Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 176
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolaps prometa
Povratak na članak

Strojovođe: Smanjit ćemo brzinu vlakova – zbog sigurnosti putnika

Iz Sindikata se ispričavaju putnicima na zakašnjenjima koja će uslijediti, i mole da ih putnici razumiju, "kad već oni koji bi to trebali neće i ne žele".

Komentari 22

Avatar dragovič
dragovič
16:46 02.03.2013.

Sad samo trebaju i prometnici vlakova da obustave prometovanje vlakova zbog sigurnosti putnika i strojovođa i zbogom željeznico.

VL
CA
cavecanem
13:45 02.03.2013.

smanjit brzinu za 20 km/h? pa šta ćete stajat?

VL
ME
meteoropat
13:59 02.03.2013.

Pa i do sada HŽ nije vozio punom brzinom,a dodatno će je još smanjivati.Po tome onda će stajati na mjestu!!!

VL
BR
Brandfackel2
15:06 02.03.2013.

Nek vam putnici plate kartu pa ih pošaljite da idu pješice na odredište. Tako su putnici najsigurniji... A to je ujedno i jedini način da vi ne budete u gubitku jer ste kroz desetljeća u HŽ-u zaposlili stotinu tisuća ljubavnica,a, partijskih drugova, kumova, rođaka, quraca i palaca koji su tako bajno "inteligentni" i "obrazovani" da svi zajedno ne mogu ispuniti jednu sudoku zagonetku...

VL
TO
torpedo4949
15:40 02.03.2013.

taj hž treba ukinut,pa samo prave gubitke

VL
CV
CENZURIRANO_VL
15:41 02.03.2013.

A možda da nije laptopa i smartphonea nebi ni bilo toliko nesreća u zadnje vrijeme jer bi više usmjerili pažnju na prugu. Ma najbolje da niti ne vozite i da primate plaću; nek se svima u policiji, zdravstvu, vojsci... smanjeje plaće, a HŽ sadistima i državnim, lokalnim i inim činovničićima poveća za 5 posto, onako zbog sigurnosti.

VL
CV
CENZURIRANO_VL
15:43 02.03.2013.

Nema veze, znamo svi da je lakše voziti vlak koji ide 20 km/h nego 45 km/h koliko ide inače u HŽ-u. Lakše, a plaća ide! Ma uživancija!

VL
UR
urco
17:02 02.03.2013.

Prošao Europu i nigdje HŽ-a. Svima otkaze i sve ispočetka. Možda neki vlak proputuje sigurno ovu državu.

VL
OB
-obrisani-
17:11 02.03.2013.

Toliko je ljudi na burzi rada a u Hrvatskoj neociscene pruge... Pa da ljudima i minimalac drzava plati jer HZ je drzavna bilo bi za pohvalu,a ovo je sramota... U kom vijeku zivite vi ,na kom dijelu kugle zemaljske ?... neociscene pruge za ne povjerovat...

VL
DU
Deleted user
18:07 02.03.2013.

bolje je i puževom brzinom ali sigurno

VL
JA
jakov40
18:28 02.03.2013.

Prethodnih godina kada je Kalmeta bio resorni ministar te je Vuča vlakova umjesto u razvoj novce dijelila za plače NISU SMANJIVALI BRZINU, A NISU UKAZIVALI NI NA LOŠE STANJE PRUGA ... Sada se odjednom brinu za sigurnost putnika ... bojimjim se da se iza svega krije politika ...

VL
AA
Aartur
18:30 02.03.2013.

U HŽ-u sad barem 50 birokrata smišlja "priopćenje za javnost", a 5 ih čisti snijeg.

VL
ST
stefj
18:52 02.03.2013.

Hm, slika govori više od riječi - jedan vozi, a deset ih gleda. A svi dobiju plaću... Inače, ne znam da li danas postoji sporiji način prijevoza kod nas od vlaka, tako da ako spuste brzinu za 20 km/h naa nekim dionicama to znači da će vlakovi stati...

VL
ME
meteoropat
19:12 02.03.2013.

Gospodo strojovođe,smanjite sebi prava iz radnog odnosa,a ne brzinu vlakova.Sram vas bilo,perfidno manimulirate sa korisnicima usluga HŽ-a,za vrijeme dok su vam polupismeni sindikalci na čudne načine osigurali prava koje ne uživa ni znanstvena zajednica u lijepoj našoj.Rješenje,svim strojovođama i nijihovim sindikalnim vođama dati bezuvjetne otkaze,a lokomotive kroz lijepu našu neka voze vanjski operateri.

VL
MP
mprelesn
19:28 02.03.2013.

za neupućene: strojovođe [ hž vuča vlakova] su podijeljene između hž cargo i hž putnički prijevoz...tim potezom su izgubili nednaravnu moć koju su imali...sad treba raditi a ne sjediti i dobivati plaću...od trenutka kad se ustane do trenutka kad pođe spavati strojovođama je sve bilo plaćeno...sad toga više nema...sad se dijeli sudbina matične firme...zato sad treba skrenuti pažnju na sebe...nek samo kažu koliko su njihovi sindikalci i uprava prikrili milijuna barela pokradene nafte...i na kraju, tko su oni da smanjuju brzinu...brzina, težina i sastav vlakova za svaki vozni red rade stručni ljudi...ovo se može nazvati samo sivi štrajk iz nezadovoljstva zbog ukidanja beneficija...!!!

VL
PA
pancho53
19:36 02.03.2013.

Nosite se više vi i vlakovi,pruge,skretnice,iskliznuča,kašnjenja,pa gori ste da se ne uvrijedite nego u Bangladešu.Pa koja se budala uopće vozi vlakom,čast iznimkama onim koji moraju radi odlaska u školu ili na posao.

VL
ZV
zvocalo
20:03 02.03.2013.

Zar mogu i sporije voziti ? Pa od Vinkovaca do Zagrba brzi ide oko 5 sati, putnički i 6-7 sati. Pa prije se stigne iz Moskve do Irkutska. Znaći sad če trebati krenuti rano navečer da bi se u Zg stiglo kasno ujutro.

VL
DU
Deleted user
20:18 02.03.2013.

Putnici bi bili najsigurniji kad bi vlakovi stajali.

VL
JH
Jasna Horvat
20:25 02.03.2013.

Najveća stvar je podjela strojovođa u dva poduzeća. Oni su dugo godina praktično upravljali željeznicom. Šef sindikada strojovođa imao je status božanstva. A bili su uključeni u sve malverzacije. Njihova samovolja o spuštanju, ionako niskih brzina, više ne može proći. Ne će oni, voziti će drugi. Prošla su im vremena pilotskih plaća i povlastica.

VL
RI
Ribič001
16:05 03.03.2013.

Čini mi se da dosta jalnih i prestrašenih željezničara (iz nesposobne uprave) komentira i manipulira svojim kometarima s ljudima koji ne poznaju željeznički sustav, jer bi nesposobna uprava (od najvišeg do najnižeg šefića, pardon, menagera, mogla odlepršati. Bez izvršnih djelatnika koji najdirektnije sudjeluju u prometu, menageri ne bi imali svoju plaću, a trebalo bi ih platiti po učinku, na postotak, a ne da imaju fixne (astronomske)plaće i ne rade ništa. Strojno osoblje nije nikada imalo pilotske plaće (kamo sreće da jeste), jer je ogroman dio odlazio (i odlazi) za kojekakve menagere npr. za menagera za palete.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.