Dok ulazimo u izborni ciklus u Hrvatskoj i Europskoj uniji, korisno je prisjetiti se promjena koje su obilježile kampanje na globalnoj razini u odnosu na prošle izborne cikluse. U Hrvatskoj smo mogli naslutiti kolike će promjene biti kada smo imali lokalne izbore u Splitu, prve veće izbore u zemlji poslije COVID-19. Naime, to je bila kampanja u kojoj su dominirali skandalizacija i memeovi, tako da je bilo jasno da se sâm pojam kampanje promijenio. Strategija kampanje postala je još važnija jer su se alati kampanje povećali, a utjecaj na pozornost korisnika drastično smanjio te su tradicionalni alati izgubili utjecaj. Rekao bih da je izborna kampanja, kada su u pitanju profesionalne komunikacijske potrebe, od rock banda postala veliki orkestar.
Na izborima u Hrvatskoj najviše je zaradio Mark Zuckerberg
Digitalni marketing sada dominira, no problem je u tome što za vidljivost treba golem broj različitih sadržaja na različitim platformama kojima dominiraju globalni igrači
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A vjerojatno niti ne zna da su u Hrvatskoj bili izbori.