Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Ratna prošlost
Povratak na članak

Otac Vesne Pusić bio je natporučnik sudac u vojsci NDH

Matični list Oružanih snaga NDH iz Hrvatskog državnog arhiva otkriva podatke o njegovim aktivnostima kao domobranskog časnika

Komentari 1098

BM
BRANITELJ-MUP
11:25 11.12.2011.

skeptik76 je napisao/la: ...bio njezin otac NDH časnik ili ubačeni partizanski igrač je sasvim nebitno za ocjenu sposobnosti Vesne Pusić koja je u odnosu na svog prethodnika; gospodina ministra Jandrokovića blago rečeno korak naprijed . ________________________________ Da korak naprijed, to je u odnosu na onog kret........skok u novu galaksiju..he..he

VL
BH
bhorvat
11:25 11.12.2011.

11.12.2011. u 11:20h ariesrevelator je napisao/la: ************ Zato nikada u Hrvatskoj običnom puku narodu neće biti bolje sve dok se ne provede lustracija. Hrvatska baštini samo totalitarne režime a to treba osuditi jednom zauvijek.

VL
Avatar puky
puky
11:25 11.12.2011.

... možda je i vesna pusić ilegalka ubačena u komunističke redove a radi za dobrobit Domovine i Hrvata ? ... tko zna kad bi joj došla muka kao njezinu ocu kad su opančari zaigrali žikino kolo na trgu našeg čestitog Bana što bi se o njoj otkrilo ... u svakom slučaju do sada je pomogla Hrvatima koliko i njezin otaca, natporučnik i ustaša , partizanima sudeći po tadašnjim zakonima ... strava ...

VL
Avatar atrpimir
atrpimir
11:25 11.12.2011.

11.12.2011. u 11:19h perokoji je napisao/la: to je trebalo objaviti prije izbora, a ne sad. Prije izbora se više provlačilo kroz javno mijenje o njoj kao unuci četničkog vojskovođe. Slažem se da se o ocu ne treba njoj spočitavati. ----------------------------- sdp je prvo trebao dobiti izbore , a onda će se lako obračunati s hns-om koji im je postao uteg! pogledaj što se dogodilo sa HSLS-om, još jednim liberalima ;)

VL
BH
bhorvat
11:26 11.12.2011.

Prije izbora je Despot mislio da bi to gospodji Vesni Pusic samo podiglo popularnost. *********** Znači da dolazi iz Zokijevog tabora :)

VL
DU
Deleted user
11:28 11.12.2011.

atrpimir mi čita misli :-)

VL
Avatar puky
puky
11:30 11.12.2011.

Slava i hvala ocu vesne pusić za sve što je bio a kako kronološki slijedi: ... Hrvatu ... domoljubu ... pravniku ... sucu ... natporučniku ... Ustaši ... ilegalcu ... drušvteno-političkom radniku ... prevarenom mužu ... akademiku ... strava ...

VL
OB
-obrisani-
11:30 11.12.2011.

Pogledajte samo tko je ovo gore izmislio i napisao i bit ce vam odmah sve jasno .

VL
DO
doktorica
11:30 11.12.2011.

šta se tu ima čuditi,pa domobranska vojska je bla službena vojska,i svi koji nisu bili u njoj su se smatrali dezerterima i morali su pobjeći u šumu.........

VL
Avatar atrpimir
atrpimir
11:30 11.12.2011.

11.12.2011. u 11:28h perokoji je napisao/la: atrpimir mi čita misli :-) --------------------------- pa neka netko veli da se ljevica i desnica ne slažu :D

VL
Avatar Mario Profaca
Mario Profaca
11:32 11.12.2011.

Životopis akademika Eugena Pusića, dakako, ne može i ne bi smio imati utjecaja na ocjenjivanje \"ideološko-političke podobnosti\" njegovog sina Zorana Pusića kćerke Vesne Pusić za obnašanje državnih i političkih dužnosti u suvremenoj Hrvatskoj, kao što, uostalom, ni komunistička biografija nje smetnja onima koji, kad se otkrije ta njihova tajna, kakve su funkcije zdušno obnašali kao članovi Komunističke partije Jugoslavije (KPJ) odnosno Saveza komunista Jugoslavije (SKJ), nastoje \"uljepšati\" takvu biografiju tvrdeći da oni jesu bili članovi Partije, ali samo zato da bi je \"rušili iznutra\"... Uz dužno poštovanje prema Vesni Pusić, ipak ostaje tajna zašto je i takva, čestita biografija njezina oca sada pokojnog akademika Eugena Pusića kakvu ona objavljuje reagirajući na članak Zvonimira Despota u Večernjem listu, sve do sada bila zatajena.

VL
DK
dkatica2
11:36 11.12.2011.

Tu se radi da su djeca NDH-ovca Pusića problematični , antihrvatski nastrojeni ,amen!

VL
Avatar atrpimir
atrpimir
11:37 11.12.2011.

11.12.2011. u 11:32h MarioPro je napisao/la: Životopis akademika Eugena Pusića, dakako, ne može i ne bi smio imati utjecaja na ocjenjivanje \"ideološko-političke podobnosti\" njegovog sina Zorana Pusića kćerke Vesne Pusić za obnašanje državnih i političkih dužnosti u suvremenoj Hrvatskoj, kao što, uostalom, ni komunistička biografija nje smetnja onima koji, kad se otkrije ta njihova tajna, kakve su funkcije zdušno obnašali kao članovi Komunističke partije Jugoslavije (KPJ) odnosno Saveza komunista Jugoslavije (SKJ), nastoje \"uljepšati\" takvu biografiju tvrdeći da oni jesu bili članovi Partije, ali samo zato da bi je \"rušili iznutra\"... Uz dužno poštovanje prema Vesni Pusić, ipak ostaje tajna zašto je i takva, čestita biografija njezina oca sada pokojnog akademika Eugena Pusića kakvu ona objavljuje reagirajući na članak Zvonimira Despota u Večernjem listu, sve do sada bila zatajena. ---------------------------------- \'ajmo onda sina andrije artukovića izabrati za ministra vanjskih poslova ili sina nekog komunističkog krvnika sa hudih jama i križnog puta ili sina šefa udbe(kao što je npr saša perković) etc. etc.

VL
Avatar atrpimir
atrpimir
11:38 11.12.2011.

11.12.2011. u 11:37h atrpimir je napisao/la: 11.12.2011. u 11:32h MarioPro je napisao/la: Životopis akademika Eugena Pusića, dakako, ne može i ne bi smio imati utjecaja na ocjenjivanje \"ideološko-političke podobnosti\" njegovog sina Zorana Pusića kćerke Vesne Pusić za obnašanje državnih i političkih dužnosti u suvremenoj Hrvatskoj, kao što, uostalom, ni komunistička biografija nje smetnja onima koji, kad se otkrije ta njihova tajna, kakve su funkcije zdušno obnašali kao članovi Komunističke partije Jugoslavije (KPJ) odnosno Saveza komunista Jugoslavije (SKJ), nastoje \"uljepšati\" takvu biografiju tvrdeći da oni jesu bili članovi Partije, ali samo zato da bi je \"rušili iznutra\"... Uz dužno poštovanje prema Vesni Pusić, ipak ostaje tajna zašto je i takva, čestita biografija njezina oca sada pokojnog akademika Eugena Pusića kakvu ona objavljuje reagirajući na članak Zvonimira Despota u Večernjem listu, sve do sada bila zatajena. ---------------------------------- može li sin Branimira Glavaša biti predsjednik RH?

VL
GS
globalpress=SS
11:44 11.12.2011.

atrpimir, zašto se recimo Zvonko Bušić kao Eugen Pusić nije mogao vratiti u hrvatski politički život? Nego su ga dočekali kao \"teroristu\" . Očito da u RH postoji samo jedna elita ? Komunistička .

VL
GR
Gradinar
11:46 11.12.2011.

Slažem se sa Vesnom Pusić da je sramotno izvlačiti iplasirati nagađanja i ostavljati otvorene iluzije o ulozi njenoga oca za vrijeme II. svjetskog rata. slažem se i sa komentatorima koji to oštro kritiziraju. Na njene današnje političke stavoe i njenono socijalno ponašanje njezin je otac imao ozbiljan utjecaj, iako je isključivo ona odgovorna za njih. To je jasno kao dan i u tome nema ništa sporno. Međutim, zanimljivo je gledati Vesnu Pusić kako se zgraža i naziva \"monumentalnom sramotom\" otvaranje polemike o njenim korjenima, iako je godinama javna osoba, i, iako očito nema što skrivati. Naši mediji, a pogotovo politika, pa i njeni najbliži suradnici svakodnevno lansiraju tisuće prljavih optužbi na ljude zbog posve izmišljenih stvari, a ne sjećam se da je bilo kada i u bilo kojemu trenutku Vesna Pusić kao javna osoba i političar reagirala na njih. Pogotovo na prostačke ispade svoga najbližega suradnika Ratka Čačića! Radi se o otvorenim dvostrukim mjerilima, koje Pusić redovito koristi u svome djelovanju!

VL
PR
prečko
11:47 11.12.2011.

ako je točno to što pusićka kaže onda je bio izdajica hrvatskog naroda i države kao što je to i ona i zoran pušić!

VL
GS
globalpress=SS
11:48 11.12.2011.

može li sin Branimira Glavaša biti predsjednik RH? ************** :)) Toliko o hrvatskom društvu i državi kojoj su branitelji i generali donjeli slobodu i samostalnost. Njihovi potomci na razini su ustaša samo što oni nemaju komuniste da im prebrišu ii sakriju biografiju.

VL
VE
Vercingetorix
11:50 11.12.2011.

ako je netko bio ustasa ili domobran to ne znaci da je automatski koljač, ludih ustasa je bilo oko 30 000 koji su klali, a 150 000 domobrana razocarani s NDH (ubijanja, predaja dalmacije otoka itd) su masovno prelazili u partizane. A nama sude kolektivno za ustaske zlocine i nazivaju nas ustasama, a najvise smo dali za oslobodilacki pokret - oslobodili obalu, otoke, Trst, sve vazne gradove . A znamo da su srbi vecinom bili cetnici (najveci neprijatelji partizana) dok nije dosla crvena armija onda su mijenjali kokarde sa zvijezdama i isli klat na bleiburg i krizni put.

VL
GS
globalpress=SS
11:54 11.12.2011.

Partizani su isto bili koljači i to komunističke provenijencije, uglavnom.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.