Nike planira od sljedećeg tjedna povisiti cijene nekih proizvoda i prodavat će artikle na Amazonu, priopćila je tvrtka u srijedu. Povećat će cijene odjeće i opreme za odrasle za 2 do 10 dolara, dok će one s cijenom između 100 i 150 dolara zabilježiti povećanje od 5 dolara, priopćili su. Tvrtka nabavlja značajan dio svoje obuće iz Kine i Vijetnama, a s približavanjem kritične sezone kupovine za povratak u školu, Nike neće povećavati cijene dječjih proizvoda. "Redovito procjenjujemo svoje poslovanje i prilagođavamo cijene kao dio našeg sezonskog planiranja", priopćili su iz tvrtke. Cijene cipela skupljih od 150 dolara povećat će se do 10 dolara, dok proizvodi koji koštaju manje od 100 dolara neće vidjeti nikakvo povećanje. Nikeove tenisice Air Force 1, koje koštaju 155 dolara, izuzete su od povećanja, piše Reuters. Iz Pume su pak priopćili da su smanjili isporuke iz Kine u SAD i da bi mogli povećati cijene u zemlji zbog carina. Kako piše BBC, Nike će cijene nekih tenisica i odjeće povisiti od 1. lipnja, nekoliko tjedana nakon što je konkurent Adidas upozorio da će morati povećati cijenu proizvoda zbog američkih tarifa.
Nike će se pak vratiti na Amazon. Nikeove proizvode na Amazonu trenutno prodaju neovisni trgovci, a tvrtka je prestala prodavati na platformi za e-trgovinu 2019. godine jer je fokus prebacila na prodaju na vlastitim web stranicama i u trgovinama. Povratak Amazonu u SAD-u bio je dio ulaganja u tržište kako bi dosegao veći broj potrošača, što je uključivalo i širenje na nove fizičke trgovce poput lanca robnih kuća Printemps. Sjeverna Amerika je bila najveće Nikeovo tržište po ukupnim prihodima, od 2024. godine. Amazon je obavijestio neke od tih trgovaca da će im od 19. srpnja zabraniti prodaju određenih Nike proizvoda jer je izravno surađivao s Nikeom, izvijestio je Information, pozivajući se na poruku koju je tvrtka poslala trgovcima. "Malom broju pogođenih prodavača dajemo produženo razdoblje za prodaju kroz svoje zalihe preklapajućih artikala", rekao je glasnogovornik Amazona.
Tvrtke diljem svijeta bore se s neizvjesnošću trgovinske politike Trumpove administracije. Niz visokih "recipročnih" tarifa, koje su najavljene 2. travnja, stavljene su na čekanje dok zemlje iz cijelog svijeta pregovaraju s Bijelom kućom. Roba iz Vijetnama, Indonezije, Tajlanda i Kine - zemalja koje proizvode obuću za američke tvrtke - suočit će se s nekim od najviših američkih uvoznih poreza, između 32% i 54%. Pauza od 90 dana istječe početkom srpnja, ali osnovna carina od 10% ostaje na snazi. Vijetnam je daleko najveći proizvođač Nike robe. U svojoj posljednjoj punoj financijskoj godini, tvrtka je izjavila da su tvornice u Vijetnamu proizvele 50% sve njihove obuće i 26% odjeće. Tvrtke u Kini, Indoneziji i Kambodži također proizvode proizvode za Nike. Proizvodnja za inozemna poduzeća ključni je sektor za Vijetnam, a Trump je uveo jednu od najviših recipročnih carina na tu zemlju od 46%.