Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 17
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
DC403

Najskuplju cestu gradit će tvrtke iz Slovenije, Hrvatske i BiH

DC403, vizual
Foto: youtube-screenshot
05.05.2020.
u 11:05

Konzorcij koji čine Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt za gradnju 2,9 kilometara ceste od luke Rijeka do čvora Škurinje ponudio je 456,3 milijuna kuna bez PDV-a.

U Hrvatskim cestama danas su donijeli odluku da najskuplju cestu u Hrvatskoj, dionicu DC403, od čvora Škurinje do luka Rijeke gradi konzorcij tvrtki iz Slovenije, Hrvatske i BiH – Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt koji je za taj posao ponudio 456,3 milijuna kuna bez PDV-a.


Na nadmetanje za gradnju tih 2977 metara glavne trase i 380 metara spojne ceste stiglo je pet ponuda koje su otvorene sredinom prosinca prošle godine. Procijenjena vrijednost radova iznosila je 461 milijun kuna, a gradnja te dionice tako je skupa zbog objekata među kojima su tunel Podmurvice (1253 metra), vijadukt Piopi (316 metara), vijadukt Mlaka (144 metra) te jedan pružni podvožnjak dužine 56 metara.

Odbijene ponude

Osim konzorcija čija je ponuda na kraju i odabrana, za gradnju ceste koja je strateški važna za riječku luku stigle su i ponude China Road and Bridge Corporation (CRBC), tvrtke koji već gradi Pelješki most, a Kinezi su za taj posao ponudili cijenu od 469 milijuna kuna. Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda u zajednici s turskom tvrtkom Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi ponudilo je 574,7 milijuna kuna. Talijanski konzorcij koji čini Rizzani de Eccher i Consorzio Infrastrutture S.C.A.R.L. ponudio je pak 478,7 milijuna kuna, a austrijski Strabag 511,1 milijun kuna. A sve te ponude odbijene su jer prelaze procijenjenu vrijednost radova.

Kao i većinu drugih velikih nadmetanja i ovaj su obilježile i usporile žalbe na natječajnu dokumentaciju, kojih je bilo ukupno tri, a sve su propale jer su bile ili neuredne ili neosnovane ili povučene. No uspjele su zaustaviti nadmetanje na ukupno 2,5 mjeseca.

Video: Pelješki most – Pogledajte kako se grade pristupne ceste

Ključne riječi

Komentara 8

Avatar southman
southman
11:56 05.05.2020.

Koliko je u riječku luku i pristupnu infrastrukturu uloženo novaca niti promet od 100 mil. tona godišnje ga ne može opravdati !

SC
schwertransport
12:51 05.05.2020.

Pa napravili su cestu od čvora Draga do Brajdice zbog konjtenjerskog terminala isto vrlo zahtjevna i kvalitetna dionica iskljucivo radi pristupa luci. Neka nam napisu malo sto su ulozili u Luku Rijeka i koje poslove imaju za budućnost i da se isplati novac za pristupne ceste!? To je doslovno bacen novac jer sve plovne poslove je preuzela luka Koper jos produbljuju gaz da mogu uplovljavati veliki brodovi sto je bila prednost luke Rijeka. Mislim da netko izHAC-a vidi svoju priliku i oni to grade nema veze hoce li sluziti svrsi.

TH
than
13:12 05.05.2020.

I dalje trpamo kredite u beton. Na kraju nećemo imati para ni da ih održavamo. Još, ako Europa i SAD nakon ove krize počnu vraćati proizvodnju kući većina luka će ostati kratkih rukava.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije