Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 59
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
MEDITERANSKI KORIDOR
Povratak na članak

Povijesni dan - nakon čak 52 godine u promet ide nova pruga

Vlakom od Bjelovara do Zagreba sada za sat i deset minuta.

Komentari 60

IN
inot
12:42 24.11.2019.

Projekt se počeo pripremati još 2002., lokacijska dozvola izdana je 2007., a građevinska 2009.Radovi su počeli u rujnu 2017, a rok završetka bio je studeni 2017. Završena 15. prosinca 2019.Ajde fala k.... cu da ce bit završena....alooo 20-30 km pruge

VL
Avatar rijetko kulturan
rijetko kulturan
13:02 24.11.2019.

Od Bjelovara do Zagreba 90ak kilometara, trajat će jednako kao vucaranje lokalnim cestama. Evo, letim kupiti HŽovu godišnju kartu (ali ipak ne, strah me da će mi zgrada na kolodvoru pasti na glavu)!

VL
DU
Deleted user
12:49 24.11.2019.

Dakle otprilike godina dana po kilometru. Kakva drzava...

VL
RE
realisticki
13:15 24.11.2019.

Ovdje se priča o gradnji, a nitko ne spominje pruge koje su bile u prometu prije posljednjeg rata , a sada nisu.

VL
Avatar Sandinista
Sandinista
12:45 24.11.2019.

Zadnju prugu koja je izgrađena su gradile Omladinske radne brigade

VL
MO
Morlak2.
13:54 24.11.2019.

Varenje je probavni proces u ljudskom ili životinjskom organizmu. Po svemu sudeći autor je htio pisati o zavarivanju, ali nije upoznat da ta riječ postoji u našem jeziku. Možda i vaši lektori štrajkaju skupa s učiteljima?

VL
KO
kowski
17:03 24.11.2019.

Ne mogu vjerovati da ovi novinari nemaju pojma o gramatici i o onom o čemu pišu. Budalo kaže se zavari a ne varovi

VL
VO
vorda400
13:05 24.11.2019.

Zadnja gradnja pruge je bila kad je Tito hodao zemljom a brzina vlakova je danas ista kao za vrijeme franje Josipa

VL
ZD
ZDRU
13:31 24.11.2019.

Na prvoj i trećoj slici je TRAMVAJSKA pruga!

VL
Avatar whitesox
whitesox
12:53 24.11.2019.

Hrvatska ne smije biti uspješna zbog okruženja! Do sad su nam dobro zgadil i nastavljaju sa tom perfidnim igrom nacionalne vrijednosti! 18 godina od projekta do izvedbe! Nismo uopće sistem promijenili! Komunizam je i dalje na snazi!

VL
IL
ilijan1a
12:51 24.11.2019.

Neka se samo radi i gradi

VL
KO
Kokoiduhovi
14:15 24.11.2019.

Sramota je da Hrvatska ima nikakav, opasan i bijedan željeznički promet. Npr. bez vlakova u SAD-u, u V. Britaniji; nije zamislivo. Mi imamo ono kaj je izgrađeno za vrijeme Austro.Ugarske te poslije 2. svj. rata. Baš smo šugavci, a istodobno se toliko novca rasipa i odlijeva na koješta.

VL
PS
psiho84
14:14 24.11.2019.

Hz-u je potreban tim menadzera da jednostavno udu unutra, naprave plan odrzivog razvoja i napokon od te firme naprave modernu zeljeznicu u rangu eu standarda. Ovo je sramotno. Naravno da nije igrarija gradnja pruge, ali 30km toliko dugo da bi top speed bio 120km/h je jadno. Sve ispod 160 km/h je u danasnje vrijeme zalosno. Gradi se nesto sto bi trebalo trajati narednih 50 godina uz redovno odrzavanje. Pa dajte onda napravite to kako treba i prilagodeno barem danasnjem vremenu. Hrvatska se mora povezati sa splitom i rijekom brzom prugom, a cijena voznje mora biti konkurentna cijenama autobusa

VL
TP
tomo.peric.10
17:21 24.11.2019.

A kad će obnova pruge Dugo Selo -Novska na kojoj je prometna brzina 60km/h?

VL
NI
Nini istrijan
16:37 24.11.2019.

17 godina od projekta do izgradnje i to evropskim novcem u strucnoscu.Da nije bilo toga(Evrope) mi bi vjerojatno slavili 30 godisnjicu projektiranja te "vrlo vazne" pruge. Ludoj kuci nema kraja,ha,ha,ha.

VL
PR
prajdali100
15:42 24.11.2019.

Treba ispitati ekonomsku isplativost i ako je odgovor DA napraviti prugu Split- Ploče.

VL
J2
Jarac_26
19:16 24.11.2019.

Zadnja voznja vlakom; 2, 5 sati. Karlsruhe-Paris. Otprilike 500km

VL
SH
shega
14:58 24.11.2019.

Od Bjelovara do Zg ... 1,2 sata ... pa to danas stignes romobilom ... Nekad je staljin dao vjesati zeljeznicare ... stara praksa bi pomogla

VL
J2
Jarac_26
19:16 24.11.2019.

Zadnja voznja vlakom; 2, 5 sati. Karlsruhe-Paris. Otprilike 500km

VL
WI
wimniannannia
12:53 24.11.2019.

Smijesno je prugice brzine 100-ak km/h, kroz brda, sume i cuke nazivati ''Mediteranskim koridorom''. Pa to ide nesto brze od magarca, u odnosu na 300 i kusur km/h, kako danas idu vlakovi.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.