Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 199
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Neviđena tragedija
Povratak na članak

Pogledajte video rekonstrukcije stravične nesreće u Švicarskoj

Od 28 poginulih čak su 22 djeteta koja su se vraćala kući iz skijaškog kampa

Komentari 69

BO
bomba
11:15 14.03.2012.

Autobus se zabio u zid tunela u Švicarskoj, poginula 22 djeteta ------------------------------------------------------ Tuga i to ogromna. Ali ja ne bi bio ja kad ne bi komentirao ovog nepismenog novinara koji nam kaže da su poginula 22 djeteta. U tekstu kažee zadržana 24 djeteta. Jesam li ja normalan ili je samo meni ovo upalo u oči. Sve više ima nepismenih novinara koji će u konačnici imati da nam se građani naviknu na takvo što i počet ćemo pričati kao srbi sa granice Srbije sa Bugarskom i Rumunjskom, bez padeža. meni je žao ove djece iz dna duše ali mi je isto tako žao hrvatskog naroda koji će zbog ovakvih novinara počet pričati nekim drugim pravopisom koji nema veze sa hrvatskim. Još jednom suosjećam sa roditeljima poginule djece( poginulih djeteta po pravopisu novinara).

VL
RT
Rollo Tomasi
11:25 14.03.2012.

...na mjestu nesreće interveniralo je 15 liječnika, 30 policajaca, 60 vatrogasaca, 100 djelatnika saniteta i tri psihologa... Je da je ovo izvanredna situacija, ali stvarno vrhunski odrađeno. Ta djeca će imati traume do kraja života, usprkos sreći jer su preživjeli.

VL
IS
Istriano
11:34 14.03.2012.

Nebrojeno sam puta prošao tom dionicom, od Briga, preko Siona za Montreux, Lausanne i Genevu. Cesta je OK, iako švicarski autoputevi nisu na razini onih francuskih ili onih na sjeveru Italije, poprilično su sigurni. Ne znam u kojem se tunelu dogodila ova tragedija, ali mislim da se radi o tunelu u blizini mjesta Sierre. Taj je tunel poprilično siguran, puno sigurniji od onoga kroz Gotthard recimo, bolji je profil asfalta i ima dva odvojena traka. Teško je reći što je uzrok tragedije, ali najvjerovatnije se radi o greški, neopreznosti, vozača. Istina, možda i o nekom tehničkom kvaru na autobusu, ali to je poprilično manje vjerovatno. U svakom slučaju, radi se zaista o teškoj tragediji.

VL
CR
cronada
11:40 14.03.2012.

Za nedaj Boze, vatru, potres i sl. katastrofe i nesrece svicarci vjeszbaju redovito sa svim oragnima, institucije kao policija, sanitet, vatrogasci i drugi i sa stanovnicima. Rade prevencilalno (stroga kontorle vozila i odrzavnja cesta) i profesionalno (psiholostka pomoc na mijstumijstu kao i zastita osobnih podataka u bilo kojim situacijama) rade svicarici. to kosta puno novaca i vremena ali sada se vidi da i pored velike tragedije covjek - ljudi moraju ipak bitn spremni i raditi. Nazalost vidi se da i u to se treba invenstirati ali ima i puno volanterkog rada sa svima.

VL
FO
Folirant
11:41 14.03.2012.

dzakuficku......ne lupaj molim te.ti bi mogao samo da komentarises nesto iz zabavnog zivota i slicno a ne o ovakvim slucajevima.bolje ti je da sutis jer se ovako otkrivas koliko si umno siromasan.

VL
MA
Magistar
12:38 14.03.2012.

Velika tragedija. Posao vozača velika je odgovornost. Ovo me podsjetilo na priču kada je ZET-ovac u vožnji pustio djete za volan. Ali ja ne bi bio ja kad ne bih komentirao \"bombu\" koja nas bombardira kojekakvim glupostima. Govori o pravopisu novinara, a nema pojma da kada se govori o padežima, govori se o gramatici (a ne pravopisu) Barem su mene tako učili u osnovnoj školi. Bobmo, prolistaj malo gramatiku, a ne pravopis, hrvatskog jezika pa onda traži greške vezane za padeže. I naučit ćeš da se ne kaže dva djece, nego 2 djeteta, baš kao i 22. Znam da je hrvatski jezik težak i nije svatko stvoren za učenje jezika, ali barem malo se potrudi ;)

VL
OB
-obrisani-
12:39 14.03.2012.

Samo kratko...nesreca se desila tek petnaestak minuta poslije polaska i nisu sva djeca iz Belgije.

VL
BO
bomba
12:43 14.03.2012.

magistar Ali ja ne bi bio ja kad ne bih komentirao \"bombu\" koja nas bombardira kojekakvim glupostima. Govori o pravopisu novinara, a nema pojma da kada se govori o padežima, govori se o gramatici (a ne pravopisu) Barem su mene tako učili u osnovnoj školi. Bobmo, prolistaj malo gramatiku, a ne pravopis, hrvatskog jezika pa onda traži greške vezane za padeže. I naučit ćeš da se ne kaže dva djece, nego 2 djeteta, baš kao i 22. Znam da je hrvatski jezik težak i nije svatko stvoren za učenje jezika, ali barem malo se potrudi ;) ----------------------------------------------------------- Ti si glup i ja nisam mogao da će mi glupan odgovoriti pametno. 2 i 22 nisu isti brojevi ali ti to ne razumiješ 4 i 24 isto tako nemaju nikakve sličnosti sem što završavaju sa 4.

VL
BO
bomba
12:54 14.03.2012.

magistar Ovo gore je problem sa pravopisom a i ti imaš isti problem. 1 čovjek, 2 čovjeka, 3 čovjeka, 4 čuvjeka, 5-oro ljudi, 6-oro ljudi 1 dijete, 2 djeteta, 3 djeteta, 4 djeteta, 5-oro djece, 6-oro djece ..... 22-je djece,.,. , 24-oro djece ...... Jel ti sad malo jasnije kako je pravilno napisati i u hrvatskom i u srpskom jeziku. Što se tiče padeža to sam uspoređivao govor srba sa istoka srbije koji su se posvađali sa padežima jer nas to čeka u budučnosti ako nastavimo čitati misli nepismenih ljudi koji ne znaju ni pravopis ni gramatiku. Ali ti si sve pogrešno skontao jer si nepismen. Ovaj novinar je na tri mjesta istu grešku napravio i zato smatram da nije slučajna greška već nešto drugo.

VL
TH
thekurcula
12:55 14.03.2012.

Stravična nesreća! Naročito što je najveći deo žrtava deca a mi smo svi, mislim, posebno osetljivi kad ginu deca. A šta se tačno dogodilo, ko to zna? Vi sve uredite i obezbedite, i odmorne vozače, i dobre puteve, i nove autobuse, međutim nesreća se ipak desi. Ja se sećam kako sam ja jednom, pre desetak godina, nešto tražio u ladici ispod volana što nisam mogao naći. Vozio sam pri tome po autoputu sa 120 na sat. Kad sam konačno podigao pogled video sam da idem pravo prema stubu nadvožnjaka! U zadnjem sam trenutku trgnuo volanom u levo i izbegao sigurnu smrt. A nisam bio ni umoran niti sam brzo vozio. Možda se nešto slično dogodilo i ovim nesrećnim vozačima?

VL
RT
Rollo Tomasi
12:59 14.03.2012.

Pa dobro, jeste li vi normalni s tim raspravama o gramatici???? Djeca su mrtva, a vi se natežete oko toga kako se to piše! Pa koji vam je...???

VL
BO
bomba
13:10 14.03.2012.

Rolo Tomasi ja sam komentirao u jednom i o nastradaloj djeci i tragediji ali i o ovom nepismenom novinaru koji prima plaću a ne zna svoj posao. Tuga je velika što se desilo djeci ali tuga je kako nas izvještavajuaju nepismeni ljudi. Morao sam magistru odgovoriti jer mi ga žao što je i on nepismen kao ovaj novinarčić. jest da nije mjesto za ovakvo što ali mora se ukazati na nepravilnosti i u dobru i u zlu.

VL
BO
bomba
13:06 14.03.2012.

thekur cula Kad ideš brzinom 120 km/h onda moraš biti svjestan da prelaziš 33,3 m/s i ako si sklonio pogled 2-je sekunde prešao si skoro 73 m i kad vratiš pogled kažeš vidi bandera nekad bude na vrijeme a nekadd kasno. Pri velikim brzinama budite 100% unautar vožnje jer jednom doći će vam glave opuštenost. budite svjesni brzine kad ste za volanom jer nova auta daju vam sigurnost a u biti 120 km/h u novom i starom je isto samo u novom ne osječate brzinu dok u starijem to osječate pa ste više u vožnji nego u novijim modelima.

VL
Avatar mala ukrajna
mala ukrajna
13:17 14.03.2012.

14.03.2012. u 11:15h bomba je napisao/la: ... iskreno zaljene za tragicanu nesrecu pre ce biti da si ti nepismen Novinar je napisao da je u autobusu bilo 52 putnika i da je poginulo 28 od toga 22 dece a da da je 24 u bolnici . Sta tibi nije jasno. Ocigleno da si nepismen pa ti nije jasno da je 28 poginulih i 24 dece koje je zadrzano u bolici cine broj od 52 putnika koji su se nalazili u autobusu

VL
BO
bomba
13:28 14.03.2012.

14.03.2012. u 13:17h agramica je napisao/la: 14.03.2012. u 11:15h bomba je napisao/la: ... iskreno zaljene za tragicanu nesrecu pre ce biti da si ti nepismen Novinar je napisao da je u autobusu bilo 52 putnika i da je poginulo 2828 od toga 22 dece a da je 24 u bolnici . Sta tibi nije jasno. Ocigleno da si nepismen pa ti nije jasno da je 28 poginulih i 24 dece koje je zadrzano u bolici cine broj od 52 putnika koji su se nalazili u autobusu --------------------- ti otišao na matematiku. ne kaže se dvadeset i dva djeteta ili dvadeset i dva dece. kaže se dvadeset i dvoje djece ili dvadeset i dvoje djece. maloprije gledam vijesti i slušam kako spiker kaže dvadeset i dvoje djece je poginulo a dvadeset i četvoro je povrijeđeno. kako onaj novinar na TV-u kaže 22-je djece a ovaj 22 djeteta. zato što su 2 djeteta ispravno i ovdje se ovo završava na 2 ali to nije 2 već 22 i pravilno je reći dvadeset i dvoje. Mi imao samo 4 čovjeka ostalo su ljudi. Isto tako zbog završetka na 2 možemo reći dvadeset i dva čovjeka, ali to je neispravno već su dvadeset i dvoje ljudi. vidim mnogi ne shvataju u čemu je problem kod pisanja ovog novinara.

VL
Avatar mala ukrajna
mala ukrajna
13:44 14.03.2012.

14.03.2012. u 13:28h bomba je napisao/la: ...... ocito da imas neke probleme . ocito da si iskoplesrana osoba idi se leci . ocito da neznas i gramatiku kao drugo . obrati paznju na sta ti odgovorila a kao trece 22ce 22 deteta je nominativ , da ti ti dale ne objasnjavam gamatiku - Postedi nas tvojih jadnih komentara

VL
LU
lutomirski
14:05 14.03.2012.

dali bi Hrvatska mogla u slicnome slucaju pribaviti 8 helikoptera ????? ili bi sutradan pisali kako je vojska narodne armije Hrvatske pomogla ????

VL
AG
Agramer198
14:27 14.03.2012.

Ok, slažem se, lektori su opet zaspali, a sad se skinite s teme pravopisa, stvarno nije prikladno pa makar ti internet sto puta jamčio anonimnost....

VL
LO
Lobotomija
14:57 14.03.2012.

\"ja sam komentirao u jednom i o nastradaloj djeci i tragediji ali i o ovom nepismenom novinaru koji prima plaću a ne zna svoj posao\" \"jest da nije mjesto za ovakvo što ali mora se ukazati na nepravilnosti i u dobru i u zlu\" \"ovi me se skačili\" \"vi srbi\" \"ocigledno da si nepismen\" - \"ocigledno\" \"Mi imao samo 4 čovjeka...\" --- Ali vrhunac je... \"jer nova auta daju vam sigurnost a u biti 120 km/h u novom i starom je isto samo u novom ne osječate brzinu dok u starijem to osječate...\" Sjedni, \"bombo\", seljačino, u svoje \"novo auto\" i zaleti se njime u zid pa ćeš \"osječati\" brzinu! Ljudi bi ti se grohotom u seljačku facu smijali da nije tragično, budalo glupa. Oprosti, Agramer198, na ovom postu, u pravu si.

VL
ŠI
šimun
15:17 14.03.2012.

zbog ovoga od danas prestajem vjerovat u boga

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.