Naslovnica Vijesti Hrvatska

Šest kandidata u borbi za gradnju terminala na Plesu

Vrijednost 
investicija u novi putnički terminal trebala bi iznositi 192 milijuna eura.
10. listopada 2011. u 08:00 35 komentara 1 prikaza
\'1nagrada03_nnn_gra_031008nIGH...Jure Radic...pleso....projektnterminal....zracna luka zagreb\'

U drugi krug natječaja za koncesiju u Zračnoj luci Zagreb ušle su zračne luke München, Pariz, Zürich, Atena, Houston i Incheon, doznajemo od dobro obaviještenih izvora. Od ukupno 10 pristiglih ponuda u prvom krugu natječaja otpale su četiri, koje prema mišljenju komisije nisu zadovoljile uvjete, a to su turski TAV, francuski French riviera airports i Vinci concessions te njemački Hochtief Concessions.

Nakon prvog kruga natječaja proljetos komisija Ministarstva mora, prometa i infrastrukture objavila je imena svih pristiglih kandidata, no nakon što su odabrali ponude koje su zadovoljile uvjete natječaja, obavili su se zavjetom šutnje pozivajući se na Zakon o javnoj nabavi koji im zabranjuje objavu imena onih koju su ušli u drugi krug. Samo su otkrili kako su pozive da dostave konačne ponude za koncesiju na Plesu poslali šestorici kandidata. Njihova bi imena trebala biti otkrivena tek 31. listopada kad budu otvarane konačne ponude s konkretnim financijskim podacima.

No od dobro obaviještenih izvora doznali smo koji su kandidati pozvani na dostavu tih konačnih ponuda. To je potvrdilo prijašnje pisanje da je jedan od kandidata koji je najviše zagrizao za Zračnu luku Zagreb – turski TAV, koji upravlja istanbulskim aerodromom Kemal Attatürk, ispao iz igre.

Turci nisu ušli u drugi krug jer njihova tvrtka kći nije poslovala pozitivno, a i nisu dostavili potvrdu o nekažnjavanju, iako su zadovoljili ostale bitne uvjete natječaja, odnosno da upravljaju aerodromom koji ostvaruje promet veći od 10 milijuna putnika, ne smije u vlasništvu imati aviokompaniju, mora biti neovisan o državnom proračunu i bez značajnog udjela u vlasništvu zračnih luka u krugu od 400 kilometara od zagrebačke luke te je sagradio aerodrom najmanje vrijednosti investicije od 150 milijuna eura. Na uvjetima su pale dvije francuske ponude i jedna njemačka. TAV je posredno najavljivao da će se žaliti na izbacivanje iz natječaja, no to se, kako doznajemo, ipak nije dogodilo. Predviđena vrijednost investicije u novi putnički terminal na Plesu je 192 milijuna eura.

Četiri ponude odbijene jer nisu zadovolj

Četiri ponude odbijene jer nisu zadovoljile uvjete
Nakon prvog kruga i ponuda 10 kandidata, četiri nisu zadovoljili uvjete. U igri su i dalje: Zračna luka Atena i J&P Avax - Grci su udružili snage najvećeg aerodroma i građevinske tvrtke, zatim Zračna luka Zürich i Strabag, Aeroporto de Paris i Bouygues - francuska tvrtka koja upravlja pariškim aerodromima, HAS&ADC i Alpine Bau - tvrtka kći Zračne luke Houston, Korejska zračna luka Incheon, koja želi koncesiju na Plesu s turskom građevinskom tvrtkom, zatim Zračna luka München i GMR Infrastrukture te Incheon Airport i IC Ictas.

Hrana
Mood food
Hrana za dobro raspoloženje: Doznajte što bi trebalo jesti da se osjećate sretnije

A1 izdvaja za Vas

  • lutomirski:

    nisu dostavili potvrdu o nekažnjavanju, to je drzava Hrvatska, sad se prave posteni, a pogledajte cije prevarantske za letove, pa dajte vi garancije da mozete placati, odkad su ti natjecaji, da je sve tako u toj drzavi nebi narod patio, ... prikaži još! nema tu izbora ja bih od starta dao Zürich kompaniji da gradi, necu toplu vodu izmisljati !!!! i prica je zavrsena

  • Vito:

    Vrijednost investicija u novi putnički terminal trebala bi iznositi 192 milijuna eura 192.000.000 X 7,5 = 1.290.000.000 kuna 1.290.000.000 / 12.000 = 107.500 zahoda za ZET-ovce... Nije li nama potrebniji javni zahod od nikome bitne zračne luke? Nedostaje nam škola, ... prikaži još!ola, vrtića, jaslica, knjižnica, sportskih dvorana za školarce... Ove treba strpati u zatvor i sve dok ne zarade ove potrebne novce za gradnju terminala ne puštati van...

  • -obrisani-:

    hihihihihi izgleda do ovde ima samo bre i onih crvenih, ostali rade hihihhihihii