Naslovnica Vijesti Hrvatska

Fuchs: Nitko u školama neće učiti djecu da je Zemlja ravna ploča

Svjetonazorska pitanja, smatra Fuchs, u ovom trenutku treba ostaviti po strani, kako onih 90 posto stvari o kojima se svi slažemo ne bi čekalo.
21. travnja 2018. u 12:25 62 komentara 938 prikaza
učionica
Foto: Duško Jaramaz/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/4

Prvi sastanak Ekspertne radne skupine (ERS) za provedbu kurikularne reforme održat će se početkom idućega tjedna, najavio je u subotu posebni savjetnik predsjednika Vlade za koordinaciju rada ERS-a Radovan Fuchs.

Imenovana ključna grupa Ekspertna skupina na sastanak će zvati i Divjak jer je i ona odgovorna

"Imat ćemo početkom sljedećeg tjedna prvi sastanak ERS-a, kako bi se u prvom redu upoznali svi članovi skupine koji su izabrani javnim natječajem te kako bismo već otprilike podijelili prve zadatke", istaknuo je Fuchs u emisiji Hrvatskoga radija Intervju tjedna.

Dodao je i kako se može očekivati da će Posebno stručno povjerenstvo za provedbu Strategije obrazovanja, znanosti i tehnolgije idućega tjedna konačno prihvatiti Akcijski plan provedbe Strategije, koji je preduvjet za razgraničavanje zadataka pojedinih tijela previđenih Strategijom i kojima se definira obim posla.

Ako Akcijski plan slučajno i ne bude donesen, "to nas neće priječiti da nešto ne počnemo raditi, da ERS krene s određenim zadacima", rekao je Fuchs.

Poručio je da bez nastavnika i učitelja i najbolje sastavljena refoma pada. "Biti učitelj i nastavnik nije zanimanje nego poziv", odgovorio je na pitanje hoće li nastavnici imati volje još jednom se uključiti u reformu.

"Oni će se uključiti s entuzijazmom, ako ih se motivira i vrati im se dostojanstvo", dodao je.

Svjetonazorska pitanja, smatra Fuchs, u ovom trenutku treba ostaviti po strani, kako onih 90 posto stvari o kojima se svi slažemo ne bi čekalo. "I svjetonazorska pitanja trebaju se raspraviti, ali svima mora biti jasno da nitko u školama neće učiti djecu da je Zemlja ravna ploča", rekao je.

Blaženka Divjak Blaženka Divjak U eksperimentalnoj školi roditelji neće plaćati ni udžbenike ni tablete Radovan Fuchs SASTANAK U PONEDJELJAK Fuchs i Divjak počinju raditi NUŽNA HITNA REFORMA Osnovci najviše uče povijest, malo čitaju i ‘vise’ na Facebooku

VIP izdvaja za Vas

  • Avatar mofo
    mofo:

    Mislim da je broj ljudi koji neironično vjeruju da je Zemlja ravna ploča manji od djelića promila, ali nema veze, glavno da se prosvjeduje...

  • Avatar Mabolimekrac
    Mabolimekrac:

    Koji naslov? Kako je uopce “ploca” postala pitanje?! Koje pranje mozgova i skretanje tema s bitnog. Glavno da cemo mi biti JEDINA zemlja u svijetu koja provodi reformu bez podizanja placa onima koji je provode, uciteljima i profesorima! Fuj...

  • vlatx:

    Ovo sa reformom školstva polako prerasta u tragikomediju. Svaka politička stranka o tome raspravlja, svaki ministar ima svoje ideje a generacije djece se i dalje školuje kao i prije. Zašto ne krenuti od nečega jednostavnijeg prema kompliciranijem? Zašto nitko ne ... prikaži još! razmišlja o samoj djeci već svi razmišljaju o svojim stolicama i kako opravdati visoke plaće? Zašto se ne krene s obrazovanjem roditelja kako treba odgajati djecu? Da, roditelji neznaju odgajati svoju djecu, bez obzira na stručnu spremu roditelja. Svaka škola ima pedagošku službu koja bi se time mogla pozabaviti kroz radionice tijekom godine. Zašto se sva djeca guraju u prosječnost? Moramo biti svjesni da imamo ispodprosječnu djecu, prosječnu i iznadprosječnu djecu a svi se guraju u prosječnost!! Kome to pomaže? Ispodprosječna djeca se guraju do samih granica mogućnosti, prosječna su nezadocvoljna što ih ispodprosječni koće a iznadprosječna djeca ne mogu uopće razviti puni potencijal jer se s njima nitko ne bavi!!! Zašto su nam škole za djecu s posebnim potrebama sve praznije a djeca za takve škole se "guraju" u normalne škole? Nema tu socijalizacije već se sve svodi na frustiranost djece i učitelja i na kraju jako lošeg prijenosa znanja jer se učitelji moraju baviti s takvom djecom dok se ostatak razreda zapostavlja!!!! zašto nema u školama oragnizirani odjeli s nadarenom djecom? Zašto se takva djeca ne prepoznaju u školi a u vrtićima da? Ovo je samo nekoliko primjera jednostavnih stvari koje bi već bile velika pomoć