Naslovnica Vijesti Hrvatska

Divjak: Ovo je dugoročan proces za frontalnu primjenu u svim školama Hrvatske

Ministrica predstavlja eksperimentalnu fazu reforme "Škola za život"
04. rujna 2018. u 17:07 34 komentara 3156 prikaza
Pogledajte galeriju 1/2

Za ministricu obrazovanja, Blaženku Divjak  “Škola za život” koja se značajno razlikuje od nekada promovirane Cjelovite kurikularne reforme i koja je službeno započela jučer s novom školskom godinom nije pokušaj reforme već reformski proces s čijim je početkom zadovoljna. 

Područna škola Kljenovac Poražavajuća slika Zatvorena škola pokraj Imotskog, nijedno dijete nije upisano u prvi razred

– Ovo je sigurno reforma s obzirom da smo mi pripremili kompletni postupak, ne samo reformskog procesa koji se odnosi na eksperimentalne škole, nego je to dugoročan proces koji već sada imamo uplanirano za frontalnu primjenu u svim školama Hrvatske, kazala je gostujući na Večernji.tv ministrica Divjak.

Budući je prvog dana škole izjavila kako nije potrebno da se teži savršenstvu već provedivosti u reformi pitali smo je nisu li istog uvjerenja - onoga da rade provedive promjene u obrazovanju bili i svi prethodni ministri koji su pokušavali provesti reformu a kojima se zamjeralo nepoštivanje Strategije obrazovanja, dokumenta po kojem se trebala provesti Cjelovita kurikularna reforma.

– Treba se nekad usuditi i iskoračiti. Mogli smo čekati do 2022. godine kada bismo imali baš sve spremno no tada bismo izgubili još četiri generacije učenika što mislim da je nedopustivo za bilo kojeg roditelja. Neću komentirati svoje prethodnike, ali svatko za sebe može prosuditi tko se usudio napraviti iskorak – kazala je ministrica Divjak

ministrica divjak 'Sve je ispoštovano za početak reforme, od educiranja nastavnika do opreme'

S uvođenjem obvezne informatike  u petim i šestim razredima, Hrvatska je već sada trebala početi s pripremama da se ista obveznost primjeni i u sedmim i osmim razredima, kako je to s početkom godine i obećano.

- Kad smo odlučili uvesti obveznu informatiku birali smo pete i šeste razrede iz dva razloga - prvi jest činjenica da smo tim učenicima željeli dati dobre temelje, a drugi da smo u tim razredima imali prostora u satnici. Sada smo otklonili Zakonske prepreke da obveznu informatiku uvedemo i u pete i šeste razrede, pa ćemo napraviti analizu i vidjeti hoćemo li nastaviti s obveznosti informatike. To će odlučiti povjerenstvo - kazala je ministrica ističući kako rok za tu odluku povjerenstvo nema. Na pitanje hoće li i sljedeće godine kada u reformu uzlaze sve škole bez iznimke biti istih problema - ministrica je istaknula da ne, budući je već sada postavljen temelj, a čim dođu prvi rezultati eksperimenta krenut će se i s edukacijom svih ostalih nastavnika.

[video: 26553 / ]

 

VIP izdvaja za Vas

  • Avatar tituš
    tituš:

    Kad odlazite zauvijek iz naših života i resora kojeg ste posve nezasluženo zaposjeli?

  • midget:

    Zbog čega ministrica na tuđe greške reagira odlučno kao što je to slučaj sa današnjom neupisanom djevojčicom a sve svoje greške minorizira. Pa to što nema opreme udžbenika laptopa niti edukacije za nastavnike umanjije floskulama da će se greške ispravljati ... prikaži još! po putu. Pa radi se o sudbinama djece ne može se na njima učiti!! Čini mi se da ministrica ali i večina medija primjenjuje onu latinski Quod licen jovi non licet bovi

  • zlocinackaplatforma112:

    Drugarice žurno bi trebala kupiti koji kilogram srama, morala i poštenja a pameti neka ti dade vrdoljak.