Povijesni dan - nakon čak 52 godine u promet ide nova pruga
Vlakom od Bjelovara do Zagreba sada za sat i deset minuta.
Komentari 60
Od Bjelovara do Zagreba 90ak kilometara, trajat će jednako kao vucaranje lokalnim cestama. Evo, letim kupiti HŽovu godišnju kartu (ali ipak ne, strah me da će mi zgrada na kolodvoru pasti na glavu)!
Dakle otprilike godina dana po kilometru. Kakva drzava...
Ovdje se priča o gradnji, a nitko ne spominje pruge koje su bile u prometu prije posljednjeg rata , a sada nisu.
Zadnju prugu koja je izgrađena su gradile Omladinske radne brigade
Varenje je probavni proces u ljudskom ili životinjskom organizmu. Po svemu sudeći autor je htio pisati o zavarivanju, ali nije upoznat da ta riječ postoji u našem jeziku. Možda i vaši lektori štrajkaju skupa s učiteljima?
Ne mogu vjerovati da ovi novinari nemaju pojma o gramatici i o onom o čemu pišu. Budalo kaže se zavari a ne varovi
Zadnja gradnja pruge je bila kad je Tito hodao zemljom a brzina vlakova je danas ista kao za vrijeme franje Josipa
Na prvoj i trećoj slici je TRAMVAJSKA pruga!
Hrvatska ne smije biti uspješna zbog okruženja! Do sad su nam dobro zgadil i nastavljaju sa tom perfidnim igrom nacionalne vrijednosti! 18 godina od projekta do izvedbe! Nismo uopće sistem promijenili! Komunizam je i dalje na snazi!
Neka se samo radi i gradi
Sramota je da Hrvatska ima nikakav, opasan i bijedan željeznički promet. Npr. bez vlakova u SAD-u, u V. Britaniji; nije zamislivo. Mi imamo ono kaj je izgrađeno za vrijeme Austro.Ugarske te poslije 2. svj. rata. Baš smo šugavci, a istodobno se toliko novca rasipa i odlijeva na koješta.
Hz-u je potreban tim menadzera da jednostavno udu unutra, naprave plan odrzivog razvoja i napokon od te firme naprave modernu zeljeznicu u rangu eu standarda. Ovo je sramotno. Naravno da nije igrarija gradnja pruge, ali 30km toliko dugo da bi top speed bio 120km/h je jadno. Sve ispod 160 km/h je u danasnje vrijeme zalosno. Gradi se nesto sto bi trebalo trajati narednih 50 godina uz redovno odrzavanje. Pa dajte onda napravite to kako treba i prilagodeno barem danasnjem vremenu. Hrvatska se mora povezati sa splitom i rijekom brzom prugom, a cijena voznje mora biti konkurentna cijenama autobusa
A kad će obnova pruge Dugo Selo -Novska na kojoj je prometna brzina 60km/h?
17 godina od projekta do izgradnje i to evropskim novcem u strucnoscu.Da nije bilo toga(Evrope) mi bi vjerojatno slavili 30 godisnjicu projektiranja te "vrlo vazne" pruge. Ludoj kuci nema kraja,ha,ha,ha.
Treba ispitati ekonomsku isplativost i ako je odgovor DA napraviti prugu Split- Ploče.
Zadnja voznja vlakom; 2, 5 sati. Karlsruhe-Paris. Otprilike 500km
Od Bjelovara do Zg ... 1,2 sata ... pa to danas stignes romobilom ... Nekad je staljin dao vjesati zeljeznicare ... stara praksa bi pomogla
Zadnja voznja vlakom; 2, 5 sati. Karlsruhe-Paris. Otprilike 500km
Smijesno je prugice brzine 100-ak km/h, kroz brda, sume i cuke nazivati ''Mediteranskim koridorom''. Pa to ide nesto brze od magarca, u odnosu na 300 i kusur km/h, kako danas idu vlakovi.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Projekt se počeo pripremati još 2002., lokacijska dozvola izdana je 2007., a građevinska 2009.Radovi su počeli u rujnu 2017, a rok završetka bio je studeni 2017. Završena 15. prosinca 2019.Ajde fala k.... cu da ce bit završena....alooo 20-30 km pruge