Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 176
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Povratak na članak

Nakon izbora Ukrajina će se vratiti u rusko naručje

Predsjednička kampanja uvjetovana je posljedicama rekordne krize u Ukrajini i plinskih ratova. Predsjednik Juščenko sigurno gubi izbore - vode proruski Janukovič i Timošenko koja više ne želi ratovati s Moskvom.

Komentari 86

SP
Spomenik
21:30 13.01.2010.

Vidim da se ovdje neki sto ruske vize,a jos malo ni ukrajinske dobiti ne mogu koriste terminima \"energetska klijesta\" i \"neoimperijalizem\" na racun Ruske Federacije!....E pa sada mali imaginarni primjer za ta dva pojma...Da na primjer Hrvatska ima jaku prozvodnju zitarica (kao sto na zalost nema zbog utjecaja \"neoimperijalista\") u Slavoniji,tako da moze da pokriva potrebe cetvrtine Europe i izvozi istu na jedno \"gladno\" trziste,i da diktira cijenu iste plus hoce naplatu za svoj izvoz od onih koji kasne sa isplatom,uz to sto \"okrenu\" u svakoj kompoziciji vlaka par vagona...Kada Hrvatskoj pukne film od tih prljavih rabota,Hrvatska stopira izvoz zitarica jer niti dobija pokrice za svoje sopstvene resurse,a isti joj se kradu na \"putovanju\" ka \"maloprodaji\".....Da li je Hrvatska u tom slucaju stavila nekoga u \"resursna(energetska) klijesta\" i stvara taj tzv. \"neoimperijalizam\"???....Ne! Hrvatska u tom slucaju zeli samo naplatiti za sopstvene resurse!...Kada prodajete nesto sto je vase sopstveno na otvorenom trzistu,onda imate pravo diktirati i cijenu,a i birati kupca!...Bar se takva definicija koristi u \"demokratskom\" drustvu...>>>

VL
SP
Spomenik
21:41 13.01.2010.

\"Energetska klijesta\" i \"neoimperijalizam\" su iskonski u slucaju da na primjer Hrvatska (koristimo se Lijepom Nasom jer smo je vec naveli u prvom primjeru) iz Jadrana posalje nosace zrakoplova u neku daleku zemlju koja isto tako ima zitarica u izobilju....Uz ispriku \"skidanja\" diktatora napadne istu tu zemlju,izvrsi manje vise jednu vrstu genocida,stvori jedno nestabilno stanje u toj zemlji,i onda preko svojih tvrtki \"izvlaci\" iste te zitarice iz te zemlje (u kojoj narod vec naveliko gladuje)......To su iskonski \"neoimperijalizam\" i \"energetsko-resursna klijesta\"!!!.....Drugim rijecima,dok prodajete sopstvene resurse imate pravo diktirati cijenu i birati kupca.....Ukoliko \"otimate\" od drugog naroda njegove resurse onda ste iskonski \"imperijalist\" i stavljate tu naciju u \"energetska klijesta\"(bolje receno energetske okove)......Nadam se da su sada gospoda sto jos ruske,a jos malo i ukrajinske vize dobiti ne mogu dobila malo bolju sliku sto znace pojmovi \"energetska klijesta\" i \"neoimperijalizam\"!!!

VL
Avatar Sidewinder
Sidewinder
21:56 13.01.2010.

xaron: Preporučujem ti knjigu Davida Landersa - \"Bogatstvo i bijeda naroda\" Tamo ćeš naći argumente i odgovore na tvoja pitanja.

VL
SP
Spomenik
21:57 13.01.2010.

Izgleda da ce se nakon ovog \"uskrsnuca\" Krim uskoro naveliko \"renovirati\", a \"slavenska\" crnomorska flota uz malo \"restauracije\" izlazi u \"toplo more\" (Sredozemlje)....;););).....E nece bas Turcima biti lako kada i oni budu morali \"pjevati\" po \"slavenskom\" dirigovanju....Ali poslusni su Turci,jer su vec prosle godine vidjeli da sale vise nema,pa odlucili kupiti upravo S400 od \"sigurnog\" isporucioca,jer su u \"pohodu\" na Irak uvidjeli da su bili samo \"lovacki psi\" za tudje interese (kockara)....Samo bez obzira na svu tu Tursku dobrotu (oko prijateljske kupovine S400) nece im biti lako sa \"slavenskom\" bivsom \"Trojom\" na Crnom Moru koja je izgleda dozivjela iskonsku reinkarnaciju;););)....Jos ako se kakav potomak uskoka ili hajduka nadje medju zapovjednicima u zoni tog slavenskog akvatorija onda ce im doista biti veselo;););)

VL
Avatar Sidewinder
Sidewinder
21:58 13.01.2010.

tUljane: Daleki je put pred tobom...

VL
SP
Spomenik
22:13 13.01.2010.

Gospodine \"polovni half-a-man\"-e.....Svaki put je uvijek dalek,ali ukoliko hodate \"sopstvenom\" stazom uvijek cete stici do cilja,a istim se mozete i sigurno vratiti doma!....Ukoliko koristite \"tudje\"staze,a na tom putu i \"gazite\" zitelje uz te staze,tim putem se vise ne mozete vratiti,a takav jedan put vodi ravno ka \"crnoj rupi\"....Ja sam izabrao ovaj prvi,a koliko vidim vi koristite ovaj drugi....Tako da vam mogu pozeljeti samo \"sretan put\" u novu buducnost multipolarizma i opstanka covjecanstva!....A uz put bih vam zazelio i \"dobrodoslicu\" u nesto gdje nikada niste racunali da ce vas politika vasih \"poslodavaca\" dovesti ;););)

VL
SP
Spomenik
22:52 13.01.2010.

Sto bi rekao pokojni Mladen Delic: \"Ljudi moji je li to moguce?\".....Da li je doista moguce da Ukrajina moze hladno da prekine vracanje \"nametnutog\" kredita MMF-u ???.....Jer izgleda da \"kockari\" (FED/MMF-lobi) zbog velikog Mede (vjernog cuvara,cak vjernijeg i opasnijeg od sarplaninca) vise nece moci slati \"reketare\" u Kijev!.....Ma neka budu sretni \"kockari\" da veliki Medo jos nije osjetio miris \"meda\" na Aljasci,jer u tom slucaju bi i Sara Palin mogla postati \"zlatokosa vila\" kao i Julija ;););)

VL
SC
shq_controI
23:03 13.01.2010.

tako je Venlo... to je ABC kolonijalizma... prije nekih desetak godina čitao sam jednu odličnu alanlizu na inače izvrsnom sajtu wsws.org. članak govori o rusiji, ukratko, slijedeće... pazi sad(!!!) - kako je rusija NAMJERNO odvedena u anarhiju od (izvana) korumpiranogog sloja birokracije. - kako je cilj te anarhije uništiti industriju tako da se ona malverzacijama uništi, a njene krhotine rasprodaju/podijele između 200-tinjak bogataša (zapanjujuće, ali doslovno je tako pisalo) - time se postižu 3 KLJUČNE stvari: 1) uništenje domaće industrije, i otvaranje prostora za plasman stranih proizvoda, kao i preuzimanje svih tržišta na koja je ta industrija plasirala proizvode. 2) nezaposlenost i strahovito osiromašenje populacije - koja tako postaje izvor ultrajeftine radne snage (jer glad ne pita) za strane firme koje će se ubrzo stvoriti odnikud i nuditi \"milostinju\"... 3) stvaranje vrlo uskog sloja novobogataša, \"pijanih\" bogataša bez rada - iz čijih će se krugova regrutirati vladajući i upravni aparat. Taj sloj je amoralan i socijalno neosjetljiv i jedino mu je u interesu zadržavanje postojećeg poretka. (Dakle, sada imamo tko će pendrečiti nezadovoljan narod, dok \"Nestle\", \"Hypo\" i \"Bechtel\" rade business!) Time je taj poredak postao stabilan i održiv bez nepotrebnog interveniranja izvana.

VL
OB
-obrisani-
23:07 13.01.2010.

shq Danas sam nešto o tomu napisao na stranici o Financial Timesu. Osobno me do bola iritira što te obrasce, upravo kako si ih naveo, vidim u svojoj domovini. Primijetit ćeš da oni koji sudjeluju u ostvarenju tih obrazaca, ili ih simpatiziraju, kako su i ovdje uvijek na strani kolonizatora.

VL
SC
shq_controI
23:26 13.01.2010.

vidio sam tekst, samo što se ne slažem da je kolonizator EU. pravi kolonizator je USA (zapravo treba reći američka finacijska elita, čije su poluge i mnogobrojne europske korporacije) EU pokušava stvoriti protutežu SAD-u, a pri tome naravno svi gledajuju svoje interese. Veće sile unutar EU će se sigurno izboriti za povoljniji položaj od nas banana republika, to svakom treba biti jasno. Možemo reći da će EU biti nešto poput bivše Jugoslavije (samo ćemo mi u njoj imati znatno lošiji položaj nego u bivšoj jugoslaviji, jer nećemo biti slobodni prodavati koliko, kako i kome hoćemo) neminovno pogoršanje situacije kod nas neće doći toliko od ograničenja koja nam postavlja EU, koliko od naših (financijskih) grijeha iz prošlosti koji će polako ali sigurno početi dolaziti na naplatu... hoću reći - kad izgubiš suverenost, vlasništvo (de facto, a de jure \"koncesiju\") nad izvorima, otocima, morem, zemljom će ti netko uzeti, pa bio to EU ili USA...

VL
OB
-obrisani-
23:33 13.01.2010.

Kako god okrenuo, nismo daleko od 1984-e. Na Istoku je Kina već skupila oko sebe par zemalja i napravila bescarinsku uniju.Oceanija, Istazija,etc. Uglavnom govorimo o istom kolonizatoru: financijske elite s europskim podružnicama, i ne samo europskim.

VL
IM
imotska
06:45 14.01.2010.

Komunistički crveni zločinci su se naselili u daleko večem broju nego kod nas i dobro je da se Ukrajina uopće izvukla iz njihovih ralja. Da ih se toliko kod nas naselilo 1991 nebi mogli pored skoro 50% četnika među nama odhrvati se agresiji Srbije na Hrvatsku. Vidite samo što ih je napravilo od Hrvatske njih nekoliko posto među nama, potpomognutih domaćim izdajicama. Kako im ide govore samo predsjednićki dvor, premijerka, ministri, SDP, izdajice u HDZ a odayire se na ekonomsku i političku situaciju. 100 puta je gore u Ukrajini gdje je među njima 50% velikosrba.

VL
Avatar Sidewinder
Sidewinder
09:55 14.01.2010.

Vidi ti, Venlo je pravi ekonomski stručnjak za financije i EU politiku... Venlo, nacionalisti, komunisti...jednom riječiju nazdanici kao ti su nasreću u manjini. Svaki puta kad ste imali priliku upropastili ste sve što se je upropastiti moglo.

VL
OB
-obrisani-
10:45 14.01.2010.

A što je to nazadno u nacionalizmu (svijesti o pripadnosti jednom narodu, želji za blagostanjem svakog pripadnika istog u miru i toleranciji s drugim narodima)? I što je to suprotnost nacionalizmu? Liberalizam,komunizam..? Teško krdu u kojem si ti alfaman.

VL
OB
-obrisani-
11:41 14.01.2010.

Drugarice i drugovi Hrvati :) dame i gospodo ,svi ostali ..... bas je zanimljivo slusati,samo me zanima ko od vas gde radi ,sta radi,koliko je uspesan u tome i koju skolu ima? Sasvim normalno je da UKR ide u Ruskoo okrilje.No,zapad je pokusao,na celu sa judejo -masonskom klikom,da UKR i GRU stavi ,sto vise pod svoje skute,nije uspelo.Jedini razlog toga je provociranje Velike Rusije,jer je to njihovo dvoriste,a ne zato sto im je stalo da se ti narodi ukolpe realno u EU i NATO.Svako ko je u NATu sluzice samo jednoj svrsi,da kao mali narod sluzi intersima imperijalnih zemalja,u konacnom ratu protiv Rusije i Kine i svih njihovih satelita,koji bi se imao desiti najskorije,jer je svet upravo usao u izlaznu fazu ,kada se moraju iscrtati i nove granice i novi poredak.No svi znaju da u takvo ratu ne bi bilo pobednika,kad jednom pocne,padace i nuklearne bombe,onda vise nista nije bitno.Kad je sam SSSR pretvoren u ZND...a Rusija trenutno prelazila na kapitalizam,zapad je teo oteti sto vise moze,....ali nisu to iskoristili iz mnogo razloga.Sada kad je Rusija opet napumpala misice,cak mnogo vise od bilo koga,ova masonerija vise nema sanse.U UKR oko 40 % stanovnika su Rusi,oko 70 % svih gradjana govori Ruski,Kijevsaka Rusija je prva Rusija,prema tome UKR jeste Rusija.Rusija kada je dozvolila da nastane ZND,dozvolila je to ekonomso osamostaljenje ,ali ne i vojno-politicko na sopstvenu stetu.Prema tome sve je tu Ruska carska zemlja,zato sto Rusija jeste imperijalna sila kroz sve vekove.I sad dolazimo do biblijskog i svakog drugog relevantnog prorocanstva.Na kraju ce postojati 10 carstava.Jedno carstvo je bivisi SSSR,Tu su RUS sa svim bivsim zemljama,sem mozda pribaltickim,Ruski poklon EU,ali ne mozda za stalno, i jos neke druge zemlje ce se naci u tom \"carstvu\",zatim postoji ,EU,Africka Unija,SevernoAmericka, itd ...bice ih 10............a nadalje sve znate sta ce biti.Bas gledam svih ovih dana kako se i sam Nostradamus ostvaruje,pa sve ne verujem i pitam se jeli moguce,masonska klika na ceklu sa jevreijama namerno izaziva krizu izmedju hriscanske Evrope i muslimana ,plus sve ostalo po svetu.Pitanje je samo dana kada ce muslimanski rezimi poput Irana sa saveznicima srusiti rezim u Arabiji i Egiptu,ujediniti se u muslimansku sve drzavu ,u medjuvremenu tako snazno naoruzatui i krenui na Evropu,pre svega katolicku Evripu i Rim.Taj isti Rim ce klaecati sutra pred Moskvom da pomogne.e da to tako ide i vec se oseca sve u vazduu.To je realnost.

VL
OB
-obrisani-
11:57 14.01.2010.

Od svih vas toga je mozda najvise svestan samo Jovica karuMustaficu........posto covek kaze kljuc sve ga je na kraju RUSIJA.I JESTE ,jedino sto si rekao na ovom sajtu tacno,upravo je to bilo.a to je zato sto se bojis na krajuu od sopstvene senke,a kamoli nadmocnijeg ili ravnopravnog neprijatelja.Jer Jova je najosteljiviji kad mu neko dirne u Rim,pa predstoji mu mnogo tuznih dana u naredne 2 do 3 godine..........

VL
UK
Ugo Kajvez
12:02 14.01.2010.

Bravo ukrajinci, sada prvo nogom u dupe šucnite van iz ukrajine američkog baxtera koji vam svinjsku gripu proširio po zemlji ....

VL
UK
Ugo Kajvez
12:14 14.01.2010.

13.01.2010. u 23:03h shq_controI je napisao/la: tako je Venlo... to je ABC kolonijalizma... prije nekih desetak godina čitao sam jednu odličnu alanlizu na inače izvrsnom sajtu wsws.org. članak govori o rusiji, ukratko, slijedeće... pazi sad(!!!) - kako je rusija NAMJERNONO odvedena u anarhiju od (izvana) korumpiranog sloja birokracije. - kako je cilj te anarhije uništiti industriju tako da se ona malverzacijama uništi, a njene krhotine rasprodaju/podijele između 200-tinjak bogataša (zapanjujuće, ali doslovno je tako pisalo) - time se postižu 3 KLJUČNE stvari: 1) uništenje domaće industrije, i otvaranje prostora za plasman stranih proizvoda, kao i preuzimanje svih tržišta na koja je ta industrija plasirala proizvode. 2) nezaposlenost i strahovito osiromašenje populacije - koja tako postaje izvor ultrajeftine radne snage (jer glad ne pita) za strane firme koje će se ubrzo stvoriti odnikud i nuditi \"milostinju\"... 3) stvaranje vrlo uskog sloja novobogataša, \"pijanih\" bogataša bez rada - iz čijih će se krugova regrutirati vladajući i upravni aparat. Taj sloj je amoralan i socijalno neosjetljiv i jedino mu je u interesu zadržavanje postojećeg poretka. (Dakle, sada imamo tko će pendrečiti nezadovoljan narod, dok \"Nestle\", \"Hypo\" i \"Bechtel\" rade business!) Time je taj poredak postao stabilan i održiv bez nepotrebnog interveniranja izvana. . ------------------------------------------------------------- . Slika hrvatske naravno .......... ovo bi trebalo nabiti na nos onima gore na markovom trgu .... i vi VL, bi trebali o ovom pisati malo više, zapravo puno, puno više ............

VL
Avatar Sidewinder
Sidewinder
12:28 14.01.2010.

Venlo: Pa i ja želim dobro svom narodu, te mir sa susjedima pa nisam nacionalist. Nacionalizam ti miješaš sa patriotizmom.

VL
OB
-obrisani-
12:53 14.01.2010.

O.k alfamane. To je odlično! Znači da imamo iste početne pozicije.Da možemo raspravljati, prepirati se i nakon toga biti malo bolji ljudi. Ne miješam ja ništa, objasnio sam pod kojim uvjetima jesam nacionalist. Ti definiraj pojam patriotizam, možda mislimo o istomu.

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.