Njihovi se avioni ruše, usred leta otpadaju im vrata, jer su Boeing od inženjera preuzeli financijski vukovi koji trče za bonusom
Boeingov inženjer za kontrolu kvalitete Sam Salehpour izjavio je lani da Boeing isporučuje neispravne zrakoplove, ali je je kompanija odbacila njegove tvrdnje o narušenoj strukturnoj cjelovitosti Dreamlinera
Komentari 39
Na zalost. Gdje je "ekonomist" iznad inzenjera krene loše.
Bonusi se trebaju dodjeljivati nakon barem 5 godina, a tada istraga(ukoliko je napravljena steta) ili bonus!
Na isti način je i INTEL propao.
kako znam situaciju unutar tvrtke, odavno sam rekao svim poznatima da se klone Boeinga. sada sve genijalnosti tek idu na naplatu....bit će nažalost još toga i još mnogo tuge nevinih
Posljedice deset godina poštivanja načela DEI (Diversity, equity, and inclusion).
Točno! Tako je bilo i naprimjer sa njemačkom auo indstrijom. Nekada su im inženjeri pravili jako kvalitetna vozila... dok nisu ekonomisti preuzeli kormilo. Sada je to sve na razini Fiata.
Za svaki industrijski business najpogubnije su tri stvari: vlasnikova pohlepa, kada direktor postane trgovac iz maloprodaje i kad direktor postane kruti financijaš.
Nije samo Boeing u pitanju, Mercedes, BMW i td od davno već nisu to što su bili, proizvodnja kvalitetnih dijelova prebačena je u zemlje niskih plaća ali i niske kvalitete. Gotovo u svakom segmentu društva kvantitet stoji ispred kvalitete. Zašto nemamo dva para dobrih cipela nego x pari koje se uglavnom raspadaju nakon prve zime? I prijatelja nema čovjek stotinu već nekoliko pravih....
Upravo tako i to u puno firmi, menadžeri s fetišem na Excel tablice (tzv.excelaši) rezanje troškova i bonusi na kraju godine, a poslije, što bude, najčešće nizbrdica....
To se radi čak i u gradskim tvrtkama .. npr. zg holding, kaj mislite što je jedino na pameti "menađeru" .. ili elektra, vodovod, .. sve sami lopovi u skupim odijelima
Direktor Boeinga ima plaću 18 milijuna dolara mjesečno a po prezimenu je očigledno pripadnik jedne manjine u Americi i većine u Izraelu
Isto se danas događa s prehranom u RH pa novine o tome ni zuc. Zašto šutite o kartelima među trgovačkim lancima, među bankarima i među odvjetnicima? Zašto se šuti o tome, da su hrvatski sudovi kirurški odvojeni od pravde?!?
Ne kaze se 'sirokog tijela' (makar je na engleskom wide-body), nego 'sirokog trupa'. Kasnije u tekstu imate 'sirokotrupac'.
Kad se pohlepa i profit stave ispred inženjera i sigurnosti. Vampirski oblik kapitalizma.
Boeing avioni i indijski piloti - samo za najhrabrije putnike.
Nije problem u avionu već gravitaciji! Tretiramo je kao fenomen a ne problem!
Ako su Indijci primijetili neispravnosti na Boeingovom zrakoplovu, zašto i tko je odobrio njegovo korištenje među samim Indijcima !?
Šteta da je zaključan članak, da li se navodi da oba zviždača su "pali" kroz prozor..
Na koncu sve te sulude preinake i improvizacije moraju inženjeri sprovesti u djelo. Znači, nisu ni oni nevini.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To je današnja stvarnost. Šakali koji trče za materijalnim i penju se po truplima mrtvih po još više i još više. Tužna je sudbina duša njihovih