Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Najveće gradilište u Hrvatskoj: Izgradnja pruga u sjeni cestogradnje

Milijardu i pol kuna težak projekt gradi se punom parom te će nakon završetka vlakovi prema Mađarskoj juriti 160 kilometara na sat
Objava 08. rujna 2017. 24544 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 39
  • Avatar vila velebita
    vila velebita:

    Kineski vlakovi idu do 300 km/h, a kod nas se "ćiro" lokomotiva pušući i stenjući penje na 950 metara nadmorske visine vijugajući Likom i Gorskim kotarom - ovo danas više nije prihvatljivo. Priča mora biti realizirana tunelima i dvotračnim prugama.... ... prikaži još! Vožnja Zagreb - Split mora pasti na 2 i pol sata. Pustimo partizane i ustaše i ploče inače ćemo ostati u srednjem vijeku...

    08:12 08. 9. 2017.
  • wwwcro:

    Tek kada se sazna za koji mjesec koliko se u HŽ novca pokralo...lopovi koji su krali iz autocesta su male bebe za ove...

    1 09:23 08. 9. 2017.
  • lojtra1:

    Cijelom trasom te pruge (do Botova) se nekad i prometovalo brzinama većim od 100 km/h tako da bi velika vijest bila da se gradi drugi kolosijek a ovo je više "održavanje" koje zadnjih desetljeća nije rađeno. Je li to dovoljno ... prikaži još! za pozicioniranje Rijeke kao važne luke ako znamo da od Zagreba ide trasa koju su si nekad još sami Mađari napravili?

    2 07:58 08. 9. 2017.
  • Avatar grbadeva
    grbadeva:

    Dobro je da se gradi. No da su austrougarske vlasti ovako dugačke članke pisali o svakih tridesetak kilometara izgrađene pruge mi bismo i danas čitali te članke, a ondašnji novinari ih još nebi sve završili.

    08:50 08. 9. 2017.
  • Avatar ČUBE
    ČUBE:

    Tteba ažurnije krenuti jednako kao sa cestama... dovoljne su brzine do 160 km/s pa tolko auti cestom idu al da svuda idu tom brzinom

    08:44 08. 9. 2017.
  • malala:

    Zalosno ako je ovo najveci gradj. projekt u zemlji. Da predjes cijelu Hr mozes na prste izbrojiti kranove.

    09:51 08. 9. 2017.
  • dhus:

    Japanski turisti misle da je Hrvatska veca od Kine od Osjeka do Splita vlakom 15 sati voznje

    11:07 08. 9. 2017.
  • Vito:

    – Radovi napreduju jako dobro, kopamo u isto vrijeme na 30 punktova, a na terenu je u svakom trenutku više od 150 radnika s time da općenito na cijelom projektu radi više od 300 ljudi – objašnjava Tihomir Lažeta :::::::::::::::::::: ... prikaži još! Ova mu je "jako dobra" ________ Zašto??? -- zbog ovog ::::::::: Osim što su radovi na pruzi u duljini od 38,23 kilometra najopsežniji, ujedno su i najvredniji u Hrvatskoj trenutačno. Stoje milijardu i 517 milijuna kuna ::::::::::::: Idemo "malo računati --- 38,23 km i 300 radnika (jesu li stvarno svi radnici???) 38230/300 = 127,43 metra po jednom radniku. ________ 517.000.000/38,23= 13.523.410,93 po jednom kilometru. _______ Koliko od toga će dobiti tih 300 radnika budući svaki od njih "obrađuje" 127,43 metra???

    1 08:49 08. 9. 2017.
  • Vito:

    Jura z bregov: __________ Ratimir Čačić je "izgradio" dionicu autoputa četiri puta jeftinije i deset puta brže od pljačkaške organizacije pred sudom osuđene za plačku Hrvatske koja je farbala tunele (i nas), a nije gradila ništa korisnog za Hrvatsku nego ... prikaži još! za lokalne šerife" pa sad imamo most koji premošćuje rijeku i prazne "kamenolome" na kojima nema ničega, već su jasan dokaz kako se pljačkalo u vrijeme vladavine hdz-ovaca pomoću "izgradnje" autoputa.

    2 09:44 08. 9. 2017.
  • sven.jurec:

    kako sada stvari stoje, sigurno, milijardu posto završetak radova neće biti 2020. godine. Ne prije 2023. možda se oduži još dvije tri godine iznad. A trebalo je sve to biti gotovo odavno, a nije. Zašto ? To nitko ne govori...

    09:34 08. 9. 2017.
  • Vito:

    General_U: ___________ Rojs je gradio vojno opremom ___ A tko je opljačkao tu vojnu opremu??? ______ Između kolovoza 1995.g. i siječnja 2000. g. opljačkana je sva građevinska mehanizacija Hrvatske vojske. ____ Radimir Čačić u to vrijeme nije bio ni blizu ... prikaži još! vlasti i vladajućih. _______ Rojs je gradio u tjedan dana "puni profil autoceste u dužini 800 metara da bi po njemu mogli voziti tenkovi. _______ Tko mu je zabranio rad??? _______ znase - hdz političari --- Pa je on zatim rekao - tko je jami, jamio je - i završio na sudu kao okrivljenik samo zato što nije bio poslušnik. ________ Ne prebacujte krivnju na one koji u vrijeme pljačke nisu bili ni u blizini vlasti, a niti su bili članovi pljačkaške organizacije na čelu s jugogeneralom franjom tuđim čovjekom.

    13:16 08. 9. 2017.
  • Vito:

    ČUBE: _________ U Botovu, Dobovi, Tovarniku postaviti platforme za utovar kamiona na vlakove i tako riješiti tranzit kamionskog prometa kroz Hrvatsku. ______ Vlakom je udaljensot oko 380 km, znači da u svakom slučaju je brže vlakom nego šleperom - jednostavno ... prikaži još! zabraniti šleperima vožnju kroz Hrvatsku i ceste postanu sigurnije, a željeznica zarađuje. _____ Još kad će pruge "ubrzati" nitko neće niti htijeti trošiti gume, gorivo i umarati se za volanom, nego će utovariti kamion, a može i auto, na vlak i za dva sata odmaranja proći kroz Hrvatsku. _________- Da nesposobni ne upravljaju HŽ-om takva bi ponuda bila po cijeloj Hrvatskoj, kao što je nekad i bilo - utovariš auto na vlak i zez ijednog pređenog kilometra dođeš u Split ili Šibenik, ili Zadar iz bilo kojeg mjesta u "unutrašnjoj" Hrvatskoj gdje se nalazi željeznička pruga. _____ Cijena za 10 % - 15 % niža od cijene potrebne za kupnju goriva i cestarine i da vidite kako bi ljudi dobro razmislili hoće li na opasan put po nesigurnim cestama ili ugodan put vlakom do blizu odredišta. ____ Da ne "računam" na uštedu guma, ulja, živaca u kolonama ...

    13:46 08. 9. 2017.
  • Deleted user:

    Zemlje koje imaju vodstvo koje razmišlja grade pruge usporedno sa auto-putevima dok je građevinska operativa na trasi, dođe puno jeftinije.....

    3 07:33 08. 9. 2017.
  • mica1111:

    ....dragi Bože,dobro ste se sjetili nešto napisat i o delu a ne samo o ustaškim pločama...

    08:30 08. 9. 2017.
  • Necujato:

    U ministarstvu prometa jos od cajdrasa ni na nebu ni na zemlji imamo izvanredne strucnjake. U Zadru grade luku a prugu su zatvorili. To zato sto su vrhunski strucnjaci koji dolaze po sposobnosti, a ni slucajno po partijskoj liniji.

    02:03 09. 9. 2017.
  • Deleted user:

    Jel ovo neka zezancija? Uuuuu jurit 160 km na sat? Samo smo 20 godina iza Kine. Kina je 1994 izgradila prugu Guangzhou - Shenzhen na kojoj su bile te brzine. Trenutno Kina završava prugu Peking - Hong Kong u dužini ... prikaži još!i od 2230 km te će vlakovi na cijeloj dužini voziti 350 km.

    19:47 08. 9. 2017.
  • Vito:

    h.baksaj: _________ Za sada možete vidjeti ÖB - austrijsku željeznicu kako vozi zatvorene teretne vagone po Hrvatskoj. ____ Možete vidsjeti i žuto-zelene lokomotive na kojima piše ime neke tvrtke koja iznajmljuje vučne lokomotive, još nisam uspio pronači i pročitati tko ... prikaži još! je vlasnik te tvrtke iznajmljivačice lokomotiva i iz koje je države - presitna slova i prebrz prolaz kroz kolodvor. _______ No, netko je sigurno bliže ranžirnim kolodvorima i peronima pa može pronaći i pročitati ime vlasnika i porijeklo tvrtke. ______ Onaj koji se odlučio kupiti lokomotive i iznajmljivati ih slično kao "rent-a car" taj sad lijepo zarađuje po željezničkim tračnicama diljem svijeta.

    13:22 08. 9. 2017.
  • Vito:

    Sada treba više od pola sata da bi se ta dionica od svega 30-ak kilometara prošla, a za tri godine tamo će juriti vlakovi brzinom od 160 kilometara na sat. :::::::::::: Nekad je tom prugom vlak vozio 160 km/h ______ ... prikaži još! Pa je onda došlo vrijeme odvajanja i pljačke Hrvatske _________ Nekad su postojale tiristorske elektro-lokomotive konstruirane i igrađene u "Končaru" u Zagrebu koje su mogle povuči teretni vlak 160 km/h ______ Nemojte sebe i nas zavaravati - tih 30 km će i dalje putnički vlak voziti jednako sporo iz jednostavnog razloga - svakih 3 km je stajalište za stanovništvo koje živi uz tu prugu i koristi vlak kao sredstvo priejvoza na i s posla. _______ Primjer NEubrzavanja je vlak između Glavnog kolodvora Zagreb i Zapadnog kolodvora Zagreb - vozi tri (3) minute - i - - točka. Ma koliko ubrzao kad izlazi s Glavnog kolodvora mora usporiti pred "studentskim centrom" i čekati "zeleno" za ulazak u Zapadni kolodvor. _______- Identično je i kad izlazi iz Zapadnog kolodvora i Ulazi u Glavni kolodvor - uspori ili stane kod "studentokg centra" te čeka "zeleno". ______ Makar su "navodno" obnovili elektroniku upravljanja na cijelom području između Dogog Sela i Zapadnog kolodvora nema nikakve pozitivne promjene niti u brzini niti u količini vlakova ________ Čak suprotno, ukinuli su nekoliko vlakova, a opravdavaju to "kašnjenjem" - kad malo pratite vidite da nema kašnjenja, nego stvarno nema vlakova, jer slijedeći koji dođe nakon "onog kojo kasni" dođe i ode u točno predviđeno vrijeme.

    09:38 08. 9. 2017.
  • Vito:

    vila velebita: Kineski vlakovi idu do 300 km/h, a kod nas se "ćiro" lokomotiva pušući i stenjući penje na 950 metara nadmorske visine vijugajući Likom i Gorskim kotarom - ovo danas više nije prihvatljivo. ::::::::::::: Kineski vlakovi tim brzinama idu ... prikaži još! na 4500 metara nadmorske vissine u Tibetankoj visoravni prema Lashi. ______ Kinezi već imaju "maglev" koji vozi 431 km/h između zračne luke i 30,5 km udaljenog Shanghaia za 7 minuta i 20 sekundi. ______ Baš taj maglev je Njemačka ponudila Hrvatskoj u bivšoj državi kad je ZET uništio Samoborček pa su ju odbili. _______ naime, Njemačka je počela razvijati maglev i trebala je imati probni poligon, a trasa između Zagreba i Samobora bila je odlična za to. _____ Kadsu ju "hrvati" odbili Nijemci su izgradili sličnu dionicu kod sebe i nakon razovaja jednstavno prodali Kinezima sve - i tehnologiju i vlak. ________ Mi se sav vozimo kao "englezi" devetnaestog stoljeća, a EU stanovnici se voze brzinama 250km/h dok nekad okupirane i izrabljivane države svoje stanovništvo i turiste prevozi brzinama 431 km/h.

    09:58 08. 9. 2017.
  • Vito:

    Na cijeloj se dionici, naime, gradi još jedan kolosijek tako da će ih sada biti dva, a postojeći se rekonstruira. ::::::::::: Ovo je najsmiješnije i ujedno i najžalosnije ________ Na pruzi između Londona i Glasgowa dionicu u dužini od 72 ... prikaži još! km obnovili su Englezi za 73 sata i to petka nakon prestankaradnog vremena do ponedjeljka prije polaska prvog vlaka pa sad po toj dionici vlakovi voze 250 km/h. ________ Kod nas rade dvije godine samo 38,23 kilometara i to deset godina kasnije. ________ Da sve bude još žalosnije - 1892.g. između Lonodona i Bristola u dužini od 283 km je četiri tisuće (4000) radnika preuredio je preko vikenda - znači od petka do ponedjeljka željezničke tračnice kako bi ih uskladili s novim standardima ondašnje željeznice. _________ U Zagrebačkoj županiji je 2016. godine bilo nezaposlenih 12.495 radnika - tri puta više nego engleza u 1892.g. - 283/38= 7 - sedam puta manja dionica i ri puta više radnika - što to "govori o nama"??? _______ Očito je nekom stalo do pljačke Hrvatske, a ne do razvoja Hrvatske.

    1 09:24 08. 9. 2017.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.