Počela demontaža: Ministar Božidar Kalmeta gubi HAC
Osniva se tvrtka kći koja će u početku biti ovisna o matičnom poduzeću, a poslije operater samostalan na tržištu, preostali dio HAC-a u budućnosti bi mogao biti državna agencija.
Komentari 42
izgleda da kalmetu može maknuti samo onaj koji ga je postavio. da je kosor stalo do antikorupcije ovaj kalmeta bi bio prvi eliminiran.
Bitno je da su hrvatski građani platili i pretplatili te ceste, da bi se onda sada iste \"privatizirale\" po starom scenariju \"tajkunizacije\".
Koliko se sjećam da je Kalmeta i sam rekao da ne može fizički stiči kontrolirati sve tvrtke koji su pod njegovim resorom i to samo Kalmeti kao osobi može biti u korist, a ovo što se sve piše pokraj toga je samo politički strah pojedinaca od Kalmete
05.03.2010. u 11:44h momak23 je napisao/la: \"međutim pokazalo se da je pruga nesigurna\" ma nije problem miniranje, nego neulaganje u prugu svako normalan zna da je zeljeznicki prijevoz puno jeftiniji nego cestovni, ali mi smo veliku lovu morali utuci u u ceste, da nam stranci mogu doc na more to sto bi nam zeljeznica bila isplativija za privredu, nema veze, zar ne?
To nipošto ne znači da su svi zaposlenici na naplatnim kućicama skloni malverzacijama, ali brojke pokazuju da ima i onih kojima taj ilegalan način zarade očito nije mrzak. Kada KALMETI, SANADERU, POLANČECU itd... nisu \"mrski\" MILIJUNI (eura)koje su maznuli, zaštoto bi to bilo mrsko ovim jadnicima koji rade za neku crkavicu..???
Manje odgovornosti, manje šanse da te proziva po medijima, i opet je Kalmeta dobitnik ovoga. Stvarno čovjeka ide u životu
svi koji žive od \"provizije \"državne lijepo se smiju od sukera pa do kalmete od uha pa do uha najljepši su osmjesi na licu njihovom
Nije to demontaža Kalmete nego se hoće uposliti još državnih službenika a pošto ih ne mogu direktno uposliti onda osnivaju drugo poduzeće.
eto gospodin neznam ništa imaće manje pordučja o kojima nezna ništa
ovo je izgleda model kakav primjenjuju sve razvijene države. Tako, da je ovo za pohvalu ali je naslov pretjeran jer se ovdje ne radi o nikakvom razvlašćivanju.
Kalmeta je poput nosača zrakoplova, odnosno figurativno on jest brod - ali zrakoplovi na palubi su najvažnije stvari. U slučaju HDZ-a, Kalmeta \"nosi\" jedino urbano središte u RH gdje HDZ redovito popravi bilancu izbora u zastupničkim mandatima nakon svakih izbora i zato mi je čudo neviđeno da bi ga, \"zlatnu koku\", išla Kosor demontirati. Ne zaboravite da je Kalmeta oriđiđi pašalićevac i da ga je Sanader \"adoptirao\". Ali, ima premijerka preglupih poteza napretek tako da me ne bi začudilo da nakon ove harange na ljude protjeraju između ostalih i jednog Kalmetu. Ne sporim da se radi o tipu premazanom svim mastima i sklonom i ovome i onome, ali gledajte to iz HDZ rakursa - tip je redovit pobjednik na izborima i lokalna im uzdanica. Tko bi ga dirao?
Koliko se sjećam da je Kalmeta i sam rekao da ne može fizički stiči kontrolirati sve tvrtke koji su pod njegovim resorom i to samo Kalmeti kao osobi može biti u korist, a ovo što se sve piše pokraj toga je samo politički strah pojedinaca od Kalmete.
To mu je kazna za kriminal, da ostaje bez svoje \"zlatne koke\"? Što Bajić čeka s ovim tipom, nema dovoljno dokaza ili ne smije vaditi papire iz ladice? Koja smo mi komedija od države!
Takav je trend u svim državama. Nema tu ništa usmjereno protiv Kalmete.
OVO UZ POBJEDU MEDVEDA tamo komentari ne rade! Dok mi slavimo pauci oko Doma sportova se brinu da nekima prisjedne ova veličanstvena pobjeda. Bravo za Bandića! Valjda mu još fali love za kampanju.
Ma Kalmeta je politički Bog što se tiče Dalmacije, a to što će imati manje odgovornosti njemu može biti samo bolje.
Došlo vrijeme da Božekovi tajnici loše spavaju. sada je to Livakovič, pa onda lažni diplomant Breglec koji bi nas sve prisluškivao, pa naglo obogaćeni Jernejič. Sve će doći na svoje.
Manje odgovornosti, manje šanse da te proziva po medijima, i opet je Kalmeta dobitnik ovoga. Stvarno čovjeka ide u životu.
ljudi, jel istina da se ono mesto konduktera u naplatnim kućicama plaća, bre, deset hiljada evra?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ova procjena da 1% nestalih kartica odnose 15 mil. kuna je sigurno potcijenjena, jer oni koji muljaju sa karticama to sigurno ne rade sa prosječnim iznosom na kartici, već se to radi na onima koje najviše koštaju, da bi se isplatilo varati, dakle kamioni na dugim relacijama (npr. Zagreb-Split), koji onda koštaju iznad prosjeka. Time je i pronevjereni iznos sigurno veći od onih mršavih1%.