportation Ramsauer, it’s about time that the German industry takes action and brings the Maglev technology to life.
Kinezi hahhhah moš mislit ! When the SMT in Shanghai begins to extend its line to South Shanghai Train Station, its goal is to limit the cost of future construction to approximately US$18 million per kilometer. They are confident aboutt this since the German government, in 2006, put $125 million into guideway cost reduction development, which resulted in an all-concrete modular guideway design that is faster to build, has an 80-year life cycle, and is more than 30% less costly than what was used in Shanghai. In addition, new construction techniques were also developed that now put maglev at price parity with new high-speed rail construction, or even less.When the SMT in Shanghai begins to extend its line to South Shanghai Train Station, its goal is to limit the cost of future construction to approximately US$18 million per kilometer. They are confident about this since the German government, in 2006, put $125 million into guideway cost reduction development, which resulted in an all-concrete modular guideway design that is faster to build, has an 80-year life cycle, and is more than 30% less costly than what was used in Shanghai.
Osobno su mi takvi super brzi vlakovi glupi. Razlog je sigurnost. Vlak vozi po pruzi koja je na zemlji ili malo u zraku sto znaci da se budala moze popesti na prugu i evo ti problema. Bolje bi bilo investirati u avijaciju i prisiliti kompanije na modernizaciju flote. Sjetim se jednog priloga sa National Geographica gdje su rekli da se avio kompaniji vise isplati isplatiti odstetu poginulima nego investirati u sigurnost (originalni dijelovi, servisi, nova oprema).
Evo, .. trubim po ovim postovima da smo kinezima trebali dati da nam obnove željeznicu i luke ..... pa dobijem sprdačinu, ............. danas svijet prizna da kinezi imaju vodeću tehnologiju (ako ne i nabolju) u željeznicama ........... A markov trg (bili ovi ili oni) i dalje glume gljive jer im njemci ZABRANJUJU posao sa kinezima ............
27.12.2011. u 14:48h InfoMan je napisao/la: Osobno su mi takvi super brzi vlakovi glupi. Razlog je sigurnost. Vlak vozi po pruzi koja je na zemlji ili malo u zraku sto znaci da se budala moze popesti na prugu i evo ti problema. Bolje bi bilo investirati u avijaciju i prisiliti kompanije na modernizaciju flote. Sjetim se jednog priloga sa National Geographica gdje su rekli da se avio kompaniji vise isplati isplatiti odstetu poginulima nego investirati u sigurnost (originalni dijelovi, servisi, nova oprema). ___________________________________________________ Pa ako se radi o skakanju, skakati možeš i pod teretni vlak...ili s mosta... Takve pruge nemaj klasične pružne prijelaze, a moram priznati da bi bilo zanimljivo stizati u Osijek za sat i pol ili u Split za sat...
Pa ako se radi o skakanju, skakati možeš i pod teretni vlak...ili s mosta... Takve pruge nemaj klasične pružne prijelaze, a moram priznati da bi bilo zanimljivo stizati u Osijek za sat i pol ili u Split za sat... ______________________________________________________ Ma da, kada malo bolje čovjek razmisli, infrastruktura je slična onoj na autocesti. Ograde sa strane + nadvožnjaci i podvožnjaci i tuneli. Ako se baš netko zainati, može uvijek do pruge, ali bože moj može i na autoput...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Mislim da se Kinezi trude napraviti kvalitetnu robu ali samo onu koja ostaje u Kini. Ono što dolazi u Hrvatsku ne vrijedi ništa. Ljudi kupuju za jeftine novce ali ako se taj predmet pokvati, pukne, razbije, svine ili sl. nakon nekoliko uporaba onda je i taj novac koji je bačen vrlo skup. Zato se isplati kupiti provjerenu i kvalitetniju robu za veći novac jer je isplativije. Da ne govorim o stupnju opasnosti uporabe nekih njihovih proizvoda, sumnju u kvalitetu i sigurnost raznih boja i kemikalija. Ja nemam ništa protiv no vidim u emisiji potrošački kod kako vrlo često izbacuju kineske predmete s tržišta a najčeće zbog opasnosti od uporabe i otrovnih kemikalija. Kada bi nama izvezli vlak ne znam da li bi bio tako siguran kao u Kini s 7 puta manjim brzinama. Neka nam dobavljaju kvalitetnu robu, platićemo više a bar će mo biti zadovoljniji. Dakle nisam protiv kineske robe ali neka nam daju kvalitetu, a ne da grickalicom odsječemo 2 nokta i na trećem pukne. To je samo mali primjer kvalitete.