Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 11
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
zabrinuti radnici

Održavanje vagona cisterni iz Bjelovara seli se u Mađarsku

'01.06.2010., Bjelovar - Na tiskovnoj konferenciji u Remontu \\u009Eeljeznie\\u0300kih vozila Bjelovar upozorili kako bi Ina mogla preseliti u Madjarsku poslove odrzavanja zeljeznickih cisterni, a cim
'Damir Spehar/PIXSELL'
01.06.2010.
u 17:00

Odluka MOL-a i nove uprave Ine o selidbi vraćanje je loptice HŽ-u za raskinuti ugovor o kupnji goriva, a zbog toga 200 radnika ostaje bez posla

Na već ionako poslovno uzdrmane Hrvatske željeznice stigao je novi udarac, ovoga puta iz Ine, točnije MOL-a, čija je nova uprava odlučila održavanje vagona cisterni preseliti u Mađarsku, a transport tekućih energenata uglavnom preusmjeriti u cestovni promet.

Radnicima prijete otkazi

Time je izravno pogođen i bjelovarski pogon Remonta željezničkih vozila s 201 radnikom, među kojima je gotovo polovina s braniteljskim statusom. Stoga su s jučerašnjeg sindikalnog skupa razaslana pisma premijerki Jadranki Kosor, te ministrima Božidaru Kalmeti i Đuri Popijaču. Zatražena je revizija takve odluke, te angažiranje neovisnih stručnjaka koji bi trebali utvrditi poslovnu opravdanost zadržavanja remonta u Bjelovaru. Čelnici sindikata i udruga branitelja HŽ-a tvrde kako svi financijski pokazatelji, ali i rezultati dugogodišnje suradnje s Inom govore da je aktualna situacija isključivo rezultat nepromišljenih poteza uprave HŽ-a, te pojedinačnih interesa.

- Na godišnjem održavanju oko 400 cisterni u bjelovarskom Remontu, ostvaren je dohodak od zavidnih 17 milijuna kuna, što potvrđuje visoku razinu isplativosti toga pogona. No, u novonastalim okolnostima, isprovocirat će se poslovni gubici kako bi nas lakše poslali u stečaj i na ulicu - ustvrdio je predsjednik braniteljskih udruga HŽ-a, Siniša Mastelić.

Uskok u upravi HŽ-a

Sindikalci imaju i jasne odgovore, zbog čega je uopće Ina okrenula kaput u poslovnoj suradnji s HŽ-om.

Jednostavno, riječ je o uzvraćanju udarca, koji su Ini zadale Hrvatske željeznice kada su odlučile poslovni ugovor o distribuciji naftnih derivata za vlastite potrebe, potpisati s Europetrolom. Od tada se domino-efektom postupno urušavaju gotovo sve dosadašnje partnerske veze, pa tako i o obavljanju održavanja cisterni.

Stoga sindikalci pokraj revizije, traže i izravno uplitanje Uskoka u cijelu priču, koji bi trebao "pročešljati" sve poslovne poteze uprave HŽ-a koji bi dugoročno mogli rezultirati enormnim novčanim, ali i gubicima radnih mjesta.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije