Niskopodni vlak vozi na relaciji Zagreb – Vinkovci
Cijeli je vlak klimatiziran, a putnici na zaslonu u svakom trenutku mogu vidjeti kojom se brzinom kreće vlak i koja je sljedeća stanica
Komentari 26
što je u europi standard, nama je svjetsko čudo. hvala adezeju na milijardama koje su zamračili kroz HŽ zadnjih 10 godina.
Sramota je u kakvim se uvijetima svaki dan vozimo na posao i sa posla. Ko stoka! Ko vlak sa zatvorenicima koji vozi za Auschwitz. Unutra je +40. Al nekome su zbog toga džepovi puni. Govna lopovska!
Da, on možda može voziti 160 samo po kojim tračnicama. Po ovim starim od 100god jel po tim?
Ovaj vlak je zaista \"jako lijep\". Podsjeća me na prefarbani tramvaj kojega u regiji nisu htjeli kupovati jer mu je \"prednja šajba u obliku slova U\" pa je sada isti evoluirao u vlak. A to je ipak napredak. Još daa se samo dokaže u praksi. Za mene, koji imam konzervativna shvaćanja putovanje ovakvim šinobusom do vrbovca ili zaprešića je OK ali do rijeke ili vinkovaca - ne.
Pa ne moramo bas sve popljuvati... Inace, nije samo kradeze ubacio podobne kadrove na izmisljena mjesta u HZ-u. Kao da smo zaboravili da su i drugi vladali u HR.
kome smetaju prigradski vlakovi slobodno ostane doma i kuruze se primi!
Ma treba pljuvati, jer nama je u cilju da i ono malo sposobnih ljudi ne ostane u Hrvatskoj, nego da ode u bijeli svijet... a onda ćemo se vratiti na staro i kupovati polovne njemačke vlakove, tramvaje i autobuse kao i do sada - jer za drugo nećemo imati novca. Vlak odlično izgleda i jedva čekam se provozati!
Prije ulaska,obavezna ispovijed.
Takvi vlakovi su vec mogli voziti po cjeloj Hrvatskoj,da se godinama nije kralo.Nadam se samo da putnici nece rezuckati sjedalice i sprejati po njemu
idem u vinkovce doma na kulen i rakijicu novim vlakom! ajmo hrvatska!
Lijep vlakic...cu,cu,cuuuuuuu Zamisli da zivimo u zemlji gdje su ovaka dogadjanja svakodnevnica?
Meni je zanimljivo kak postoje dežurni pljuvači ( ne kritičari, neg pljuvači) koji poseru svaku, ali APSOLUTNO SVAKU vijest. Ne kužim kaj sad ne valja? Dobili smo novi vlak, ljudi koji često putuju na tom potezu ( kao ja) se vesele kaj su dobili novi vlak,a tu neki bajaju i pizdarije pričaju... Pa daj se odvažite na psihijatra pa njemu istresajte probleme,a nas koji smo ( i dalje više-manje) normalni pustite na miru...
Nadam se da mu ne smeta retardant na tračnicama.
a do 2016. HŽ planira u promet uključiti 41 kompoziciju ovakvih niskopodnih vlakova. Kojom će brzinom do tada voziti ovi vlakovi? Zagreb - Koprivnica - 1:15 minuta za 90km.. U svijetu se obnavlja pruga brzinom od 1km/h... Između Koprivnice ice i Križevca je 30km, a bit će obnovljena za brzine, pazite sad, samo do 160km/h tek sredinom kolovoza 2012. godine... Umjesto 30 sati ovima treba više od godine dana... Naravno da je to odličan posao za austrijance - preko godine dana iznajmljenog stroja, a mogao je raditi samo preko jednog vikenda, najduže 30 sati... Tko je \"ubrao vrhnje\" sklapanjem takvog posla - 30 sati pretvorio u više od 12 mjeseci?
zeitgeist - Nadam se da mu ne smeta retardant na tračnicama. Pa nije smetao niti nagibnom vlaku, baš suprotno, ubrzao ga je retardant... Nije li malo zanimljiv naziv -retardant-? Retardirani uvezli retrdant, retrdirani polili tračnice, retrdirani ukinuli obnovu splitske pruge,ge, retrdirani kupili nagibni vlak, retrdirani istražuju, retardirani sude...
Ovo je moj osobni doživljaj toga vlaka (vozio sam se u njemu 05.07., od Zagreba do Vinkovaca). Izvana vlak izgleda moderno. Ostavlja dojam da su dizajneri napravili copy/paste niskopodnog tramvaja. Na svu sreću, pogonski sklop vlaka je bitno različit, te nema onog iritantnog zvuka tijekom vožnje (tko se vozio niskopodnim tramvajem, znat će na što mislim). Stoga, ekipi iz Končara palac gore. Ne vidim ništa revolucionarno u tehnologiji koju su ugradili, ali to što su napravili je korektno. Međutim, za ekipu iz Gredelja, palac dolje. Da jedan! Svi moji palci koje imam. Zašto? Pretpostavljam kako je Gredelj zadužen za unutarnje opremanje vlaka. E pa dečki: - Tijekom tri sata putovanja, dva sam se puta morao ustajati kako bih mogao protegnuti utrnule noge. A vozio sam se u \"prvom\" razredu. - Koš za otpatke? Ne mogu reći da ne postoji, samo kakav? Vrijeme će pokazati koliko je primjeren.
... nastavak ... - U vlaku postoji 20 mjesta u odjeljku prvog razreda? Ma dajte! Ne znam tko je odgovoran za ovu nebulozu, HŽ ili Gredelj? Ali, jedina razlika po kojoj ćete uočiti kako sjedite u prvom razredu (osim oznake na vratima, naravno) je \"krpa\" na dijelu naslona za glavu. Sjedala su jednako zbijena i neudobna. Ma što da kažem? Stoga, vi koji planirate putovati prvim razredom, ne budite blesavi. Za ne malu razliku u cijeni nećete dobiti nikakav dodatni komfor. Toga je valjda bio svjestan i kondukter i nikome nije naplatio razliku u cijeni karte. - Oznake za putnike? Da, u vlaku u svakom trenutku možete vidjeti kojom se brzinom vozite i u koji kolodvor ulazite. Ushićen sam što konaćno znam da pri brzini od 80km/h vlak ugodno klizi, od Novske potegne i do 120, a nakon Broda i 160. I brzo sam zadovoljio svoju znatiželju.
Ne razumijem ljudi zasto se mora pljuvati po svemu sto je nase? Dezurni opljuvaci su pljuvali po tramvajima, pa das po vlaku,... Da se tramvaj ne moze prodati u Europi je istina, ali ta istina ima i drugu stranu. Naime vecina javnih nabavki te vrste financira se kroz banke a one, naravno, guraju \"svoje\" firme. Na primjer Beograd je zelio hrvatske tramvaje ali je bio prisiljen kupiti Bombardieove jer inace banka ne bi financirala kupnju. Zasto se tu nije nasla zadnja hrvatska banaka - Postanska - pa ona financirala posao? Isto je za sada i sa vlakom. Pokaze li se dobrim, sigurno ce u regiji biti interesenata. Cestitke strucnjacima Koncara i Gredelja a vlaku uvijek dobra voznja!!!
... i, za kraj ... Međutim, ekipa je zaboravila staviti jednu mnogo važniju oznaku. Stoga, podsjećam vas, stavite na vrata odjeljka za strojovođu obavijest kako se iza tih vrata ne nalazi WC. Predlažem neka dimenzije budu makar jednake veličini samih vrata. Nekolicina putnika je upravo ovdje tražila mjesto za olakšanje. Na sreću vlak je imao dostojnu količinu pratnje iz Končara (ponosno su istaknuli oznake na prsima) koja je takve situacije uspješno rješavala. U ovom članku, kao i na službenim HŽ stranicama spominje se kako u vlaku postoji mogućnost prijevoza bicikla (čak 5, mislim). E, pa samo pokušajte. I, sretno... Za kraj. Konačno da se krenulo sa modernizacijom. I to je za svaku pohvalu. Međutim, smatram kako se posao može odraditi bolje. Puno bolje. Za sada, moje je mišljenje kako su AT vagoni još uvijek nedostignut standard. Danas se vraćam za Zagreb. Drugim vlakom.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ninj@ za hž je nejvise kriv posteni linic.