Frljića iz Ljubljane nisu tjerali u rodni Travnik
Ževrnja je obustavio umjetnicima javni novac, kao da živimo u vrijeme druga Tita
Komentari 32
Ovaj Derk nije neki kapacitet, zar ne? Nije u stanju uočiti da je Frljićeva predstava u Sloveniji prikazana u okviru alternativnog kazališta mladih, gdje i spada, dok je u Splitu prikazana u sklopu državnog dotiranog festivala hrvatske drame u čast velikom hrvatskom prosvjetitelju Marku Maruliću, u nacionalnom kazalištu, sve u okviru namjernog zapišavanja hrvatske kulture, sramoćenja hrvatskih institucija, povijesti, jezika i naroda.
Kraj tolike potrebe da se djeci osiguraju nastavna sredstva (recimo informatička) teško zarađeni novac se daje Frljiću i ostalim bolesnicima. Ne bi li ih bilo jeftinije liječiti u Vrapču? Mogli bi usput svoja "djela" svaki dan prikazivati ostalim bolesnicima...
Ako se Thomsonu ne dopušta da pjeva u Puli,zašto se netko buni,ako se Frljiću ne dopušta njegova idiotarija u Splitu.
kak bi ti Slovenci reagirali da pljuje po njihovoj zastavi i vriheđa njihove građane sa njihovom lovom to se niste zapitali
Super, onda je sve riješeno! Neka ide u Ljubljanu živjeti od njihovog novca. Našeg je već dovoljno potrošio. A ovim njegovim fanovima sigurno neće biti problem potegnuti do tamo zbog te umjetnosti!
gdje je granica između "umjetničke slobode" i nedostatka dobrog ukusa...
I… od kad su nam Slovenci mjerilo bilo čega!!!!
Katastrofa od clanka, kao sto "nije zlato sve sto sja" isto tako mozemo reci "nije kultura sve sto je predstava". Znamo svi tko je frljic, obicni provokator koji svoju intelektualnu inferiornost u svom poslu namjerava nadoknaditi degradiranjem i omalovazavanjem necijih moralnih osjecaja i vrijednosti. Zalosno je to sto mu se daje paznja, onaj tko vrijeda bilocije vjerse osjecaje apsolutno ne zasluzuje prismrditi kazalistu a da ne pricamo o finasiranju istog.
Ne ponudili su obojici posao ali morali ste odbiti,edukacija Hrvata još nije završena.Što je bilo u Poljskoj,Austriji itd.?
Pa Slovenci su njegovi, što se čudimo? Ništa mu nebi bilo ni u Beogradu...
Pa neće svoj svoga
Ruku na srce, Frljić bi bio vrlo nesretan kad na njegove predstave nitko ne bi radio prosvjede. Nažalost, kod nas ima onih, što dobronamjernih što lovaca na besplatnu promociju, koji će svojim beskorisnim prosvjedima Frljiću upravo pružiti tako željenu besplatnu reklamu. Novinar ovdje nije morao spominjati Ljubljanu ni europsku prijestolnicu Rijeku koja je tu "laskavu" titulu osvojila u nevjerojatnoj konkurenciji jednog Osijeka i još jednog takvog provincijskog grada u Hrvatskoj (kojeg, više se ne sjećam). Dovoljno je bilo citirati neke od iskreno govoreći poraznih kritika u austrijskim medijima koje je prošle godine Frljić dobio nakon gostovanja u Beču. Kada se ne prosvjeduje (a tamo se nije prosvjedovalo) tada do izražaja dolazi umjetnost. A u toj domeni je Frljić očito jako tanak.
Kad je Papa Wojtila stiga u Ljubljanu doslo je 10000 ljudi a kad je stigla Esmeralda 30000.Toliko o Slovencima.
Tam je ko doma ne, na n1 kazu da je u bg dobro dosel, pljuc
Vrijeme je da Frljic postane slovenski umjetnik. Iz rodne Bosne ga istjerali,kupio hrvatsku domovnicu i postao hrvatski umjetnik. Ubrzo ce biti naprasen i iz Hrvatske pa ce vjerojatno postati Slovenac,ne znam tko bi ga drugi primio.
sve ovo je samo dobra i besplatna reklama za Frljica. Garantiram da bi on bio najsretniji da mu se predstava zabrani.
Nisam znao da je Frljić iz Ljubljane!
Kada se ne može iskazati kao pravi umjetnik i kada je istjeran iz Poljske,da bi stvorio "umjetničko"djelo služi se provokacijama kako bi skrenuo pozornost na sebe.Žalosno je kada mu Ministarstvo kulture daje financijska sredstva odnosno kada mi svi plaćamo ovakve uvrede .Da li se ovo ministarstvo uopće može nazivati Ministarstvo kulture kada se svrstava u rang jednog Frljića.
u Ljubljani je u listopadu izvedena kao i svaka druga predstava. Tko je htio, došao je na predstavu, pogledao je i donio svoj sud. Bez policije, bez priopćenja ljubljanske nadbiskupije, bez dojave o postavljenoj bombi i bez veterana slovenskog oslobodilačkog rata. -------------------------------------------------------------------------------- Je u Ljubljanu je došel "predstavu" gledati ko je htel i to je OK! Ali nije u tome problem! Problem je u tome da je ta "predstava" napravljena novcem hrvatskih poreznih obveznika koji takve "predstave" ne žele financirati - i točka! Pa valjda svaki čovjek ima pravo gledati kaj hoće, ali i svoj novac uložiti u ono u kaj hoće bez državne prisile. A hrvatska država je prisilila svoje građane da novac ulože u predstavu koju oni ne žele i na što imaju sva prava! Dakle da je frljić tu ogavnu predstavu napravil svojim novcem i da ju sad prodaje po svijetu sigurno se nitko nebi bunil - za svoj novac svatko može kupiti i gledati kaj hoće, ali ja svoj novac ne dam za svakakve bljuvotine, a meni je novac otet! A kaj je još važnije frljič krivotvori i same pretpostavke za taj svoj odurni uradak optužujući ljude kak se mrze radi vjere! To je laž - nitko nikoga ne mrzi radi vjere. U pozadini svega u kaj je vjera umočena kroz povijest je želja za pljačkom koja se onda lijepo umota u vjerski omot i prodaje luđacima poput frljića, a oni ju onda dalje preprodaju. I to je glavni problem! Ja ne dam svoj novac za tako nešto i na to imam pravo!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Malo povijesti: „Mi nismo ovu zgradu podigli praznom namjerom da narodu poklanjamo pukih zabava; ne, nas je vodila i bodrila uzvišena namjera da podignemo kulturni Hram, gdje će puk, a navlastito naš mlađi naraštaj naučiti kako valja ljubiti domovinu i vršiti svoje građanske dužnosti...“, tim je riječima gradonačelnik Splita dr. Gajo Bulat 6. svibnja 1893. na trgu koji će se kasnije nazvati njegovim imenom svečano otvorio novu zgradu Obćinskog kazališta....pretpostavljam da je naš mladi naraštaj upravo to naučio s Frljićem, scenama grupnih silovanja, vađenja zastava iz vagine, glasnog ispuštanja vjetrova i svega onog što su austrijski kritičari nazvali "predstavom za idiote".