Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

'Pad Vukovara ne može biti državni blagdan'

Kad je riječ o vukovarskoj herojskoj epopeji, može se slaviti samo junačka obrana grada, nikako njegov pad
Objava 08. studenoga 2019. 21818 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 112
  • Avatar fredi
    fredi:

    Naša bivša predsjednica Vlade je nedavno jako lijepo napisala: "Zaista ne bih kao praznik mogla slaviti dane kad su iz vukovarske bolnice ranjenici odvedeni na Ovčaru i tamo zatučeni. Među njima i Siniša Glavašević i najmlađa žrtva stara 16 godina. ... prikaži još! Dani užasa u Vukovaru su datumi kojih se moramo sjećati u tišini i ponizno." Apsolutno potpisujem njen komentar.

    14:47 08. 11. 2019.
  • Eja:

    Bravo profesore! Potpisujem svaku vašu riječ!

    16:03 08. 11. 2019.
  • Avatar Matija22
    Matija22:

    praznik je slavlje, a blagdani su vjerski samo tupan može stavit pad Vukovara pod praznik , naravno 30 svibnja treba biti

    11:56 08. 11. 2019.
  • Avatar Asterix
    Asterix:

    Kako će se osjećati prazničko ozračje na ovoliku inflaciju praznika i kobasice od naziva. Ugledajte se na crkvu i bivšu državu. Uskrs, Božić, Dan Republike. Dakle, 5. kolovoza samo Dan pobjede, zahvalnost braniteljima se podrazumijeva. Dan pobjede gordo zvuči a ... prikaži još! ako je naziv predug onda se sve skupa razvodni.

    11:47 08. 11. 2019.
  • MarkoMaras:

    Nije da ne može, nego ne mora. I stvarno, ne treba nam. Ljudi ionako pale svijeće na taj dan, bio praznik ili ne. A što se tiče njegova prigovaranja prazniku 30. svibnja, treba gledati dublje na to. Svibanj je mjesec ... prikaži još! za slavlja još tamo od kamenog doba. Kraj lipnja i početak listopada mnogo su slabiji datumi za praznike.

    10:06 08. 11. 2019.
  • Avatar puregutu
    puregutu:

    Nazovite stvari pravim imenom......... nismo mi branitelji hrvatske nego agresori na jugoslaviju po svim medjunarodnim zakonima..!!!... "Tada, 1991. godine, prvi su napadnuti Srbi, napadnuta je Jugoslavija, a ne Hrvatska! Gojko Šušak, Branimir Glavaš i Vice Vukojevic protutenkovskim oružjem, 'armburstima' su ... prikaži još! napali Borovo Selo da bi isprovocirali rat. Iz istog razloga srušen je i most u Osijeku"

    14:49 08. 11. 2019.
  • gunner12345:

    hoće li nam šešelj čestitati na taj dan ? sramota !

    14:58 08. 11. 2019.
  • Rope22:

    Bitno je da se maknu svi praznici koje su nam instalirali oni koji mrze i sam spomen Hrvatske.Jedan je svakako i izmišljeni dan ustanka takozvanih antifašista 22 lipnja.

    22:42 08. 11. 2019.
  • Avatar neidemdalje
    neidemdalje:

    potpuno je navažno koliko ćemo imati neradnih dana jer u hrvatskoj neki više ne slave niti jedan praznik dok je zna se kome svaki dan praznik...

    00:17 09. 11. 2019.
  • burza:

    Kad su Svi sveti 1studenog ljudi se sjecaju svojih mrtvih pa tako i na pad Vukovara samo zlocesti mogu reci da ce se slaviti nego sjecati tragedije

    11:06 08. 11. 2019.
  • tarana:

    Ako Srbi mogu slaviti Đurđevdan kao sjećanje na poraz na Kosovu možemo i mi slaviti svoj poraz...ništa nisu bolji od nas...😆😆😆😆

    10:02 08. 11. 2019.
  • Avatar magarac.jozo
    magarac.jozo:

    ne znam što reći.. s jedne strane kaže dobro... slaviti poraz, pad grada.. ali junački je branjen... a s druge strane taj dan treba nekako obilježiti... trebali bismo škicnuti kako to rade Izraelci, oni su imali dosta poraza i pobjeda...

    12:53 08. 11. 2019.
  • SveJeUzalud:

    ....mi kao srbi poraze ......slavimo......ono bitku na Kosovu a mi....Vukovar....istog smo mentalnog sklopa

    12:11 08. 11. 2019.
  • Avatar TheJack
    TheJack:

    ""nametnut nam je dugotrajan, krvav i razoran obrambeni rat"" Nije li ovo malo u starom, dobrom, prijedemokracijskom stilu?? Ima i nas starijih koji pamtimo partizanske bajke i crno-bijele price. Vecina ovih "inetlektualaca" je bila uclanjena u KP, te dala znatan ... prikaži još!an doprinos gore navedenom citatu, ili netko misli da drustvene oluje padaju sa neba? Gledaju se posljedice, a nitko da propita za uzroke. Potrazite samo ljude koji drve praznu pricu, a za mijenjanje barajaka, uvijek spremni.

    14:44 08. 11. 2019.
  • Avatar puregutu
    puregutu:

    Kako ce HDZ poceti raditi na ratnom zlocinu kada su i sami sudjelovali u zlocinu u Vukovaru?............ Sjetimo se vapaja iz Vukovara za pomoci i oružjem( koje je otišlo za obranu BiH)a civili i djeca su pušteni cetnicima u ruke.Te ... prikaži još! iste kasnije abolirali od svih zlocina i nagradili ih poslovima u drž.službama

    14:45 08. 11. 2019.
  • Avatar Klint
    Klint:

    Hrvatska je bila do 8.10.1991. dio Jugoslavije, a od tog datuma je samostalna i neovisna država i od tada vrijede u Hrvatskoj hrvatski zakoni. Pristali smo na odgodu, dakle sami, pa nikako neovisne Hrvatske nije bilo 25.6.1991. Problem je samo ... prikaži još! u tome što to nitko nije narodu valjano objasnio. Ukidati 8.10. je suludo! Dan prije 7.10. su baš zbog nastupanja neovisnosti raketirani Banski dvori. 25.6. i 30.5. trebaju biti spomendani.

    21:17 08. 11. 2019.
  • Avatar puregutu
    puregutu:

    .. Siniša Glavaševic u studenom 1991.: ...........,"Optužnica kojom optužujem Sabor Republike Hrvatske za sudjelovanje u najvecem zlocinu u povijesti nad hrvatskim narodom, za sudjelovanje u zlocinu nad 15.000 Hrvata iz Vukovara..

    14:47 08. 11. 2019.
  • Avatar Grandmother
    Grandmother:

    Ne znam kako vi, ali mi Vukovarci mrzimo taj dan - i zbog onoga što se dogodilo i zbog onoga što se događa. Zatvaramo se u kuće i čekamo da pijanci i pozeri odu.

    2 20:06 08. 11. 2019.
  • bpraten:

    30. svibnja 1990. godine konstituiran je sabor Socijalističke republike Hrvatske i izabrano je Predsjedništvo Socijalističke republike Hrvatske s Predsjednikom Predsjedništva Franjom Tuđmanom. Oni koji to ne vide, a tu je i gospodine Rudolf, takvi unose zabunu među puk. I ne ... prikaži još! čudite se kad neka druga stranka osvoji vlast, a jednom će i to biti, kad 30. svibnja se vrati u ropotarnicu povijesti budu unesene nove zbrke. Koncenzus normalnih ljudi, bio bi nam potreban. Naravno, u Večernjem toga nema, jer kad kritiziram, ponosno dobivam crvene kartone. Naprijed Večernji, zaveži usta onom tko drugačije misli..................

    15:38 08. 11. 2019.
  • EroK:

    Tako je: 'Pad Vukovara ne može biti državni blagdan'

    02:09 09. 11. 2019.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.