Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Nasilje u školi – dječak dva sata pretučen sjedio na nastavi

Slične situacije stalno se događaju u našim školama, tvrdi ravnatelj koji smatra da je sve možda malo prenapuhano
Objava 31. siječnja 2013. 501 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 24
  • tirkizna:

    U hrvatskoj postoji nekakva agencija za sprječavanje nasilja u skolama ako se ne varam. Nedavno slusah baljezganja nekog tipa koji tamo radi i sigurno ima dobru placu! Njegov stav je da se nasilnike ne smije udaljiti s nastave! Tip vjerojatno ... prikaži još! ima par razreda nize skole i nekog rodijaka u sadasnjoj vladi. Zalosno! Sto na to kaze Judith Reisman i njeni hrvatski fanovi?

    09:14 31. 1. 2013.
  • zane01:

    Da, sigurno je i ovdje JEDINI i GLAVNI krivac centar za soc. rad i njegovi djelatnici! Oni su ionako krivi za sve što ne valja u državi i društvu ! Zašto gospoda iz centra ne odgajaju djecu umjesto roditelja, jer ... prikaži još!r su ovi ipak jako zauzeti, teško je njima... Neka socijalci provode i krim. istragu i posao profesora u školama, ...sve, jer bi moglo ispasti da su neradnici!

    08:24 31. 1. 2013.
  • zane01:

    Ali, sigurno će se naći barem neka odgovornost centra, ako ništa treba ju onda izmisliti! Zašto bi za svoje i ponašanje djece bio itko odgovoran... neka to bude netko drugi!

    08:26 31. 1. 2013.
  • snoopy001:

    ravnatelj veli da se takve stvari događaju svaki dan u hrv. školama i da je to prenapuhano, tak da je to valjda ok! inače, zaboravlja se spomenuti da su počinitelji u ovom slučaju Romljani, a s obzirom da su oni ... prikaži još!i zaštičeni, onda je i to ok!

    08:27 31. 1. 2013.
  • zane01:

    Roditelji, profesori, policija... zašto bi oni bili odgovorni za djecu! Najbolje da i tu odgovornost prepakiramo drugima!

    08:28 31. 1. 2013.
  • Klasicar:

    To je zato jer gledaju previše pornografije...

    09:15 31. 1. 2013.
  • melanija:

    Otkrio je i da otac napadača tvrdi da su njegovi sinovi djelomično bili isprovocirani. ************** Djecu treba odgajati da nemaju bas tak kratke fitilje. Jer ce i oni naletit na nekog jaceg i tragedija je samo pitanje vremena.

    08:20 31. 1. 2013.
  • zane01:

    Običan svijet mrzi razmišljati, ali voli predrasude, stereotipe, generaliziranje! Običan svijet vjerojatno ni ne razumije što ovdje pišem, jer ima ponešto sužen rječnik... Običan svijet koji vrlo rado voli dijeliti minuse svima onima čije je izlaganje u suprotnosti s onim ... prikaži još!m što većina podržava i što jednostavno ne razumije! Najboje da ZA SVE što ne funkcionira u državi optužimo i osudimo po kratkom postupku djelatnike pojedinih institucija! Ovako se barem ne budemo morali zamarati s odgojem, osobnim radom, razmišljanjem! Usput, baš ste simpatični s tim minusima! Tipična zabava za priprosti populus!

    08:30 31. 1. 2013.
  • EUGEN ROMMEL:

    to su vam rezultati liberalnog pristupa problemima i razno raznih ljudskih prava! Na kraju će žrtva ispasti krivac!

    08:31 31. 1. 2013.
  • zane01:

    Da, sigurno je i ovdje JEDINI i GLAVNI krivac centar za soc. rad i njegovi djelatnici! Oni su ionako krivi za sve što ne valja u državi i društvu ! I za porast nasilja među mladima, neimaštinu, gosopdarski ponor u ... prikaži još!u kojem se nalazimo, zanemarivanje odgoja, nebrigu i zanemarivanje građana od strane vlasti...

    08:33 31. 1. 2013.
  • Diablo:

    Roditelji se sa odgojem mogu postaviti na trepavice kada djeca čim izađu iz kuće vide potpuno suprotnu sliku... Da nasilnici u bilo kojem pogledu bolje prolaze u životu... I što? Svi zatvaraju oči nad time, okreću glavu na drugu stranu ... prikaži još!u i govore to me se ne tiče... sve do trenutka dok se nama tako nešto ne desi...

    08:36 31. 1. 2013.
  • Avatar Forrest Gump
    Forrest Gump:

    ma nije tu nitko kriv, ni roditelji, ni loš zakon koji štiti nasilnike u školama i ostvalja ih bez mogučnosti da ih se isključi iz škole ni državne institucije, naime, I za ovo je kriva komunistička indoktrinacija i ZO(djeluje kao ... prikaži još! futur)....hahahaha...pitajte onu reismanešto znanstvenicu..

    08:37 31. 1. 2013.
  • zane01:

    Roditelji se sa odgojem mogu postaviti na trepavice kada djeca čim izađu iz kuće vide potpuno suprotnu sliku... Da nasilnici u bilo kojem pogledu bolje prolaze u životu... I što? Svi zatvaraju oči nad time, okreću glavu na drugu stranu ... prikaži još!u i govore to me se ne tiče... sve do trenutka dok se nama tako nešto ne desi... _____________ To nije istina! Eskapizam i komforizam građana nas je i doveo ovdje gdje smo danas! Itekako se može i mora odgajati djecu, ali se današnjim roditeljima tako nešto jednostavno neda raditi! A onda su krivi i profesori u školi, i soc. radnici, policija, drugi ... samo ne oni koji čine primarnu moralnu vertikalu - roditelji! Mnogi od nas imaju djecu u ovakvim prilikama, koja vide sve što se događa, pa ipak su normalni Hr. građani, ... završavaju školovanje, zapošljavaju se!

    08:40 31. 1. 2013.
  • zane01:

    Jednostavno današnji se roditelji često ne bave svojom djecom, a kad se počinju događati njasra onda se ne mogu načuditi pa krivce traže u svima drugima od škole, drugih ... Samo neka oni ne budu za bilo što odgovorni! Da, ... prikaži još!a, zaboravih, odgovorno im je i društvo, politika, neimaština! Sve same floskule i jeftine izlike!

    08:44 31. 1. 2013.
  • zane01:

    Mislim da je i ovdje JEDINI i GLAVNI krivac centar za soc. rad i njegovi djelatnici! Oni su ionako krivi za sve što ne valja u državi i društvu posljednjih 20 i više godina! I za porast nasilja među mladima, ... prikaži još!a, neimaštinu, gosopdarski ponor u kojem se nalazimo, zanemarivanje odgoja, nebrigu i zanemarivanje građana od strane vlasti, pljačku države, otkaze u privatnom sektoru, korumpiranost i neznanje političara...

    08:50 31. 1. 2013.
  • Avatar Hajdarovic
    Hajdarovic:

    Nemojte niti slučajno mijenjati pedagoške mjere! Niti slučajno nemojte uvesti suspenzije! Ovako je super. Neka mali razbijači i dalje sjede u razredima, neka maltretiraju nastavnike i neka i dalje udaraju svoje vršnjake!

    09:57 31. 1. 2013.
  • Deleted user:

    Kako rece tata od nasilnika ""moje dijete je bilo djelomicno isprovocirano"".. Vjerojatno malo duzom kosom zrtve.. Pa ja sam svakodnevno isprovociran ekonomskom,politickom i drustvenom situacijom pa se ne tucem uokolo..

    09:24 31. 1. 2013.
  • marelica:

    31.01.2013. u 08:44h zane01 je napisao/la: Jednostavno današnji se roditelji često ne bave svojom djecom, a kad se počinju događati njasra onda se ne mogu načuditi pa krivce traže u svima drugima od škole, drugih ... Samo neka oni ne ... prikaži još! budu za bilo što odgovorni! Da, zaboravih, odgovorno im je i društvo, politika, neimaština! Sve same floskule i jeftine izlike! ------------------------------------------------- SVE TOČNO!

    09:43 31. 1. 2013.
  • lativ:

    Sjećam se prije četrdesetak godina, moj bivši razrednik, kada bi samo promjetio da se netko krevelji na prozoru učionice(prizemlje), nije se libio trčati i po sto metara za njim i opaliti mu „dvi triske“. Kad bi bilo kada bi bilo ... prikaži još!o koja razrednica oklijevala povesti na ekskurziju nekog problematičnog učenika, on bi ga preuzeo pod svoje. Ne znam da li je moj dobri profesor još živ, ali znam da mu se ovo ne bi svidjelo, kao da ni on ne bi imao mjesta u ovom sustavu, jer bila su to zaista bolja vremena

    10:29 31. 1. 2013.
  • Avatar fredi
    fredi:

    Osobno najviše krivim roditelje. Nije svatko sposoban za roditeljstvo! jučer sam dva dječačića u kvartu zaustavila da ne natjeravaju kvartovskog mačka da bi mi njihov otac rekao neka si mačka odnesem kući. Nije klincima rekao da je mačak živo biće ... prikaži još! koje se ne smije natjeravati i plašiti i da i on ima pravo na život u kvartu baš poput njih dvojice. Ne, lakše je bilo napasti mene nego reći djeci što se ne smije. Jer danas djeci što padne na pamet, to im je dozvoljeno. Počne s natjeravanjem životinja, potom će ih početi zlostavljati pa ubijati. A onda će vjerojatno početi činiti i nešto gore. Samo zato jer svatko može biti "roditelj", a ne zna tu djecu odgajati i postavljati im granice dok su mali.

    10:33 31. 1. 2013.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.