Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 165
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Marko Polo
Povratak na članak

Remorkeri povukli Marka Pola za metar i pol, stigao i najjači tegljač

Uz pomoć tri remorkera Jadranskoga pomorskog servisa uspjeli su pomaknuti trajekt metar i pol unatrag. U pomoć je oko 10 sati stigao i najjači tegljač David 1 koji će Marka Pola prihvatiti po krmi.

Komentari 23

Avatar Gump, Forrest
Gump, Forrest
12:42 27.10.2009.

Vito, mislim da više sile i kontejnerski promet nemaju veze s Markom Polom, a naravno da je posada potpuno nedužna, odjedanput, kao grom iz vedra neba, niotkuda se pred pramcem pojavio otok...

VL
Avatar Gump, Forrest
Gump, Forrest
12:09 27.10.2009.

Sve čekam da se probude ekolozi i počnu protestirati protiv devastiranja podmorja i staništa ježinaca i priljepaka drobljenjem kamenja i miniranjem stijena

VL
MA
malidiv
12:24 27.10.2009.

Gdje su sad Jack Lalanne i njegov magični sokovnik?

VL
TU
tupslav
19:28 27.10.2009.

Zasto ovoliko galame zbog jednog broda? Mi smo drzava sa 4 miljuna i 10 miljardi zarade od turizma. Sto je za nas jedan takav brod, avion ili vlak? Jadrolinija je do sad u flotu ulozila 115 miljuna €, sad ce jos 35..

VL
AN
andrija
16:31 27.10.2009.

Mozda su isli na prstace...

VL
BT
bili-tartuf
23:33 27.10.2009.

eko, san van lipo reka ..da bez Bagera i Dropulicke nis´necé naciniti,..sutra pocímlju sa minama i bagerima...(oni cóvik , cá ima tamo hizú cé imati puno ribe , nakon mina)

VL
Avatar Topgen
Topgen
11:29 27.10.2009.

A di je onaj Veli Joze ?

VL
HO
horton
12:14 27.10.2009.

Već vidim da će na kraju brod potonut, pa će reć da nisu bili pripremljeni za mogućnost da more prodre nakon što su ga vukli po stijenama i minirali par puta :)

VL
RI
riječanka
12:27 27.10.2009.

ma ako nam je cijela država nasukana, što je jedan Marko Polo...

VL
AB
abendblatt
12:37 27.10.2009.

Mozda bi morali ispod nega postaviti zracne jastuke i podignit ga?

VL
RA
rackizel
12:39 27.10.2009.

Na žalost \"Veli Jože\" je bio jedina velika dizalica, mislim 500.000 tona, koja je radila u Sredozemlju. Ostale su radile po Atlantiku i drugim morima i oceanima. Uprkos sve većem proemtu i pratećoj pomorskoj nesreći hrvatski političari su ga uništili. Zašto? Zato da bi cijelu Hrvatsku lakše pokolonili. \"Marko Polo\" je samo ogledalo politike uništavanja Hrvatske kao pomorske zemlje. Pri tom ne mislim na trenutnu nesreću, već općenito na to da su takve nesreće neminovne u sve gušćem pomorskom prometu po Jadranu. Ovo je samo opomena \"viših sila\" za ono što nas čeka kad osposobimo luke za kontejnerski promet. Makar taj promet danas odlazi prema Kopru i Trstu, ova nesreća je dobar primjer nedovoljne spremnosti u prošlosti, a dobra vježba za budućnost. Žalosno je što političari i činovničke pijavice žele svaliti odgovornost na posadu.

VL
DU
Deleted user
12:40 27.10.2009.

Ovo je jedna od najviše sramotnih epizoda našeg pomorstva. Naime, \"najašiti\" najvećom flotnom jedinicom na tako velik otok, a bez \"više sile\" (kvar motora, nevera i sl.) - e to jedino pomorci znaju koliko je sramotno, zar ne? Ovo će se prepričavati još desetljećima u krugovima pomoraca, a koji se znano redom \"krste\" kad vide svakog ljeta što \"učiniše\" vikend-kapetani. Međutim, ovo je djelo \"ljutih profesionalaca\" na komandnom mostu i taj trajekt više nikad neće biti što je bio nakon što je \"najašio\" i nakon ovako siledžijskog odsukavanja.

VL
AM
amarena
13:02 27.10.2009.

vito, budaletino jedna, a tko može biti kriv za nasukanje ako ne posada? pa nije valjda kriv hdz ili sdp što je neki idiot na straži bio nepažljiv, zaspao ili bio pijan??? bez obzira na profesiju, naši ljudi su bezvezni,i, lijeni, neodgovorni, bahati, puni sebe, arogantni, lako ćemo, tko ga je**, boli me ku*** itd, itd pa su i profesionalni rezultati u skladu s time

VL
DU
Deleted user
13:05 27.10.2009.

Tko je kriv, o tome govori službeno priopćenje: \"Članovi posade u straži nisu, naime, pravodobno promijenili kurs plovidbe na utvrđenoj poziciji, pa je trajekt najprije zastrugao desnim bokom i udario desnim vijkom i kormilom u otočić Balabra, a nakon toga se nasukao na sjeverozapadni dio obale Sita 24. listopada 2009. godine u 2 sata. Zaključilo je to, na temelju dosad prikupljenih podataka i obavljenih analiza, Povjerenstvo za istragu uzroka havarije Marka Pola koje je imenovao ministar Božidar Kalmeta. \" /// Zapazite da se radi o duplom nasukavanju jer su prvo \"odbili\" dio brodske elise na jednoj lokaciji, a onda i \"zajahali\". Jel nekog uopće bilo na komandnom mostu ili je samo bio uključen autopilot?

VL
PE
pedesete
13:17 27.10.2009.

\"Rezultati alko-testa čekaju se 12 dana\" tko je ciji kum i tko skime pregovara. Hajdemo gospodo novinari narod i demokracija ocekuju vise!!!

VL
DU
Deleted user
12:52 27.10.2009.

I zanimljivo da u \"Jadrolinija\" svi šute kao konobarski novčanici i da nema izjava za medije, a i tradicionalno krvoločni mediji (koji primjerice odmah javno objave ime liječnika kojem umro bolesnik na op. stolu i slično) nisu \"razgrnuli\" ovaj sramotni slučaj kako to inače čine... Znakovita šutnja, rekao bi jedan naš pokojni političar! Milijunske štete, sramota za par desetina tisuća pomoraca koliko ih služi kruh sa 7 kora - što u domaćoj floti što na strancima, a mediji nikako da potegnu prava pitanja u prvi plan.

VL
BT
bili-tartuf
16:53 27.10.2009.

..lipo je delati sexa na brodu po valovima,...i jos´kada se naglo zakocí-nasuka....\"flash-efekt\"..-:))

VL
MI
misuratakid
11:49 27.10.2009.

@topgen Veli Joze je prodan u Staro Zeljezo - troskovi odrzavanja bili su preveliki za tvrtku \"Brodospas\", koju je \"Jadranski Pomorski Servis\" unistio jer je preko politickih veza dobivao sve poslove - Na kraju je JPS ponudio da ce kupitii i Velog Jozu, ali ga je Brodospas odlucio radje rashodovati i prodati u staro zeljezo, nego ga prepustiti Jadranskom Pomorskom Servisu.

VL
RU
Rurik
11:58 27.10.2009.

NE DAJ SE, MARKOOO!!!

VL
PE
pedesete
13:26 27.10.2009.

Majko mila sta ce nam opet biti servirano kao istina.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.