Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 9
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
analiza Domagoja Bebića

Na izborima u Hrvatskoj najviše je zaradio Mark Zuckerberg

22.04.2024.
u 09:57

Digitalni marketing sada dominira, no problem je u tome što za vidljivost treba golem broj različitih sadržaja na različitim platformama kojima dominiraju globalni igrači

Dok ulazimo u izborni ciklus u Hrvatskoj i Europskoj uniji, korisno je prisjetiti se promjena koje su obilježile kampanje na globalnoj razini u odnosu na prošle izborne cikluse. U Hrvatskoj smo mogli naslutiti kolike će promjene biti kada smo imali lokalne izbore u Splitu, prve veće izbore u zemlji poslije COVID-19. Naime, to je bila kampanja u kojoj su dominirali skandalizacija i memeovi, tako da je bilo jasno da se sâm pojam kampanje promijenio. Strategija kampanje postala je još važnija jer su se alati kampanje povećali, a utjecaj na pozornost korisnika drastično smanjio te su tradicionalni alati izgubili utjecaj. Rekao bih da je izborna kampanja, kada su u pitanju profesionalne komunikacijske potrebe, od rock banda postala veliki orkestar.

Komentara 1

Avatar Kajman
Kajman
10:26 22.04.2024.

A vjerojatno niti ne zna da su u Hrvatskoj bili izbori.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata