Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 61
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
autoceste, tuneli...
Povratak na članak

Opet će se graditi ceste: Vlada pokreće 12 zaustavljenih projekata

Vlada je ''odmrznula'' 12 projekata izgradnje autocesta i cesta, a za njihovo dovršenje izdvojila 4,2 milijarde kuna

Komentari 39

DU
Deleted user
12:10 18.01.2013.

@ ddh ko je poceo izgradnju autoputeva u RH? Da nisu mozda tvoji ADZ-tovci? A ne oni su samo utrostrucili cijenu po km ceste. Ajd' ne blebeci.

VL
MO
modovisisajteMaraschino
21:25 17.01.2013.

kao i uvijek pred neke izbore... a lokalni se bliže...

VL
CA
capto a parva
20:43 17.01.2013.

.... zašto to nisu "odmrznuli" poslije lokalnih izbora ...

VL
Avatar airbizz
airbizz
20:44 17.01.2013.

nadam se da,kada se potroše i ove 4,2 mlrd kuna,se neće dati auto ceste u koncesiju.a ako se daju u koncesiju,da li će pojeftiniti cijena goriva,s obzirom da postoji naknada za te iste ceste uračunate u cijenu goriva?drugo pitanje-gdje bi se stečeni novac od koncesije plasirao?

VL
DU
Dudek
20:45 17.01.2013.

Graditi i dati drugom da naplaćuje cestarinu? Nisu sposobni da učino što bilo dobro. Samo znaju novi porezi nove cijene. Sve je to čudno zar ne?

VL
ME
merdevina
20:46 17.01.2013.

U svemu tome krakovi Koprivnica, Bjelovar se opeet ne spominju? Neće oni sagraditi niti jedan jedini kilometar ničega osim ako im stvarno nisu u mislima podle namjere koje se naziru a netko ih je već raskrinkao pod firmom "bratstva i jedinstva".

VL
Avatar Stipo Li
Stipo Li
20:47 17.01.2013.

A što je sa Mostom za Dubrovnik????? Mislim da je on puno potrebniji!

VL
IS
Iskra1
20:52 17.01.2013.

A outkud najednom financije? Vlada nije uspjela isplatiti dio nagodbe onom investitoru u zadnji prodani skver, a sada najednom raspolaze novcima za autoceste. Kad je o tome odluceno i tko su u stvari ti investitori? Kada ce onda ozivjeti neku produkciju da ljudi mogu raditi i hraniti se = trositi?

VL
SL
Slavek
20:57 17.01.2013.

Kada se ceste zavrse, onda to sve lijepo dati u koncesiju da netko drugi zaradjuje, a niti je orao niti je kopao.

VL
DU
Deleted user
21:04 17.01.2013.

te ceste su vaznije nego one prema splitu... Cim prode ljeto pustinja... ti autoputevi se nikad nece isplatiti, a tek njihovo uzdrzavanje... Ali autoputevi oko zagreba do slovenije madarske te prema srbiji takoreci bugarskoj i turskoj te se isplate... ako turci mogu brze i jeftinije prebacivati robu preko srbije hrvatske dalje za europu, moze se kasirati... jedna ekonomija koja ima rast od 6-8% stvara strasan promet... da nisu balkanci balkanci... tu se moze okrenuti veci novac nago od turizma...

VL
UM
Umjereni
21:12 17.01.2013.

Kada se ceste zavrse, onda to sve lijepo dati u koncesiju da netko drugi zaradjuje, a niti je orao niti je kopao. _____________________ A joj, kojeg li zaključka. Tebi nitko nije rekao da onaj koji dobije nešto u koncesiju ima iskeširati određenu svotu novaca???? A znaš li ti uopće bilancu tih autocesta? Znaš li primjerice koliko se zaradi na autocesti a koliko se potroši na njezino održavanje? Ako ne znaš, onda nemoj ovdje provaljivati populističke izjave. Jedna Dalmatina je u ekonomskom smislu zapravo nerentabilna. Radi 2 mjeseca u godini a ostalo je pustoš, a na svakom izlazu u tri smjene radi barem dvojica koji naplaćuju i njima trojica pretpostavljenih šefova.

VL
TO
Toni50
21:23 17.01.2013.

Vlada je ''odmrznula'' 12 projekata izgradnje autocesta i cesta, a za njihovo dovršenje izdvojila 4,2 milijarde kuna Od kuda im taj novac jeli legalno stečen ? Šta misli uskok ? Ili je to naš novac od poreznih obveznika hrvata ?? Narvno da sam za gradnju autoputa da se još više stranaca u buduće masovno mogu voziti na naš jadran !

VL
RB
Ruđer Bošković Croata
21:24 17.01.2013.

U sadašnjoj situaciji ulagati u ceste je u najblažij verziji k***nluk! Ulagati se treba ili bolje rečeno poticati kao država treba nešto što će trajno stvoriti radna mjesta ..ovo je bacanje novca u vjetar!Nevjerovatno da u ovoj državi nema ljudi sa mozgom!

VL
Avatar Aristarh
Aristarh
21:40 17.01.2013.

Pitaju se neki odkud lova! Pa Hrvatska je monetarno nezavisna i ima svoju tiskaru kuna. Kune nije problem nakucati ali je problem znati ih uložiti. Da sam vlada ponudio bih vreču kuna jednom Rajiču da otvori neku tvornicu i zaposli neke radnike i nešto od zarade da nazad i državi, ali kome ja to pričam. No ako država nema pameti za proizvodnju ni ova ideja sa nastavkom cesta nije glupa. Zaposlit će se građevinska operativa i samo neka ne rasipaju lovu. To je u našem slučaju kao padobran u usporavanju slobodnog pada hrvatske ekonomije a i to je nešto.

VL
TO
Toni50
21:45 17.01.2013.

Najluđe je da finaciramo auto ceste; a najmanje se vozimo mi po njima jel su i ostati če preskupe za nas večinu i naše umirovljenike sve ...

VL
Avatar Svećenik
Svećenik
22:00 17.01.2013.

Koilko tunela će biti, koliko puta će ih farbati?

VL
DU
Deleted user
22:01 17.01.2013.

Imaju para za graditi nove autoceste, vijadukte, tunele za 4,2 mlrd.kuna a nama koji živimo u minusima podižu PDV na kruh i mlijeko i Tcijene hrane općenito i režija...SVI NA ULICE SRUŠIMO OVU KAPITALISTIČKU OLIGARHIJU!

VL
Avatar Vrijeme
Vrijeme
22:10 17.01.2013.

Vidite li vi na ovoj slici koliko je kamena nepotrebno "odvezeno"?

VL
MI
Mily
22:24 17.01.2013.

Za koga ???

VL
Avatar Django
Django
23:13 17.01.2013.

Pravo je pitanje zašto je prije godinu dana gradnja uopće zaustavljena ! Ako mi netko dokaže da smo onda imali manje novaca nego danas, povlačim pitanje. Vlada i koalicija ponovno pokazuju kakvi su. Prije godinu dana zaustavili su gradnju a sada je nastavljaju, dakle izgubili su godinu dana, i operativa koja će to raditi nije morala godinu dana sjediti bez posla. Ali ideologija je bila važnija od općeg dobra, zar ne? Ipak je gradnju pokrenuo HDZ i to je jedini razlog zašto je bila prekinuta. Ko šiša javne interese. Tko zna koliko ljudi je radi toga otpušteno. Gradnju do Siska opstruiraju već godinama - sada odjednom više nema imovinsko pravnih problema, ha, ha ,ha. Samo dokaz da su oni ti koji su sabotirali cijelo vrijeme. Ali neka. Narod birao, narod dobio.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.