Opet će se graditi ceste: Vlada pokreće 12 zaustavljenih projekata
Vlada je ''odmrznula'' 12 projekata izgradnje autocesta i cesta, a za njihovo dovršenje izdvojila 4,2 milijarde kuna
Komentari 39
kao i uvijek pred neke izbore... a lokalni se bliže...
.... zašto to nisu "odmrznuli" poslije lokalnih izbora ...
nadam se da,kada se potroše i ove 4,2 mlrd kuna,se neće dati auto ceste u koncesiju.a ako se daju u koncesiju,da li će pojeftiniti cijena goriva,s obzirom da postoji naknada za te iste ceste uračunate u cijenu goriva?drugo pitanje-gdje bi se stečeni novac od koncesije plasirao?
Graditi i dati drugom da naplaćuje cestarinu? Nisu sposobni da učino što bilo dobro. Samo znaju novi porezi nove cijene. Sve je to čudno zar ne?
U svemu tome krakovi Koprivnica, Bjelovar se opeet ne spominju? Neće oni sagraditi niti jedan jedini kilometar ničega osim ako im stvarno nisu u mislima podle namjere koje se naziru a netko ih je već raskrinkao pod firmom "bratstva i jedinstva".
A što je sa Mostom za Dubrovnik????? Mislim da je on puno potrebniji!
A outkud najednom financije? Vlada nije uspjela isplatiti dio nagodbe onom investitoru u zadnji prodani skver, a sada najednom raspolaze novcima za autoceste. Kad je o tome odluceno i tko su u stvari ti investitori? Kada ce onda ozivjeti neku produkciju da ljudi mogu raditi i hraniti se = trositi?
Kada se ceste zavrse, onda to sve lijepo dati u koncesiju da netko drugi zaradjuje, a niti je orao niti je kopao.
te ceste su vaznije nego one prema splitu... Cim prode ljeto pustinja... ti autoputevi se nikad nece isplatiti, a tek njihovo uzdrzavanje... Ali autoputevi oko zagreba do slovenije madarske te prema srbiji takoreci bugarskoj i turskoj te se isplate... ako turci mogu brze i jeftinije prebacivati robu preko srbije hrvatske dalje za europu, moze se kasirati... jedna ekonomija koja ima rast od 6-8% stvara strasan promet... da nisu balkanci balkanci... tu se moze okrenuti veci novac nago od turizma...
Kada se ceste zavrse, onda to sve lijepo dati u koncesiju da netko drugi zaradjuje, a niti je orao niti je kopao. _____________________ A joj, kojeg li zaključka. Tebi nitko nije rekao da onaj koji dobije nešto u koncesiju ima iskeširati određenu svotu novaca???? A znaš li ti uopće bilancu tih autocesta? Znaš li primjerice koliko se zaradi na autocesti a koliko se potroši na njezino održavanje? Ako ne znaš, onda nemoj ovdje provaljivati populističke izjave. Jedna Dalmatina je u ekonomskom smislu zapravo nerentabilna. Radi 2 mjeseca u godini a ostalo je pustoš, a na svakom izlazu u tri smjene radi barem dvojica koji naplaćuju i njima trojica pretpostavljenih šefova.
Vlada je ''odmrznula'' 12 projekata izgradnje autocesta i cesta, a za njihovo dovršenje izdvojila 4,2 milijarde kuna Od kuda im taj novac jeli legalno stečen ? Šta misli uskok ? Ili je to naš novac od poreznih obveznika hrvata ?? Narvno da sam za gradnju autoputa da se još više stranaca u buduće masovno mogu voziti na naš jadran !
U sadašnjoj situaciji ulagati u ceste je u najblažij verziji k***nluk! Ulagati se treba ili bolje rečeno poticati kao država treba nešto što će trajno stvoriti radna mjesta ..ovo je bacanje novca u vjetar!Nevjerovatno da u ovoj državi nema ljudi sa mozgom!
Pitaju se neki odkud lova! Pa Hrvatska je monetarno nezavisna i ima svoju tiskaru kuna. Kune nije problem nakucati ali je problem znati ih uložiti. Da sam vlada ponudio bih vreču kuna jednom Rajiču da otvori neku tvornicu i zaposli neke radnike i nešto od zarade da nazad i državi, ali kome ja to pričam. No ako država nema pameti za proizvodnju ni ova ideja sa nastavkom cesta nije glupa. Zaposlit će se građevinska operativa i samo neka ne rasipaju lovu. To je u našem slučaju kao padobran u usporavanju slobodnog pada hrvatske ekonomije a i to je nešto.
Najluđe je da finaciramo auto ceste; a najmanje se vozimo mi po njima jel su i ostati če preskupe za nas večinu i naše umirovljenike sve ...
Koilko tunela će biti, koliko puta će ih farbati?
Imaju para za graditi nove autoceste, vijadukte, tunele za 4,2 mlrd.kuna a nama koji živimo u minusima podižu PDV na kruh i mlijeko i Tcijene hrane općenito i režija...SVI NA ULICE SRUŠIMO OVU KAPITALISTIČKU OLIGARHIJU!
Vidite li vi na ovoj slici koliko je kamena nepotrebno "odvezeno"?
Za koga ???
Pravo je pitanje zašto je prije godinu dana gradnja uopće zaustavljena ! Ako mi netko dokaže da smo onda imali manje novaca nego danas, povlačim pitanje. Vlada i koalicija ponovno pokazuju kakvi su. Prije godinu dana zaustavili su gradnju a sada je nastavljaju, dakle izgubili su godinu dana, i operativa koja će to raditi nije morala godinu dana sjediti bez posla. Ali ideologija je bila važnija od općeg dobra, zar ne? Ipak je gradnju pokrenuo HDZ i to je jedini razlog zašto je bila prekinuta. Ko šiša javne interese. Tko zna koliko ljudi je radi toga otpušteno. Gradnju do Siska opstruiraju već godinama - sada odjednom više nema imovinsko pravnih problema, ha, ha ,ha. Samo dokaz da su oni ti koji su sabotirali cijelo vrijeme. Ali neka. Narod birao, narod dobio.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
@ ddh ko je poceo izgradnju autoputeva u RH? Da nisu mozda tvoji ADZ-tovci? A ne oni su samo utrostrucili cijenu po km ceste. Ajd' ne blebeci.