Osječanka opomenula blagajnicu i ostala u šoku njezinim odgovorom
Neslužbeno se doznaje da se u određenim trgovačkim centrima od radnika traži da kroz blagajnu "provuku" i do 30 artikala u jednoj minuti,
Komentari 176
Stoka izrabljivačka.
Lidl definitivno.. Ponesem svoju torbu, jer neću kupovati mini vrećice sa njihovim logom (!!!) u koje ništa ne stane, a blagajnik mi uredno pregledava torbu da nešto nisam ukrao ... Lijepo složim stvari pa platim kreditnom karticom da im uzmumu extra proviziju, a mora i čekat da stavim naočale da vidim potpisat papirić... I naravno da radi minimalni broj kasa i da uvijek čeka najmanje 5 kupaca u redu... Savršeno za čitanje uputa i opisa na prezervativima koje prodaju na kasi..
Ima ljudi koji bulje kao budale u prazno dok im blagajnica provlaci artikle te krenu pakirati ih u vrecicu tek nakon sto ona sve zavrsi. A vrlo cesto tek onda po torbi krenu prckati trazeci novcanik, kartice..ovo ono. Kao da namjerno rade budalom onog covjeka,kupca,koji je nakon njih na redu. Ako nisi sposoban normalno upakirati kupljene artikle u vrecicu,ostani doma i posalji nekoga drugog u kupnju ili naruci online.
U Japanu ti ispraznis kosaru na traku na blagajni i blagajnica samo provlaci artikle i puni drugu kosaru. Na kraju platis i odes sa drugom kosarom na pult iza blagajne i trpas u svoju vrecicu koliko god hoces sporo.. na kraju svi sretni.
Zašto to rade? Vrlo jednostavno da smanje broj blagajnica...to sta ti je jos pola kolica ostalo na tezgi njih nije briga. Gamad, nadam se da im se na natječaje nitko nece javljati...
Veliki i "ugledni" trgovački lanac već dugi niz godina vrši analizu radnih aktivnosti svojih robova,pa tako i kasiranja,to je kapitalizam,nema tu emocija samo kapital,to je to...
tu je konzum imao dobre blagajne sa dva odjeljka na izlazu i dovoljno prostrane tako da blagajnica nema pauzice
I sta si sad odkrila? DA to je tako U DISKONTIMA Hoffer, Lidl...Ako vam ne pase pa bi se finjakali idite u skuplje normalne trgovine pa cete tu uslugu i PLATITI...Tamo ce vam, dok se cesljate na blagajni bkagajnicarka fino polako pip...pip.......pip.........pip.......pip zzz zzz....piip
u određenim trgovačkim centrima ::: ???? __ Zašto lažete??? __ Da je istina napisali biste imena tih trgovačkih centara __ Ne biste licemjerno izostavili imenatih centara i napisali "u određenim" __ Pod pridjevom određen podrazumijeva se dodati ime, na primjer: "Konzum", "Lidl", "Bauchaus","Kaufland", "Spar", "Intrerspar", "DM", "Mall", "Plodine", "Pevec" __ Ili u Osijeku postoje trgovački centri koji zapošljavaju ljude zbog humanosti,a ne zarade???
Autor Vecernji.hr - Žalosno Osječanka opomenula blagajnicu i ostala u šoku njezinim odgovorom - Neslužbeno se doznaje da se u određenim trgovačkim centrima od radnika traži da kroz blagajnu "provuku" i do 30 artikala u jednoj minuti --- Autor Hassann Haidar Diab - Novi šok - U Njemačkoj 15 azilanata silovalo 18-godišnju djevojku
"Sokirana"? Ma nije moguce.
da zaposle ljude ne bi bilo problema , jedna kasa 15 ljudi u redu , jedna na kruhu i suhomesnatom, jedna ulaže robu Šefica šefuje nema je nigdje da pomogne i još plastične flaše to vam je Konzum u gospodskojj ulici, Jadne žene,
Ta brzina nije fer prema kupcima.Smišljenu je za prevaru kupaca jer ne ostavljaju vremena kupcu da prati cijene pa npr.naplate po većoj cijeni nego što je istaknuta na polici ili pak dva puta naplate isti artikal ili recimo imate dvije cijene za dvije vrste jabuka,a oni naplate skuplju iako ste uzeli jeftinije i zato nemojte biti naivni i misliti da to rade da bi kupci manje čekali
pa ljudi ne znam što je tu sad toliko čudno....Gdje u ijednom zanimanju nemaš normu?? nastavnici imaju plan koji moraju tijekom šk.godine odraditi(norma)..Zidari tijekom radnog vremena zna se koliko moraju m2 zida sazidati ili betona izliti...ista stvar i sa krovopokrivačima..električarima isol u velikim sistemima(korporacijama) ... i sad se čudimo...jedino tko nema normu je sudstvo i zato i jesmo u banani jer razvlače 1 predmet 15 godina....
Koja norma,nisu zaposlenice na tvorničkoj traci to je čisto izrabljivanje zaposlenih i neugodno ponašanje s kupcima
Zna li itko što znače oni znakovi na poklopcu blagajne kod Lidla i Kauflanda: 2+3, pa prekrižena silueta čovjeka? .Sve navedeno je u žutoj, zelenoj i žutoj boji..Podsjeća na semafor i takvo stanje, no i dalje ne kužim. Hvala.
Još malo pa ćemo kartice u zube prije i poslije blagajne.
To su ti uvjeti i njima slični pod kojima se nude masne plaće...
Trgovački centri nemaju s tim ništa. To je po nalogu uprave trgovačkih lanaca koji su u ovom slučaju u zakupu kod trgovačkog centra.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Što nas sve nije počelo smetati!!!! Prije je sve to "bilo bolje" - nije ni bilo trgovačkih centara, nije bilo robe, nije se čekalo i žurilo na blagajnama. Ha, kakva sto još bila vremena...…..Danas imamo "prvoklasni društveni skandal - blagajne " a to je svakako tema koja se mora "riješiti" u VL.