Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
drugi krug natječaja
Povratak na članak

Šest kandidata u borbi za gradnju terminala na Plesu

Vrijednost 
investicija u novi putnički terminal trebala bi iznositi 192 milijuna eura.

Komentari 35

OB
-obrisani-
11:17 10.10.2011.

hihihihihi izgleda do ovde ima samo bre i onih crvenih, ostali rade hihihhihihii

VL
LU
lutomirski
08:17 10.10.2011.

nisu dostavili potvrdu o nekažnjavanju, to je drzava Hrvatska, sad se prave posteni, a pogledajte cije prevarantske za letove, pa dajte vi garancije da mozete placati, odkad su ti natjecaji, da je sve tako u toj drzavi nebi narod patio, nema tu izbora ja bih od starta dao Zürich kompaniji da gradi, necu toplu vodu izmisljati !!!! i prica je zavrsena

VL
VI
Vito
08:20 10.10.2011.

Vrijednost investicija u novi putnički terminal trebala bi iznositi 192 milijuna eura 192.000.000 X 7,5 = 1.290.000.000 kuna 1.290.000.000 / 12.000 = 107.500 zahoda za ZET-ovce... Nije li nama potrebniji javni zahod od nikome bitne zračne luke? Nedostaje nam škola,ola, vrtića, jaslica, knjižnica, sportskih dvorana za školarce... Ove treba strpati u zatvor i sve dok ne zarade ove potrebne novce za gradnju terminala ne puštati van...

VL
KR
kreont
08:30 10.10.2011.

Ja bi rađe izgradio 150 malih tvornica. Te tvornice bi imale toliki profit da bi mi onda cijena ovog aerodroma bila skoro pa besplatno. Kako se to prije izbora nabacuje, gradi se pelješki most, gradi se aerodrom, grade se kule u pijesku i kule babilonske.

VL
UK
Ugo Kajvez
08:44 10.10.2011.

Još jedna predizborna kampanja i varka i muljaža ..... iako je novi terminal neophodan ništa je ne vjerujem ovim HDZ-činama .............

VL
DU
Deleted user
08:45 10.10.2011.

1.klasična hrvatska priča: kreće se u (nepotrebnu) investiciju (samo petnaestak godina nakon prošle rekonstrukcije zračne luke), kako bi \"skorup\" pobrali neki hrvatski krugovi, a glavninu kolača \"pojeli\" strani investitori - izvoditelji, i to najvjerojatnije ili iz EU fondova ili iz teških kredita! 2.već i na slici, simulaciji, maketi osim dva aviončića, koji smetaju jedan drugom, vidi se da projektanti nemaju pojma, pa ne koriste terminalne cijevi s dvije strane, nego otraga smještaju nekakav perivoj, parkiralište, što li? Pa zar ti ljudi nisu nigdje putovali, pa vidjeli kako to rade drugi? ili možda na ovaj način trasiraju put za novu izgradnju, za nekoliko godina?

VL
AL
AlanFord
08:48 10.10.2011.

Ne bih se baš sližio da je aerodrom nepotreban. Što više, bolja infrastruktura i povezanost je vrlo bitna za bolji transport ljudi, roba i usluga. Ona povećava više segmenata. Npr, spominju se tvornice, đaba i te sve tvornice ako ne možete adekvatno transportirati robu na odredište. Sjetite se samo onog Končarevog projekta turbina koji su muku mučili i morali odustati ili odgoditi narudžbu jer nisu mogli transportirati to do luke. Dakle to je sve povezeno. A opet s druge strane, đabe i ulaganje u sam aerodrom ako neće imati što prevoziti jer mi nemamo tvornica. Pa će gomilati gubitke. Dakle, po meni nije problem što se kod nas nešto gradi, pa tako ni aerodrom, niti Pelješki most niti xy drugih stvari, već što se to sve gradi bez adekvatnog plana i razvoja koji će povezivati više stvari i donositi profit.

VL
MY
mycropht
09:00 10.10.2011.

Vjerujem da je gradna terminala potrebna. Mnogim strancima je prvi susret s Hrvatskom upravo zagrebačka zračna luka koja izgleda prilično jadno u u usporedbi sa bilo kojom europskom zračnom lukom koju sam ja vidio (7-8), a nitko ne dobiva drugu šansu da ostavi bolji prvi dojam. Ja glasam za Muenchen.

VL
OB
-obrisani-
09:10 10.10.2011.

Infrastruktura je krvotog države. Ako može čovjek bez krvotoka može i država bez infrastrukture.

VL
DI
Dupin iz Kupe kod Siska
09:25 10.10.2011.

Novinar Josip nam nije prenio dali se ide sa ovim rijesenjem na slici. Rijesenje je kvazi organsko, a danas se rade jasne organske izvedbe. Laiku je jasno da su segmenti lose ili nikako povezani. U praksi bi dobili vrlo ruzan objekt. Treba ljepse, prihvatljivije rijesenje, kako se nebi bacio novac. Zaboga to nam je glavni aerodrom!

VL
DU
Deleted user
09:27 10.10.2011.

Ja sam definitivno za München. To je zadnjih godina najbolji aerodrom u Europi (po mnogim anketama) i vjerujem da ce razdrmati tu nasu zabokrecinu. Zagreb treba definitivno novi terminal!!!

VL
Avatar mliniški
mliniški
09:27 10.10.2011.

Kamen temeljac bi trebala položiti HSP, a ne uvijek ista stranka.

VL
mučki_đubrivoje
09:58 10.10.2011.

zar ne gradi IGH

VL
OB
-obrisani-
10:25 10.10.2011.

da je na isti nacin kukuriku i onaj mudonja cacic dao napravit autoput do splita, sad bi imali barem 1 milijardu eura manje duga, sveznajuci komunisti odlucili sami gradit autoput, pa smo zahvaljujuci njima sdad svi u dreku, na nacin da imamo dug, a imamo i najskuplji autoput na svijetu, a i dan danas financiramo otplatu kamata a ne i glavnice iz drzavnog proracuna, u buducnosti vozit ce se jos i manje auta njime nego do sada, ovo je najbolji potez vlade, a da nisu onom bosanskjom analfabetu i covjeku bez skole i zanata poklonili zagrebacku mljekaru koju je isti prodao u ono vrijeme za 367 milijuna$ a danasnje 400 milijuna$-sad bismo imali napravaljen novi most prema dubrovniku ili novi aerodrom i to zabadava.

VL
OB
-obrisani-
10:38 10.10.2011.

vlaskoulicanec, ja sam protiv-zato da smo vec jednom imali dreka radi minhena-kad su komunistis a linicem prevarili landesbanku iz minhena pa sus e ovi povukli i vratili istu-moje je misljenje da je to treba dati napravit onima sa najvise love u europi zurihu, ako nude lovu treba im je i uzeti-to sta ce napravit bit ce vjerojatno makar malo ali jedno od modernijeg u europi

VL
JS
Janje-s-crnim-repićem
11:03 10.10.2011.

Strabag se već nekoliko godina priprema za akciju \"Aerodrom Zagreb\", bojim se da se ne spremaju bezveze već im je vjerojatno netko nešto obećao.

VL
EK
eks
11:04 10.10.2011.

a dobit će nijemci ; ko da je merkelica badava blagolslovila ugovor o pristupanju... prvo joj je isao josipović , prosao ugovor a onda je dosla u zgb. ko da ona \'pjeva \' ko jaca, žena se bori za svoju zemlju. u srbiji su nijemci otvorili 24 firme , pazi : 24 ! u hrvatskoj ...???

VL
OB
-obrisani-
11:05 10.10.2011.

Najbolji aerodrom u Evropi je Schipol.U samom svetskom vrhu je po funkcionalnosti i cistoci,o organizaciji i da ne pricam.Koliko mi je poznato aerodrom ZG,posluje vrlo dobro.U tom smislu bi postavio pitanje isplativosti davanja koncesija nekom drugom,jer prakticno se prodaje trziste u uslovima recesije.Recesija ce proci,saobracaj ce se povecati,ali profiti ce ici nekom drugom....Nesto me podseca na INU....

VL
OB
-obrisani-
11:18 10.10.2011.

sipul-najboli aerodrom hhihihihihihihi hihihhihihihihi hihihihiihhi

VL
RE
reporter
11:34 10.10.2011.

Kako izdajnička vlast može djelovati nego izdajnički?!!! Sve subjekte od primarnog nacionalnog interesa predali su u ruke stranaca (banke, telekomunikacije, veliki dio energetike,... ). Ono što je još preostalo pokušavaju što prije prenijeti u strane ruke. Hrvatskoj nipošto nije uu interesu da njenim zračnim prostorom i aerodromima upravljaju stranci i tako kontroliraju promet robe i ljudi usput na nama zarađujući. Također tražimo kaznenu odgovornost za one koji su upropastili jake domaće građevinske firme dodjeljujući poslove strancima što i sad pokušavaju. Izdajnicima kazna izdajnička!!!

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.