O Pelješkom mostu i Kinezima pišu NYT, FT, BBC...
Kineski izvođač radi punom parom, umjesto jednog zabijaju dva pa čak i tri pilota dnevno
Komentari 83
Na žalost samo na šteti Uljanika mogli smo napraviti 4 ovakva mosta.
Možda bi se most trebao zvati "Komšićev most". Al mu curi iz usta sad!
Najviše piše "hrvat Komšić !
U prijašnjim komentarima sam čitao, citiram komentar jednoga hrvata, da nama Hrvatima ne treba usrani kineski novac neka se govna gone u Kinu. Ali ne samo da nama treba Kineski novac, već će nama trebati i uvoz njihovih radnika. Jednom riječi Bravo Kinezi svaka čast.
Zašto je odvojen hrvatski teritorij?! Zato što je "Hrvat" Tito hrvatski teritorij Neum dodijelio BiH. Neum je Dubrovačka Republika ustupila Turcima, kako ne bi imala izravnu granicu s Mletačkom Republikom, Zbog istog razloga Dubrovačka Republika je Turcima prepustila Sutorinu, kojuu je Tito poklonio Crnoj Gori, kako uostalom i čitavu Boku kotorsku!
Kinezi su organizirani. Ovome mi trebamo težiti. A mi se uhvatili svega, samo ne rada. Mi i nemamo volje da nešto ovako postignemo.
A vidi što se ruše Sanaderovi stupovi od prethodnog mosta kojeg je otvarao dva puta.Naravno našim novcem.
Kinezi će sve napraviti i most će stajati 20 godina i propadati neiskorišten jer naši ne budu napravili niti jednu pristupnu cestu. Trebali su sve dati Kinezima da rade, jer njih 100 će napraviti više posla nego nas milion i barem 90 % povoljnije jer mi bi pokrali sve!
Očigledno da Kinezi nisu kao neke tvrtke u Hrvatskoj, koji ne čekaju već rade punom parom. U stvari unutar tog konzorcija najvjerojatnije nema popuštanja bilo kakvim koruptivnim spregama na koje je naviknuta i lokalna i državna vlast. Oni rade prema programu planu i mogućnostima i što je najvažnije kvalitetno. To je prvi od mnogih infrastrukturnih objekata na otocima i kopnu na kojima će se ta kineska tvrtka dokazati i prva u EUROBSKOJ UNIJI. Naravno negoduju Austrijanci i slične tvrtke naviknute iskorištavati hrvatsku potkupljivost i neefikasnost ali eto ovi su krenuli i ne obaziru se na političke strukture već rade po projektu i planu.
"...Kineski izvođač radi punom parom, umjesto jednog zabijaju dva pa čak i tri pilota dnevno..."___Jel se i na prilaznoj autocesti radi punom parom?
Vidim po nekim komenterima da ova naša crvena gamad nemože preboljeti uspjesan početak izgradnje mosta.........grizite se samo
Ne postoji prijepor izmedju BiH i Hrvatske oko Peljeskog mosta jer su za prijepor potrebni glasovi sva tri clana Predsjednistva. Trenutni je prijepor izmedju dijela clanova ili stranaka sto pravno po ustavu BiH ne znaci nista.
vjerujem da Kinezi znaju da domacu struku treba sto dalje od mosta.
Dali je pobijanje stupova ispravan izraz? Meni je ispravna riječ za zabijanje stupova, čavala, kolaca, ZABIJANJE a ne pobijanje, jer Pobiti mogu poruku, nečije mišljenje, stav itd. Pa veli jezikoslovci pls tumačenje
Pa ne pisu o mostu nego o kinezima koji sve vise i vise nadmasuju nekad nedodirljive zapadne tvrtke. "One Belt One Road"odnosno novi put svile je i razlog svih ovih ratova od Afganistana, preko Jemena, Sirije, Juznog Kineskog mora, Venecuelee itd. jer zapadni oligarsi zele po svaku cijenu sprijeciti razvoj i globalnu prisutnost Kine koja je postala najveca gospodarska sila upravo zato sto rade kao kinezi.
Jedva čekam stavljanje mosta u funkciju pa neću morati voziti kroz onu kasabu na moru.
Živio most koji spaja Hrvatsku i Hrvatsku.
Jel bude HDZ i Sanader platili one stupove koje ruše sada?
Ne znam kako smo mi mislili napraviti most kad se sada toliko čudimo Kinezima ili smo samo planirali otpočinjati radove svake dvije godine za izborne potrebe !!!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
siitestesso o cemu ti. Ovo je jedan pametan potez .Mozes naucit od kineza nesto. Kako se radi disciplinu organizaciju itd. Ne pijanstvu i uhljebljenju. Za mnoge uskoro nece imati ko radit. Bravo Kinezi za trideset godina postali ste prva sila svjeta. Velika je mudrost istocnjacka.